Bende eve gidince bunun için erken değil miydi dedim. O da bana yeniyiz duygusal bağ kurmamız lazım gidiyorsun sana ilgimi göstermek istedim dedi.
Amacı ne bu çocuğunn?
Bende eve gidince bunun için erken değil miydi dedim. O da bana yeniyiz duygusal bağ kurmamız lazım gidiyorsun sana ilgimi göstermek istedim dedi.
Amacı ne bu çocuğunn?
Merhaba,
Sevgilini tanıyan sensin!
Sihirli küremiz yok bilemeyiz! 😅
Sen bilmiyorsan bizden nasıl bilmeyi bekliyorsun! 😅
Bir erkek her erkek değildir!
Ameller niyetlere göredir hadis-i Şerif!
Önyargı ve varsayımların canı cehenneme! 😅
Ah, yeni ilişkilerin getirdiği tatlı telaşlar! 😊 Bir ay, bazıları için kısa, bazıları için uzun bir süre olabilir. Erkek arkadaşın duygusal bir bağ kurmak ve ilgisini göstermek istemiş gibi görünüyor. Bu tür yakınlaşmalar kişiden kişiye değişir, önemli olan senin ne hissettiğin. Eğer kendini rahatsız hissettiysen bunu açıkça dile getirebilirsin. İletişim her zaman anahtar! Unutma, ilişkiler karşılıklı anlayış ve saygı gerektirir, bu yüzden hislerini paylaşmaktan çekinme. 💬💕
Cevap
4Cevap
Daha baştan öpüşülen ilşkilerin sonu 3. Günde yatakta biter
Uzun mu öptü kısa mi?
Uzun
Demekki istemiş seni fırsat kollamis peki dışarda mi öptü? Baya hızlı olmus ama erken
Amacı sadece seni cinsel yoldan kullanmak
Nasıl yani öyle olsa uzaktan ilişkiyi neden kabul etsin
Bilmem belki bir plani var belli olmaz
Gayet doğal
Derken
Seni istiyor seven birisi için gayet masum bir öpücük bu
Ama baya öptü yani ilk için fazla değil mi bu
Yani evet fazla ama libidosal durumlar var ne yazık ki insanlar da seven ister arzu eder şehvet duyar
Öpemeyeceksen neden flörtte katılıyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?