Sevgilimden ayrılacağım ama nasıl ayrılacağımı bilmiyorum. Pek oralı olmuyor. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar kısaca konuyu anlatayım. Sevgilim birkaç gündür yazmıyordu bana en son ben yazdığıma rağmen. Sonra bugün sabah ona mesaj attım sorunun ne diye. O da hiçbir şey dedi. Attığım son mesaja ne cevap verebilirmiş, ondan bekleyeceğime ben ona yazmalıymışım falan filan. Ciddi ciddi bunları söyledi arayarak beni. Nankörsün falan dedi. Sonra aramayı kapattıktan sonra kısa bir mesajlaşma oldu aramızda. En son benim mesajım duruyor. Hayır ayrılacaksak ki ayrılık yolu gözüküyor, adam gibi bir şeyler yazsın ayrılalım. Amacı ne bilmiyorum cidden. Yine beni suçluyor. Nasıl ayrılacağım ne yapacağımı bilmiyorum. Bir yıldır beraberiz ve her şeye yazık olacak.
Sevgilimden ayrılacağım ama nasıl ayrılacağımı bilmiyorum. Pek oralı olmuyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla