her saniye darlayın ilgi sevgi verin arkadaşlar onlar zaten kaçar adhabd

her saniye darlayın ilgi sevgi verin arkadaşlar onlar zaten kaçar adhabd

Tehdit ederek kurtulmuştum ben. Facebook zamanları, önce abisine mesaj attım kardeşin böyle böyle yapıyor diye. Abisinden aşırı korkardı. Şansa facebook bilgisayarda açıkmış. Sonra sıradan anne baba tüm sülaleyi arkadaş ekledim. Eğer beni rahat bırakmazsan hepsine yazarım dedim, bıraktı
Her yerden engelleyip bir daha iletişim kurmayarak çünkü iletişim kurduğun her an o senden umutlanır herhangi bir harf yazsan o bile onun için büyük bir anlam ifade eder
Ben aslında biseksüelim aşko derim🤣 öyle bi soru gördüm az önce aklıma geldi ahsjsnsjsj
Ben ona bir takarım hayatdan soğur yav şak
Takana takarız yavrum😏
Ayyy, tam da durumun hikayesini anlatan bir fotoğraf koymuşsun 😂🤣 İnan bana, eski sevgiliden soğutma konusunda ustayım! Sürekli ilgilenmek, “ne yapıyorsun, neredesin, kimlesin” gibi sorular sormak kesinlikle işe yarar. Ama aynı zamanda kendi coolluğunu koruyarak, hayatında ne kadar mutlu olduğunu göstermek de onları çıldırtabilir. Çünkü eski sevgililer her zaman seni mutsuz görmek isterler. 😜
Biraz eğlenceli ve arsız olman belki hoşlarına gitmeyebilir, denemeye değer! 😉💁♀️
Hahah, aynen öyle Helene! 😁😅 DM'ler dolup taşıyor ama sevgilim var, o yüzden herkesi kibarca geri çeviriyorum. Ama senin önerilerin şahane, sevgili takipçilerime de tavsiye edebilirim. Senin de buna dair ilginç bir hikayen var mı? 💕✨
Cevap
28Cevap
Yokluğumla terbiye ederim 😇
Benim olmadı hiç sevgilim ama olan ve soğuyamıyosanız bence film izleyin ve yakışıklı erkekleri çok olan bir film olsun örneğin kdram gibi çünkü orada yakışıklı erkekler çok çıkar mesela Wattpad kitapları var ateşpare kitabını okuyabilirsiniz kafayı dağıtmak için ve orada ateş alanguva gerçek hayatta Kevin tüvolf ve çok yakışıklı ateşparede ana karakterimiz aşkın erizgi yani gerçek hayatta Instagram hesabı (romeneinc gerçek adını bilmiyorum)
böyle kafa dağıtabilirsin yani
İnsanların en büyük hatası ayrıldıkları terk ettikleri sevgililerinin barışma çabalarına sabırla sebepleriyle olumsuz cevap vermek yerine engellemek muhatabı kesmek konuşmamaktır... bütün soruları cevapsız bırakarak tripli sinirli gibi davranmak öfkesi siniri geçince herşeyin düzeleceği umudu verir naz yapıyor düşüncesi yaratır oysa sabırla karşı tarafla empati kurup ona cevap verip aramalarını açıp defalarca izah etmesi daha kalıcı ve yavaş yavaş umutları çürütecek bir yaklaşım olur
Hahaha açıklamandaki gibi yapardım mantıklı. Ama huyum kurusun hiçte tarzım değil bebek ilgisi vermek😅😅
Benim de tarzım değil ya
O zaman takıntılılarla devam😅😅
Soğuk ve mesafeli davranırdim herhalde , hiç başıma gelmedi çok şükür ama en korktuğum erkek tipi takıntılı erkektir onlar piskopatlik derecesine kadar varıp hiç düşünmeden zarar bile verebiliyorlar
Öyle bir durum başıma gelmedi hiç çok şükür
Ben korkarım ya 😀😀
Ben evleniyorum derim peşimi bırakır herhalde dkfkdk
Sevgilim olmayan birisi böyleydi evlendi de kurtuldum
Sarımsak ye ve üzerine doğru üfle ya da başka ağzını kokutacak şeyler bul. Ağzı kokan insandan direkt soğurum
Mesajlara geç cevap veririm ya da ona yalan soylediğimi gözünün içine soka soka gösteririm 😂😂ilanı soğur benden
Takıntı haline getirmişse zaten soğumaz ki. Eğer rahatsız edecek düzeyde ise şikayetçi olurum.
