
Aşk hayatınızda da olur arkadaşlıklarınızda da. Bence hepimiz bir numaraya koymalıyız. Çünkü kimse hak etmiyor orayı.

Aşk hayatınızda da olur arkadaşlıklarınızda da. Bence hepimiz bir numaraya koymalıyız. Çünkü kimse hak etmiyor orayı.
Mesele aile olunca ilk sıraya koyamıyorum, zira ister istemez sevdiklerinini önceliyor insan.
Ancak dışarıya karşı her zaman ilk sıradayım. Arkadaşmış, dostmuş hepsi boş ve samimiyetsiz şeyler. En yakın arkadaş olduklarını iddia edenler bile çıkarları söz konusu olunca lap diye kapının önüne koyuyor birbirini. O yüzden ailem hariç kimse için kendi hayatımdan taviz vermem.
Hayatımda 1. sıradaki daima benim.
Biraz içimi dökeyim. Küçükken bile ne isteyip istemediğimi bilir, söylemekten de çekinmezdim. Annem bundan rahatsız olup bana yıllarca bencil dedi ama beni manipüle edip yıldırmayı başaramadı. Hala önceliğim kendimim. Kapak olsun...
İnsan kendisini ilk sıralara koymadığında, ilk mutsuz olan yine kendisi oluyor. Bana ait olan bir tahtta neden bir başkası otursun? 😄
Haha güzel bakış açısı bak 😂
😂😂
Teşekkürler ediyorum 🌸
Rica ederim günaydın 😇
Günaydın ☺️
Artık kimseyi bir yere koymak istemiyorum kendimide bazen tükenmiş bir ruhu yoktan ibaret eden ölümdür
Deme öyle karamsar şeyler
Olan bu ☺️
Senin gülen yüzüne alışkınız 😇
Haha tabiki oda önemli bazen olaylar karmaşık olunca gülümseme bile soluyor bu dışında cidden gülmenin bünyede bıraktığı etki başka ☺️
Hayat üzülecek kadar uzun değil unutma 😇
Evet bu yüzden ne olursa olsun mutlu olup gülmek lazım 😊
İşte en güzel hayat anlayışı bu burdan devam 😇
😇😇
Cevap
6Cevap
Her zaman için birinci sıradayım.. ama sevdiğim eşim olursa o zaman o benden önce gelir her zaman için
Artık ilk önceligi kendimize vermeliyz
Gerisi boş
Önceden çocuklarım eşim ailem sonra bendim şimdi çocuklarım ben eşim sonra aileme döndüm
şu an önceliklerim arasında ilk sırada kendim ve kariyerim var. 🏃♀️
Kendim her zaman ilk sıradayım başkaları umurumda değil.
1 olabilir kendimle aynı yere koyduğum insanlarda var
kimse hak etmiyorsa sende etmiyorsun bunu bir düşün istersen.
İlk sıraya koymak zorundayız önce biz iyi ve güçlü olalim diymi
Yaşadığım hayat benim olduğu için ilk sırada ve merkezde hep ben varım. Daha sonra da sevdiklerim kendimi ön planda tutmam gerektiğini acı tecrübeler ile öğrendim. Artık ben neyi, nasıl istersem öyle olacak.
İlk sıradayım her zaman😏
Her zaman her yerde 😇
Hayattan soğudum ne sırası? 😄
Abartma kız 😂
Ne abartması ciddiyim tad alamıyorum
artık ikinci sıradayım
birinci sırada kendim varım
Hep birinci sıradayım💅
İlk sıraya tabii ki😅
İlk sıraya koyuyorum her zaman
Başrol belli figüranları göreyim 😅
1. sıraya koyuyorum..
İlk 3. Sıradayım
Bana sıra gelmiyor bir türlü
Tabiki ilk
İlk sıraya
İlkk
İlk siraya koymayi deniyoruz
İlk sıraya kimse benden değerli değildir
1. Sıraya koyarım kendimi
1 numara.😎
Birinciye
merkezde ben varım
2. siraya
İlk sıradayım.
2 filan
Birde kim var
Annem
Birinci
Tabiki birinci.
İlk sıraya tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?