30 yaşında işkolik, kova burcu. 1 sene önce eşinden ayrılmış (çocuk yok) ayrılma sebebi de eşinin psikopat derecede kıskanç olup kısıtlaması ve kavgalar. İlk arkadaş olarak başladı diyalogumuz (konsere gitmeler, kahve içmeler şeklinde başladı) sonra bir anda temasa sarılmaya el tutmaya öpusmeye geçti. E hersey çok güzel gidiyor hergun görüşüp eğlenme gülme var. Yürürken sarılarak yürüme , araba sürerken el tutma. Mesajda sevgi sözcüğü yok ama düz konuşma. Eminlik için sordum neyiz diye. Adlandırmayı sevmiyorum Şu an öyle yanıyorum bitiyorum diyemem zamanla olur, geçirdiğimiz zaman Şu an kaliteli ve güzel duygusallık zamanla olur, sende bana hak vereceksin. Bir anda sevgili olunması doğru değil gibisinden konuştu. E bende bana sarılıp edip öpüp koklayıp hep gelince onu öyle benimsedim. 1 ay geçtikten sonra sorsan neyse dedi. Bende dedim enerji tuttu mu insan zamana yaymamalı benimsemeli dedim bozuldum ama üstüne gitmedim. Ne yapmalıyım sizce?
+1 yılMuhtemelen hayatında görüştüğü başka insanlar var benim aklıma ilk bu gelir. Üstelik bu gibi şeyleri kadının sorması taraftarı da değilim. Sizi seçenek olarak görüyor kafasında diğer adaylar eleyene dek
03 Yorumla
Soran+1 yılHissettiklerimi yazdım kırıldığımı söyledim biraz uzun mesaj ile, seni tanımak güzeldi iyi akşamlar diye ekledim sonuna. İyi akşamlar yazdı bitti her şey artık
- +1 yıl
En iyisi olmuş adını koymadığı kadını öpüp koklamayı biliyordu umarım çok daha iyilerine denk gelirsiniz
Soran+1 yılÇok çok teşekkür ederim Allah razı olsun inşallah sizde ♥️
En İyi Cevaplar
+1 yılOrtada iki yanlis var.
1. Vaktinden once yakin temas sizi onun gozunde, cabalamaya deger biri olmadiginiz imajini vermis. Ciddi iliski isteyen kisi bu konuda hata yapmaz.
2. Deger bilmeyecek birinin sizi sevmesini umit ediyorsunuz.
Yanlis sekilde yanlis adrese gitmissiniz.
Seveceginiz ve gercekten sevileceginiz bir sevgi diliyorum.🌼
01 Yorumla
Soran+1 yılHissettiklerimi yazdım kırıldığımı söyledim biraz uzun mesaj ile, seni tanımak güzeldi iyi akşamlar diye ekledim sonuna. İyi akşamlar yazdı bitti her şey artık :(
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılbence onunla açıkça konuş
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
u +1 yılEn baştan bu kadar fazla yakınlaşılmasını doğru bulmuyorum. Özellikle erkekler ciddiye almamaya başlıyor kızı. "Benimle yapıyorsa başkasıyla da yapıyordur." diye düşünüyorlar genel de. Asıl sorun sevgili olmadan önce yaşanması. Erkekler alışıyor böyle rahatlığa, sonra başka birisini bulunca "Biz zaten sevgili değildik ki." sözünün arkasına sığınıyor. Sevgili olmadan bir erkekle yakınlaşma. Çok kırıcı bir şekilde davranmış sana. Seninle bir şeyler yaşayıp ama sevgili olmadığını söylemesi çok rencide edici.
18 Yorumla
Soran+1 yılHissettiklerimi yazdım kırıldığımı söyledim biraz uzun mesaj ile, seni tanımak güzeldi iyi akşamlar diye ekledim sonuna. İyi akşamlar yazdı bitti her şey artık
- +1 yıl
Son cümleyi yazmasaydın keşke. Bütün kapıları kapatmış oldun. Mesafeli davransan yeterliydi.
Soran+1 yılKapansın boş ver inan artık canım acımaya başlıyordu. Ekli duruyor hala silmemiş kalsın öyle..
- +1 yıl
O da bir şey. Seni istiyorsa bir şeyler yapması lazım. Kendini kötü hissetmen normal. Ona güvenip birlikte olmuşsun. Okuduğuma göre duyguların olduğu için ilk kez bu kadar kendini kaptırmışsın. Umarım her şey yoluna gider.