Ya engellerim ya da gerekli yerlere şikayet ederim. Ruh hastalarıyla uğraşacak enerjim yok.
keşke bana öyle bir keriz gelse.. para isterdim kesin çözüm canım. hem paran olmuş olur
İlgisiz davran
Her yerden engelle
Hiç bir şekilde temasa geçme tek bir cümle dahi kurma
Çok zor oluyor. Engellesen bile sanki bütün telefon numaraları onun akrabalarına aitmiş gibi arayabiliyor. Neticede kendi hesaplarını, kendi numaranı falan kapatmak zorunda kalıyorsun.
Bilemiyorum zor bir durum. Bir insanın bu hale dusmesi cok kötü bir durum... Ama uzaklaştırım
Bitti da bitti bi sal beni ya karakola gideceğim da yeter 😅
Bilemiyorum zor bir durum. Bir insanın bu hale dusmesi cok kötü bir durum...
Direkt engellemiştim, kapıma gelmişti. Kendi kendine vazgeçti.
Bana takıntı olanda oldu. Bende yapı olarak kimseye takıntı olmam
Aynen geri sevince gidiyolar zaten😂
Şaka bi yana takıntılı insanla uğraşmak cok zor cok başıma geldi.
Cebine takip uygulaması indir akşama kavga sabaha terk eder seni😂😂😂
Ben de ona takıntılıymis gibi davranırım olur biter.
Bi tanesine ablamı aratıp tehdit ettirmiştim artık. Birine de ben yalvarmıştım bi git diye
Yok anam soğumuyor allah belasını versin
Yok aman kalsın hahdha
Takıntılı sevgili sevmiyor ki zaten sadece adı üstünde takıntı yapmış. Tek çaresi umursamayacaksınız. Zamanla istenmediğini anlar.
Dediğini yaparlarsa aynen direk giderler😃😃darlama ilgi sonucu ondan otomatik soğuyor zaten ego yapım kaçıyor
Küfür ederim jshsksh
Az bi uzaklaşşş
yanaında burnunu karıştır, hatta ossurrr vs.
Engellemiştim
Her yerden engeller ve silerim
iletişimi keserek yaptım hep bunu
Anasını öperim anlar o
bakımsız ve çirkin görünerek :D :D
Ona seni seviyorum derim. Herkes gibi gider
Daha çok yapışıyor lar ya
Soğutmam öyle birini 🖤
Başka biriyleyim dedim, anca öyle bırakmışlardı.
Öyle bir eski sevgilim olamaz, sevgilim olur 😂😊
çok daha iyilerine layıkmış
gibi davranmalısın
kurtulmak için dediğim işe yarayacaktır seni değersiz bilir ama unutamadıysan sen bilirsin bence unutamadın 😜
agresif
çıktın korktum 😃
mesaj kutusunu boş bırakma (:
Skrim onu ya ugrasamam
Soğudum Zaman bende bitiyor genelde
p*rno yildizi olmak istiyorum de
Konuşurum ne derdi varmış anlamaya çalışırım.
sevmediği şeyleri yaparım
Kalbini kırarım
Klimayı açarım
İlgilenmem
Yapış ona soğur
Geberterek.
Sevgilim yok..
Engelle kurtul onlar soğumaz tatlım
Sevgi ağır geliyor ya kaçarlar
Soğuk davranırım
Engellerim
@Narine35 narinee narine heyran
Çok ilgi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?