Sevgilimle planlar yapıyoruz işi gereği sürekli ertelemek zorunda kalıyoruz?

Ve çok sıkıldım sanırım bu durumdan artık görüşelim dese bile umutlanmıyorum kesin yine bi aksilik çıkar görüşemeyiz diye içime atmaktan çok yoruldum ağlama düzeyine geldim sevgilim var ama yok gibi bunu nasıl aşabiliriz veya benim gibi olan birileri var mı?

Sevgilimle planlar yapıyoruz işi gereği sürekli ertelemek zorunda kalıyoruz?
Cevapla