Soran+1 yılEvet tabiki zaten ben bana olan yaklaşımı dokunuşu elimi tutması vs sevgili olarak gördüğüm için birlikte oldum hani aramızda sorun yok ki her şey on numara sonuçta. Kendisinde direk iyi akşamlar dedi kendi bilir inan yoramam kendimi. Fakat üzüldüm uyumluyduk çünkü baya.. :/
- +1 yıl
Bu kadar iyi birisini kaybettiği için kafasını taşlara vurur umarım.
Soran+1 yılİnşallah öyle olur :( çok teşekkür ederim gerçekten çok sağol Allah gönlümüze göre versin inşallah ♥️
- +1 yıl
Umarım. Amin. Rica ederim.
+1 yılİki haftaya çok şeyler sığdırmış ve çok fazlaca hızlı gitmişsiniz.. seni basta rahat sandı ama sonradan ilişkiyi netleştirme isteğin bu elemanı korkuttu.. benim anladığım şey bu.. hatta gayet net..
17 Yorumla
Soran+1 yılBencede. Ama tam kafa dengiyiz varya muzık zevkimiz bizi yakınlaştırdı zaten. Çok iyi arkadaş olurmuşuz yani. Sonra o bana öyle sıcak davranınca birşeyler de olunca bende soru yönelttim sonuçta nereye kadar? Mesajda bile sevgi sözcüğü yok böyle odun gibi , akrep burcuyum ben gelemem böyle şeylere
- +1 yıl
boş ver bu adamı.. ciddi düşüncen varsa.. değer veren hiçbir erkek bu şekilde konuşmaz. kaybetmeyi göze almaz..
Soran+1 yılEvet bende 27 yaşındayım yani ciddi ilişki istiyorum en iyisi iletişimi kesmek
- +1 yıl
Tabiki kesmek.. o seninle bu şekilde konuşarak bir kumar oynadiysa.. ona kaybettiğini göstermen gerekir..👍
Soran+1 yılEvet düşünsene çok iyi anlasıyorsun hoslanmasa zaten dokunmaz bile. Enerjiniz tutmuş , opusme vs var temas var hepsi var. Ama isimlendirmek istemiyor zamanla birşeyler oluşsun istiyor
- +1 yıl
Çünkü.. seni sadece arzuluyor.. bana sorarsan.. bunun sonu evliliğe gitmeyecek.. seven.. değer veren bu şekilde konuşup kaybetmeyi göze almaz.. bu riske girmez hiçbir erkek.. resti bu elemana çekmen gerekir.
Soran+1 yılÇekeceğim şu an ondan bir mesaj bekliyorum ondan sonra zaten bitmiş olacak..
+1 yılTipik kova erkegi hem seviyormus gibi görünür hem de aldatir yarın bir gün ayrılacak muhtemelen
25 Yorumla
Soran+1 yılBana göre bir kaç görüşmede insan anlar “bu benim sevgilim olur, etkilendim” diye. Biz bunla baya üst üste görüştük daha neyin zamanı yani anlamadım ben
- +1 yıl
Sen ilerde adama evlenmek istiyorum dediginde adam da sana biz sevgili degiliz ben sana ümit vermedim demek için bu şekilde davranıyor
Soran+1 yılHissettiklerimi yazdım kırıldığımı söyledim biraz uzun mesaj ile, seni tanımak güzeldi iyi akşamlar diye ekledim sonuna. İyi akşamlar yazdı bitti her şey artık
- +1 yıl
Hic mi birsey hissetmemiş sana karşı insan bi düzeltebiliriz falan der ya da yanlış anlıyorsun beni der ama beyefendinin umrunda bile degilmissin bence iyi yapmışsın
Soran+1 yılBugün zaten bi garipti annesiyle mi tartışmış gergin gün yazmıştı ama böyle çok geç yazmalar vs hala bu saat oldu. Bende patlattım mesajı işte öyle..
- Aşk İlişkileri konusunda 359 cevap paylaştı.
+1 yılKova’ysa kovalama derim. Gostlighting’in kitabını yazar bu burç. Sonra durduk yere kendini sorgularsın. Düşman başına.
