Bir gün ayrılsak da senin iyi oldugunu bilmek istiyorum o yüzden sana hep yazacam diyen?

İnsan ayrıldıktan sonra yazmaz oldu 😅 sen istesende istemesende senin iyi olduğunu bilmek istiyorum o yüzden olurda ayrılırsak yazacam halini hatırını soracam diyen adam ziiiktir oldu... Neden böyle atıp tutmayı çok seviyorsunuz? Veya seviyorlar?

Bir gün ayrılsak da senin iyi oldugunu bilmek istiyorum o yüzden sana hep yazacam diyen?
Cevapla