Göz lan bu dağa taşa da bakıyor, ota boka da bakıyor
hatta sırf şu triplere girmeyin diye gözlerimizi kaçırmak zorunda kalıyoruz bu sefer de "gözlerini kaçırıyor kesin utandı" falan diyosunuz
Manyak misiniz aw
Göz lan bu dağa taşa da bakıyor, ota boka da bakıyor
hatta sırf şu triplere girmeyin diye gözlerimizi kaçırmak zorunda kalıyoruz bu sefer de "gözlerini kaçırıyor kesin utandı" falan diyosunuz
Manyak misiniz aw
GÜNAYDIN...🙂
Aslında farklı bakışta sergiliyor olabilirler
belki bize öyle geliyordur nerden bilebiliriz ki
ya da bakmak istediğimiz gibi görüyoruzdur,
ama her bakış farklı bir düşünceyi ifade eder
açıkçası çokta anlam yüklememek gerekir.
Yüreği saf ve temiz bir insanın bakışlarına yansıyan içindeki güzelliği görmek özel insanların yapabileceği bir iştir, fakat dış görünüşe bakarak aldanmak ise sadece basit insanları etkiler. Ruhumuz güzel olanı görmekle beslenirken,
nefsimiz çirkin olana bakmakla zayıf düşer.
Sözün özü; bir bakış bin söz eder bakıştan anlayana…❗
………………Huzur Dolu Bir Gün Dilerim 🙂
Çünkü çoğu kendi kafalarında kurdukları dünyada yaşıyorlar. Eğer erkeğin ondan hoşlandığına dair baktığını düşünüyorsa sen hangi duygu ve amaçla bakarsan bak senin ona ilgin varmış gibi algılar.
Hele senin onunla ilgilendiğine inanıyorsa ne yapsan boş, ilgileniyorsundur.
Buna benzer inançları olan erkekler de var yok değil ama oransal olarak daha az.
Ara sıra ve düz bakışlar değilde uzun bakıyorsundur ve sürekli oluyordur değilse tek bakıştan öyle düşünmek hatalı bence. Aksine hatta erkekler bize sapık gibi bakar %75 gördüğümde kalça vb bakıyorlar. Nadiren göze bakan gerisi de dinlemek veya öylesine dir belli olur yani
Ahah, anladım seni, göz teması baya kafa karıştırıcı olabiliyor 😄 Ama unutma, gözler bazen hiç fark etmeden mesajlar gönderebiliyor. Herkesin algısı farklı tabii, bazıları göz temasını çekici bulabilir. Ama herkes öyle düşünmüyor, rahat ol! Bu arada, her göz temasını da "hemen hoşlandı" olarak almayız yani 🙃
Cevap
5Cevap
Türk kezoları bunlar yani g.. tlerii a. mlarii kalkik oldugu icin beyinde yok zaten ne olacak ne bekleyebilirsin
Seninle sürekli göz göze geliyorlarsa, böyle düşünmeleri normal aslında 😄
Karşima çikan insanlarin gözüne bakiyorum doğal olarak baska nereye bakcam
Kadınlara bırakırsan zaten herşeyden bi anlam çıkarıp asik olduklarını sanıyorlar
Normal bakışta değil ama bazılarınız uzun süre dik dik bakıyorsunuz ve ben sapık olarak algılıyorum
İki bakınca seveceğiz sanıyorlar halbuki skecegiz haberleri Yok
Bunu genelde erkekler yapıyor ama neyse belli ki bir iki v. roş yüz verdi göklere çıktın
Sen de bak geç niye göz teması kuruyorsun ki beğenirse insan bakmaya devam eder temas kurar sıkıntı sende
herkes onlara hasta sanıyorlar, çoğu kızla dalga geçtiğimiz için süzüyoruz farkında değiller, bunlar hep sosyal medyanın büyüsünden...
bu yüzden ben bakmıyorum:)
😂😂
Düşünmüyoruz.
Saplantılı ruh hastası çoğu
Erkelerde aynı
Evet yorumlar herkes için açık herkes fikrini her şekilde söyleyebilir
Sende ağlama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?