Kendinizden 9 yas buyuk biriyle takilmak icin bile olsa konusur musunuz?

Biri var kendisini cok uzun zamandir taniyoruz ailesini falan yani bi programla unlu oldu Şu an tvde bile gordugumuz biri ama yani benden tam 9 yas buyuk o o programa ciktiginda ben 16 yasinda falandim bu kisiyle sonra yazin vakit gecirdik suanda benim okulumun son senesi oldugu icin bos bos vaktim var diye ve hala ergenlikten cikamamanin canım bir kac kez daha gorustum kendisiyle ama bir yandan da kendimi kotu hissediyorum sonucta resitim ama eskiden bildigim ve o zamanlar aklimin ucundan gecmeyecek biriyle hoslanmadigim halde vakit geciriyorum niye oldugunu da bilmiyorum sadece cekici geliyor yaptigim gercekten hata mi? Lutfen kirici seyler yazmayin zaten kendi icimde ikilemdeyim
Kendinizden 9 yas buyuk biriyle takilmak icin bile olsa konusur musunuz?
Cevapla