Neden sırf seviyoruz diye affetmek zorundayız?

Hayır yani neden sırf çok seviyoruz ve ya karşıdaki bizi çok diye yapılan bütün hataları affetmek zorundayız ki var mı buna mantıklı bir cevabı olan illa sevgili olacak diye değil aile, arkadaş, eş veya flört genel olarak soruyorum.. alışkanlık haline gelmiş affet beni. Neden çünkü seni çok seviyorum var mı öyle bir dünya

Neden sırf seviyoruz diye affetmek zorundayız?
Cevapla