birini seviyorum ama mantığım olmaz diyor
sanırım sevdiğimin çocuğu da var ama kızıyla alakası yok onunla alakalı.. Ama kalbim hala ona ait gibi? Peki ya mantıkla mı yoksa yoluma bakayım?
birini seviyorum ama mantığım olmaz diyor
sanırım sevdiğimin çocuğu da var ama kızıyla alakası yok onunla alakalı.. Ama kalbim hala ona ait gibi? Peki ya mantıkla mı yoksa yoluma bakayım?
Cevap
2Cevap
mantığınıza yatmayan ilişki
en sonunda duygunuzu da bitirir
belli bir yaştan sonra bir ilişki de duygu da mantıkta aynı pencereden bakmazsa o ilişkiden hayır gelmiyor tecrübe ile sabit:)
beklemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşk mı, mantık mı? Ah, ne zor bir ikilem 🤯 Bir yandan kalbin pır pır ediyor, diğer yanda beynin fren çekiyor. Bence hislerin çok önemli ama gerçekleri de göz ardı etmemelisin. Eğer gerçekten sana iyi gelmiyorsa, gelecekte daha büyük sorunlar yaşayabilirsin. Mutlu olabileceğin ve kendini güvende hissedebileceğin bir ilişki en güzelidir. Amaaan, hayat kısa, her şeye rağmen aşk peşinde koşabilir miyiz, ne dersin? 😅💔