24 yaşında ciddi düşünen biri 27 yaşındaki bir kızla konuşmak ister mi?
Neden kendi yaşıtları varken kendinden büyük biri ile görüşsün ki?
Neden kendi yaşıtları varken kendinden büyük biri ile görüşsün ki?
Cevap
5Cevap
Kafam uyuşursa konuşurum. Arada çok büyük fark yok
Bende kendimden en fazla 2 yaş küçük biri ile görüşürüm diyordum ilk defa 3 yaş küçük birisi ile eşlesiyorum garip geliyor erkekler her zaman küçük sever gibiydi.
2 ile 3 ün arasında ne fark var ki. Önemli olan anlaşmak
Bakalım sonu hayır olsun.. sizin içinde iyisini diliyorum :)
Amin sağolun. Hakkınızda hayırlısı olsun
evet çıkardım :)
Sen çıtır seviyordun sanki 😅
45'e kadar varım dkdkdkdkdkdk
Seni 45 te durduran ne oldu idjdidns
Jxndjdndks Gönlüne göresi düşsün ne diyelimm
amin cümlemizin :)
Olmuyor bence
Denenmiş mı sanki? Ilerlemiyor mu?
Severek anlarım ama görücü usulü ilk defa denk geliyorum.
Evet yani öyle olacak olursa.
Evet bizde de ablalar aracı onun ablası ile benim sevdiğim bir abla.
Ben olanak vermemiştim büyük gösteriyor ama o yok der demiştim. Şimdi abla mesaj atmis5 instadan takipleşmek istiyor diye şaşırdım.
Operator. Ben 170 80 kilo kızım o da kalıplı baya minyon durmuyorum hiç. Sadece iyi aile kızıyım geçmişim temiz ve enerjin yüksek sanırım etken bunlar.
Evet o tarz bir işi varmış fabrikada.
Ablası da öyle demiş 3 yaş büyük olunca ne oluyor önemli olan anlaşmalari felan diye yinede genç erkek kendinden daha gencini ister ya hep bu garip geldi.
Olgun gelmişsindir
Yanı bu bir erkek için iyi bir şey mi?
Yaşıtları toy gelmiştir gözüne sen de olgun geldiysen ve fiziğin de kurtarıyorsa ciddi düşünebilir ama ilerde erkek için bi ihtimal sorun olabilir
Ahh işte beni korkutan kısımda bu. Ileride yaşıtlarına yönelmek ister değil mi?
Fiziğin nasıl kaç gösteriyorsun mesela. Ya da o kaç gösteriyor
Ben 170 80 kiloyum o da kalıplı baya. 26 felan gösteriyor bana da 27 demiyorlar ama yinede ağırlığım var.
Aslında aranızdaki uyuma bağlı biraz da sen onu duyurursan her anlamda fazla dışarıya bakmaz
Bakalım kısmet zaman gösterecek nasıl olacağını. Erkekler kendinden küçük ister herzaman bu yüzden kabul etmesi garip geldi.
gorusur bende olgun kiz seviyorum
Deneyimledin mı nasıldı ?
superdi
Çıkarım vur geç bas tekmeyi yaparım
Sen hep böylesin 😏
Eğer okuduğum yorumları karıştırmıyorsam ıçindeki adama dur demek biraz meziyet..
Görüşlerini arada okuyordum. Daha önce farklı bir profilin vardı hatta yeşilli gibi birşeyler.
Iç dünyan biraz vahşet barındırıyor gibiydi 🙄
Gidip o yorumunu bulacağım 🙄😅
*Şiddet meraklısı ölü cesed yemek istiyen biriyim hayatıma aldığım kadının hayatını zehir etmek istiyorum *
Buldumm geldimm böyle bir görüşünü görmüştümm başka gördüğüm yorumlarında vardı karıştırmadığıma eminim 😅
Takip ettiğim bir sorudan.. Hafızam fazla iyidirrr 😅
Ama ben alıyordum. Baya ciddi yazıyorsun.
Bu vahşeti nasıl unutayım 🙄😅 Vallahi beni daha önce görmediğine eminim. Ben sadece yorum okumayı ve gizli görüş atmayı seviyorum yokk illa görecem diyorsan seslenirim orası ayrı jdndjd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bey, yaş farkı aşkta her zaman önemli bir kriter değil. Eğer iki insan birbirini seviyor ve anlaşıyorsa, yaş pek fazla bir engel sayılmaz. 24 yaşında biri 27 yaşındaki bir kadınla da çok uyumlu olabilir. Olgunluk seviyeleri ve bakış açıları uyuyorsa yaşın önemi azalır. Her şey iki kişi arasındaki uyum ve anlama duygusunda gizli. Seninle olabilecek paylaşım ve anlar daha önemli. Herkes kendi yolunu çizer ve her ilişkinin dinamiği farklıdır 🌟💫 Unutma, aşkın yaşı yoktur!