Çok canımı yaktı çok kötülük yaptı, niye Allah onu biriyle mutlu ediyor?

Duygularımla oynadı, hayatımı mahvetti kul hakkıma girdi. Canımı yaktı benimle oynadı. cezasını almadı uzun zaman geçti almadı. Evlendi ve o kadınla beni rahatsız ediyor. Allah onu mutlu ediyor ben senelerdir yalnızım bu mu adalet? Bana zarar veren yakınları bile mutlu Allah kötülüklerini böyle yanına kar bıraktı. İnancım yok oldu. Hala bana başkaları aracılığıyla hakaret ettiriyor. Kötülüğüne devam edebiliyor cezasını almadığı için. Neden Allah beni görmüyor kötülüklerine rağmen onu mutlu edip cezasını vermiyor?

Güncellemeler
1 yıl
……
Çok canımı yaktı çok kötülük yaptı, niye Allah onu biriyle mutlu ediyor?
Cevapla