Genel olarak sevmesem de bu durumu ara sıra oluyor. Sizde durumlar nedir?

Genel olarak sevmesem de bu durumu ara sıra oluyor. Sizde durumlar nedir?

Bazen elde olmayan nedenlerden dolayı erteliyorum.. Ama bu genelde çocuklar düşünülerek olan şeyler.. Çocuklar söz konusu değilse planımı bozmam..
Kesinlikle öyle..
Hayır planımda ne varsa, büyük bir engel veya rahatsızlık olmadığı müddetçe mutlaka yapıyorum. Çünkü ertelenen her şey, karşıma daha büyümüş olarak çıkıyor.
Planlarını erteleme alışkanlığı birçok kişinin başına gelen bir şey, üzülme. 🙃 Hepimizin böyle anları oluyor. Bazen motivasyon eksikliği, bazen de "zamanı var" düşüncesi buna sebep oluyor. Eğer çok sık tekrar ediyorsa, belki küçük hedefler koyarak başlamayı deneyebilirsin. Bir de ertelemenin kaybettirebileceği şeyleri düşünmek bazen cesaret verebilir. 🕒 Başlamak her zaman ilk adımdır! 💪
Cevap
17Cevap
Çok değil nadiren yoksa birikiyor sonra içinden hiç çıkamıyorum o yüzden zamanında yapma taraftarıyım..
Kesinlikle yoksa ayıkla pirincin taşını..
Hayır yok ama bugün buradan bir arkadaşla görüşecektik, benim hesapta olmayan bir isim cikinca yarına kaldı..
Hem daha iyi oldu...
Yok plan yaptiysam kesinlikle yapmam lazim hatta yapana kadar içim rahat etmez
Plan yapıldıysa bir aksilik çıkmadıysa ertelemem...
Hayır ertelemem ben
O da en iyisi aslında dostum
Bence de dostum
Hayır genelde palan yaparsam kesinlikle yaparım gadası
Eskiden asla ertelemezdim kendimi paralasam da yapardım artık takmıyorum duruma göre hareket ediyorum daha esneğim hayat güzelmiş sksks
Hayır, plan yapmamaya özen gösteririm ancak kaçınılmaz durumlar söz konusuysa farklı. Zaten o durumda da erteleme olmaz. Erteleme alışkanlığım yok.
Hayır pek erteleme bana göre değil hedeflerim varsa gerceklesir
Çok fazla erteliyorum. Artık birisi buna dur demeli çünki ben diyemiyorum🤣
Çok nadir erteliyorum hastalık ve ölüm gibi vb şeyler olursa
Maalesef dostum benim en büyük kusurlarımdan biridir bu
Hayatımdaki tek kötü alışkanlık erteleme hastalığı
var maalesef ve ben erteleyince asla o şeyi yapmam yani kaybolup gidiyo ahshahs
Plan yapmam genelde yaptıysam da kesinlikle tamamlarım o işi erteleme huyum yok
Bir ihtimal bazen oluyor.
Fakat spontane yaşamayıda severim,
Planlı olmayıda.
Birkaç gün ertelerim içim içimi yer mutlaka yapmalıyım yani
Genel olarak erteleme huyum yoktur. Ama hayatın bazen sürprizler yaptığı doğrudur.
Bazen oluyor o yüzden akşamdan plan yapmam nasipse derim anı yaşarım evdeki hesap çarşıya hiç uymaz
Her zaman değil ama bazen geçerli sebeplerle erteleyebiliyorum
Nadiren ile bazen arası bir şey 😂
Maalesef son 1 yıldır feci şekilde oluştu. Çok dakik, her dediğini yapan birisiydim. Nazar bence hep, yoksa tembel değilim 🧿😅
Evet var yapacam diyip yapamıyorum tembellik oluyor
Elimden geldiğince ertelememeye çalışıyorum
Sonraya bırakırsam yapmıyorum çünkü :d
İşte ön görüp önlem anlıyorum djdj
Hayır düzenli planlı bir insanım hiç sevmem..
Hemde nasıl jdjfjd bayılıyore
Ruh halime göre değişiyor
Evet, son dakika bile ertelerim.
Duruma göre değişiyor..
Bazen ertelemiştim
Var var hiç sevmem bu huyu
Genelde ertelerim ben
Erteleme hastalığı var bende maalesef
Mecburiyetten dolayı bazen evet
Oluyor bazen
Ara sıra oluyor istemsizce
Hayır, yok hemen yaparım
Bazen yapıyorum
Hayır hemen yaparım
Arada oluyor.
Bazen oluyor
Çok nadir ya benim.
duruma göre değişir
evet çok var
Yok planladıydisam gerçekleştiririm
Evet
Hiç yoktur.
Heer zaman
Maalesef
Hayır yok
Evet var😀
Ertelemeyi sevmem
Çok var ya
Maalesef var..
Fazlasıyla
Var maalesef
Bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?