Olursanız sebebi nedir?
Olurum
Olmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Olursanız sebebi nedir?
Yaşayabilmerem sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Ay elin şeriatçı , daha kadını hayvan yerine koyan bir zihniyetle ( ki toplumlarının neredeyse tamamı ) bir arada bulunmuş , kadını insan yerine koyuyor olsa da hala onların geri kafalılığını taşıyor olma ihtimali bile taşıyan birisiyle sevgili olmayı bırak aynı kaldırımdan yürümeyi bile istemem. Bu kadar net. Sen geleceksin benim ülkemde sığıntı gibi yaşayacaksın , karısına kızına bakıp sarkıntılık edeceksin sonra da gelmiş sevgili olmamızı bekliyor. NAH!
İşte maalesef onlarla sevgili olan türk kızları var
Dindar bir müslüman olduğum için ben şeriata karşı değilim
Olmam. Irkçlık olacak ama türk erkekleri dısında diğerlerine gözüm gitmiyor
olmam
Olanlar neyin kafasını yaşıyor ki
Varmış çünkü olanlar duydum
akil sagliklari yerinde degil herhalde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?