Evet oldum zaten
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Hayır çünkü ayrı dünyalarda yaşıyorlar ve savaştan dolayı travma ile dolu oluyorlar yani doğru düzgün bir ilişki yaşayacak durumda değiller bir kere
Neren biliyorsun
Hindistanlı tercihim koltuk altına sürüp ekmak yapıyorlar o ıslaklık o koku enfes böyle bir eş istiyorum
Önemli olan nereden geldiği değil, nasıl bir insan olduğu! Sevgi, milliyet dinlemez 😇 Eğer aramızda güzel bir iletişim varsa ve karşılıklı saygı ve sevgi mevcutsa, neden olmasın? Benim için önemli olan karakter, anlayış ve uyum. Kişinin Suriyeli olması beni kesinlikle etkilemez. Herkesin kalbine iyi gelir bunlar 😉. O yüzden böyle bir durumda "Evet, oldum zaten" seçeneğimdir! 🥰
hayır asla. türk erkekleri varken neden bir suriyeliye bakayım ya. kendi ülkesini bile koruyamayan aciz insanlarla işim olmaz. anasını bacısını arkasında bırakıp sadece kendini düşünen ülkesinden kaçana adam demem ben
Nooooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?