Sanarım artık aşık değilim ama nasıl ayrılacağım bilmiyorum?

Erkek arkadaşımla 1.5 senedir sevgiliyiz ilişkimiz güzel ama sevgili gibi hissetmiyorum artık buluşunca bir teması yok bir şeyi yok sohbet ediyoruz sadece bunalıyorum önceden buluşmak için can atardım ama şimdi sıradan geliyor adımı dövmede yaptırdı çok seviyorum diyor ama ben bilmiyorum sorunu çok kez ona dile getirdim ama onaylasada dikkat edeceğim desede bir dönüş yok sizce neden böyle hissediyorum ne yapmalıyım çok bilgisizim ne yapacağımı bilmiyorum onu kırmakta istemiyorum ikimizin aileside ilişkimizi biliyor
Sanarım artık aşık değilim ama nasıl ayrılacağım bilmiyorum?
Cevapla