2 haftadır görüştüğüm erkek, tam sevgilim değilsin ad koymayalım şu an dedi. Nasıl davranmalıyım?

30 yaşında işkolik, kova burcu. 1 sene önce eşinden ayrılmış (çocuk yok) ayrılma sebebi de eşinin psikopat derecede kıskanç olup kısıtlaması ve kavgalar. İlk arkadaş olarak başladı diyalogumuz (konsere gitmeler, kahve içmeler şeklinde başladı) sonra bir anda temasa sarılmaya el tutmaya öpusmeye geçti. E hersey çok güzel gidiyor hergun görüşüp eğlenme gülme var. Yürürken sarılarak yürüme , araba sürerken el tutma. Mesajda sevgi sözcüğü yok ama düz konuşma. Eminlik için sordum neyiz diye. Adlandırmayı sevmiyorum Şu an öyle yanıyorum bitiyorum diyemem zamanla olur, geçirdiğimiz zaman Şu an kaliteli ve güzel duygusallık zamanla olur, sende bana hak vereceksin. Bir anda sevgili olunması doğru değil gibisinden konuştu. E bende bana sarılıp edip öpüp koklayıp hep gelince onu öyle benimsedim. 1 ay geçtikten sonra sorsan neyse dedi. Bende dedim enerji tuttu mu insan zamana yaymamalı benimsemeli dedim bozuldum ama üstüne gitmedim. Ne yapmalıyım sizce?

2 haftadır görüştüğüm erkek, tam sevgilim değilsin ad koymayalım şu an dedi. Nasıl davranmalıyım?
Cevapla