Yeni tanıştığım akrabamla gizli ilişkimiz var sizce bu durum iyi mi kötü mü evlenmem mantıklı mı?

Yargılamadan önce şöyle söyliyim. O 31 ben 18 yaşındayım. Daha önce hiç karşılaşmadık. Biz önce gelmiştik ben küçük kuzenim vardı onunla markete gittik işte. Markette gördüm onu ilk ama tabi tanımıyorum ilk kez görüyorum akrabam olduğunu bilmiyordum o da bilmiyormuş zaten. Baya kibar biriydi kuzenim markette koşarken kör nokta da ona çarpmak üzereydi tuttu filan onunla ilgilendi o sırada ben geldim işte, sonra bu sırasını filan verdi bizden önce yaşlı teyzeye sıra verdi sonra bizi gördü bize sıra verdi işte. Aldık eve doğru gidiyorduk o da gelmeye başladı bizi mi takip ediyor diye düşündüm baktım o da utandı galiba duraksadı sonra bu baya geriden gelmeye başladı işte. Biz eve girdik 10 15 dakika sonra bu geldi. Afalladık bizde kuzenimle. Akraba olduğumuzu evde öğrendik. Sohbet etmeye başlandı işte ona düğün ne zaman diye sorular sormaya başladılar. O da şey diyordu sırf evlenmek için evlenmek istemiyorum dedi anlaştığım biri çıkarsa o zaman umarım dedi. Yaşın geçiyor ama dediler sonra çok geç kalma dediler. O da olsun mutsuz evlilik yapmak istemem dedi acele etmek istemiyorum aradığım gibi birisini bulursam o zaman olur dedi.

Bir ara yalnız kaldık işte, özür diledi marketten çıkınca takip etme gibi amacının olmadığını sadece buraya gelecektim yolda buradan geçiyordu aynı yere gidiyormuşuz ama bilmiyorduk dedi. Rahatsızlık verdiği için özür diledi bilerek yapmadığını söyledi. Sohbet etmeye başladık çok güzeldi her şey. Numaranı verdim işte. Gece de uyumadan önce mesajlaştık resmen hayalimde ki insanı bulmuştum. İkimizde hoşlanmaya başladık ama çekiniyorduk. Dışarıdaydık işte 3. günde konuşuyorduk göz göze gelmeye başladık. Konuşma durdu sessizlik oluştu ben dudaklarına yapıştım o da karşılık verdi uzun süre öpüştük otele gitmeye karar verdik daha da ilerisini yaptık. Her şey mükemmeldi. O da bana şey dedi evlenmek istediğini söyledi akrabaları ailesi herkes küsecek kızacak olsa bile bunu istediğini söyledi. Yurt dışında yaşıyor zaten orada evi varmış. Okulu orada devam edebilirmişim istersem. Türkiye de yaşamak istiyorsan oraya gelirim komple dedi. Yıllardır benim gibi birisini arıyormuş, akrabaları ailesi gerekirse herkesi karşısına alacağını söyledi. Eğer benim ailem akrabalarla aramın kötü olmasını istemiyorsam, istersen gizli gizli devam ederiz sen nasıl rahat edeceksen nasıl istiyorsan dedi. Bana sadece seni istiyorum gizli de olur açık açıkta olur dedi. Bişi demedim vakit istedim bu konuda işte.

Yeni tanıştığım akrabamla gizli ilişkimiz var sizce bu durum iyi mi kötü mü evlenmem mantıklı mı?
Cevapla