Ayrıldıktan yıllar geçtikten sonra hala stalklayan erkek?

baya kötü şekilde ayrılmıştık birbirimize etmediğimiz kalmamıştı çok zor atlattım onu ama sonrasında çok daha güzel ilişkilerim de oldu neyse işte senede 2 3 kez ya yazıyor helallik istiyor ya fotoğraflarımı beğenip geri çekiyor beni özlemediğini biliyorum çünkü beni sevmiyor ama bu davranışın başka ne gibi bir açıklaması olabilir onu merak ediyorum 2 seneyi geçti çünkü ayrılalı
Ayrıldıktan yıllar geçtikten sonra hala stalklayan erkek?
Cevapla