Sürekli tersliyor en ufak şeye kırılıp güceniyor kavga yaratıyor iki de bi dış görünüşümle alakalı cümleler söyleyip duruyor bana diyor ama kendisine hiç bakmıyor benimde söylemem gerekenler var ama ben söylemiyorum biz bu kızla dün evlilik konuştuk yüz yüze konusuyoruz mesajlarda tersleyip duruyor küsüyor ben çözemedim bu kızı 3haftadır konusuyoruz
Bi kızla tanıştım. Ama benim dış görünüşümle alakalı sürekli bişiler söyleyip duruyor sizce bu kızdan olur mu mesajlar detayda?
Yaaa bunu cidden soruyormusun , öncelikle üç haftalık bir kızla evlilik konuşulmaz düşünülmez , ikincisi sen yokluktamisin yoksa böyle aşağılanmayimi seviyorsun bunkiz sana ne katıyor da sen bu kıza vakit harcıyorsun kız seni sevmiyor seni degistirmek istiyor kendi egosunu tatmin ediyor ve çok itici bir kız senin adına üzüldüm gerçekten bir kız insana hayat vermeli huzur vermeli mutluluk vermeli senin yarın olmalı bir silkelen kendine gel istersen ya da böyle sürünmeye devam et hayatını onu memnun edebilmek için Karani zamanını harca
0
1 Yorumla
Soran
1 yıl
Saat 11den buyana yazamadım çünkü evde insaat var ve başında durmam lazımdı az önce beni aradı neden yazmıyorsun dedi sorun ne dedi dedim sorun felan yok evde insaat var onun basında durmam lazım dedim iyi tamam bay bay dedi suratıma kapattı 10dk sonra aradı sorun ne dedi ne yapmaya calısıyorsun söyle dedi bişey yapmaya calısmıyorum dedim söyledigim gibi yazamadım müsait olunca yazacam dedim Yazma bidaha istemiyorum dedi bende üstelemedim artık kapattı sonra tekrar
Bak şimdi, bu durum biraz toksik hissettirdi bana. Eğer biri sürekli dış görünüşünle ilgili olumsuz yorumlar yapıyorsa, bu onun seninle gerçekten ilgilenip ilgilenmediğini sorgulamalı. İlişkilerde saygı ve karşılıklı takdir önemli. Eğer kendini bu kızın yanında kötü hissediyorsan, kendine daha iyi davranan birisini tercih etmek daha sağlıklı olabilir. Herkes kusursuz değil ve önemli olan karakterdir. Sağlıklı bir ilişkiyle daha mutlu olacağından eminim! 😌💫
Saat 11den buyana yazamadım çünkü evde insaat var ve başında durmam lazımdı az önce beni aradı neden yazmıyorsun dedi sorun ne dedi dedim sorun felan yok evde insaat var onun basında durmam lazım dedim iyi tamam bay bay dedi suratıma kapattı 10dk sonra aradı sorun ne dedi ne yapmaya calısıyorsun söyle dedi bişey yapmaya calısmıyorum dedim söyledigim gibi yazamadım müsait olunca yazacam dedim Yazma bidaha istemiyorum dedi bende üstelemedim artık kapattı sonra tekrar
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bi kızla tanıştım. Ama benim dış görünüşümle alakalı sürekli bişiler söyleyip duruyor sizce bu kızdan olur mu mesajlar detayda?