Canımı çok yaktı çok kötü şeyler yaptı bana, neden Allah böyle birini mutlu ediyor?

Duygularımla oynadı, hayatımı mahvetti kul hakkıma girdi. benimle oynadı. uzun zaman geçti cezasını almadı. Evlendi ve o kadınla beni rahatsız ediyor. Allah onu mutlu ediyor ben senelerdir yalnızım bu mu adalet? Bana zarar veren yakınları bile mutlu. Allah kötülüklerini yanına kar bıraktı. Hala bana başkaları aracılığıyla hakaret ettiriyor. Kötülüğüne devam edebiliyor cezasını almadığı için. Neden Allah bana yaptıklarına rağmen hiçbirine cezasını vermiyor hala? Ben bu adaletsizliğe anlam veremiyorum dayanamıyorum.

Güncellemeler
1 yıl
……
Canımı çok yaktı çok kötü şeyler yaptı bana, neden Allah böyle birini mutlu ediyor?
Cevapla