Evli adam? Metres mi? Sevgilismi? Sevgiliyiz dedi? Bana tokat atti?

4 aydir ilişkimiz var. Bosansin istemedim. Zaten oda bosanmaz. Ama bir kez oluruz biter sandim. Ilerledikce daha çok kıskanır kısıtlar oldu. Ayni yerde çalışıyoruz. Ben defalarca üstü kapalı ayrılmak için kavgalar ettim elimden geleni yaptim bitsin diye bitmedi. Bugunde ben ona ters konustum bitsin diye. Sonra beni engelledi bu kez de mesaj atmis başkası var demi defol git demis. Sonra aradi beni. Aynj yerde çalışıyoruz ne söylersen yüzüme sole dedim yanina gttim. Bana vurdu beni dövdü odada. Bende ona vurdum. Sonra bana sarıldı. Bana bida aramam yazmam gelmem deme dedi. Ayrilmak istemiyorum senden dedi. Olmayinca olmuyor dedi.. Ben napacagim. Adam son zamanlarda sevgiliyiz diyor. Olmazsa olmuyor deyip beni birakmiyor nPacagim adam takintilimi

Evli adam? Metres mi? Sevgilismi? Sevgiliyiz dedi? Bana tokat atti?
Cevapla