08 Yorumla
Soran+1 yılEn iyisi iletişimi kesmek.
- +1 yıl
Kendi ruh sağlığını düşünüyorsan gayet makul bir karar.
Soran+1 yılEvet hele ki kötü evlilik geçirip ayrılan biri olarak. Bende ne biliyim akrep burcuyum uzun zamandır birine böyle tutku duymamıştım.
- +1 yıl
Akrebim ve tam olarak kovayla muhattaplaştığım oldu. Seni anlıyorum. Emin ol bir şey kaybetmezsin.
Soran+1 yılDuygusal insan değiller hiç anladığım kadarıyla
- +1 yıl
Yo it muamelesi yaparsanız gayet de duygusal oluyorlar 🙂
Soran+1 yılHissettiklerimi yazdım kırıldığımı söyledim biraz uzun mesaj ile, seni tanımak güzeldi iyi akşamlar diye ekledim sonuna. İyi akşamlar yazdı bitti her şey artık
- +1 yıl
Canını sıkma demeyeceğim. Elbet sıkılacak ve üzüleceksin. İnsansın. Ta ki bir sabah uyandığında hiçbir şey hissetmediğini boşuna kendini heder ettiğini anladığın güne kadar.
Yolla gitsin ablacım, adam takılmak istiyor sadece olaya bakış açılarınız farklı.
03 Yorumla
Soran+1 yılHissettiklerimi yazdım kırıldığımı söyledim biraz uzun mesaj ile, seni tanımak güzeldi iyi akşamlar diye ekledim sonuna. İyi akşamlar yazdı bitti her şey artık
Soran+1 yılÇok sagol :(
- Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.
+1 yılTam sevgili ne kız😂 varsa bi üç çeyrek sevgili alırım ben🤤😂😂
08 Yorumla
Soran+1 yılYani tam öyle görmüyormuş daha önceden ağzı yandığı için temkinli gidiyor anladığım kadarıyla. Ama görsen beni öpüyor sevgilisi gibi böyle temaslı vs
- +1 yıl
Detay uzun okumadım kusura bakma. Tam sevgili göremiyor temkinli gidiyo ama öpüyor😂 sen zaten olayı çözmüşsün🤔 sevgili değil takılmalık birini arıyor sadece ediyosan öyle devam et aksini bekleme ondan
Soran+1 yılEstağfurullah. Yani düşünsene 2 haftadır görüşüp et harika vakit geçir sevgili gibi temaslar da bulun. Soruyu sorunca da, şuanki geçirdiğimiz kaliteli vakitte bak, zamana yay, onun mantığın da zamanla olmasıymış.
- +1 yıl
Ne dediğine takılma, kılıfına uydurmak için illa bir şey söyleyecek zaten. Zamana yay diyorsa öpme işini teması da zamana yaymalıydı. Temas etmesine müsade etme, yeltenirse zamana yayalım şu anki kaliteli vakte bak😇 dersin 😂😂 3 güne o seni terkeder 😂 fazla kaptırma kendini anlam yükleme, üzülme değmez.
Soran+1 yılAynen doğru söylüyorsun madem zamanla ozaman öpme sarılma temas hani bunlar da zamanla davranmalıydı, sevgili gibiyiz ama mesajda desen bi sevgi sözcüğü yok aşkımlı vs gün içi patron olduğu için yoğun zaten tek tük mesaj, işten çıkınca yanıma geliyor kahve konser vs öyle vakit geçiyoruz. Bana bu soruyu sorduktan sonra bunları düşünüp kararı sen vereceksin demişti sabır etmek lazım bazı şeyler için demişti
- +1 yıl
Hayır gelmez ondan🤔 devam etmek ıstıyosan ye iç gez arkadaş gibi temas etme, sabredelim zaman lazım dersin işte😂 seni düpedüz kullanmaya kalkıyor kendine gellllll
Soran+1 yılBende akrep burcuyum belirsizliği sevmiyorum netlik istiyorum, bir mesaj yazacağım ona, karar ver demiştin ya düşündüm karar verdim yan yanayken sevgilim gibi davranıp ad koyamıyosun bazı şeyleri zamanla istiyorsun ama sevgililik davranışlarını da hemen yapıyorsun bu haksızlık değil mi sence bunu hak ettiğimi düşünmüyorum aramızda hiçbir sorun yok herşeyiyle güzel, bir varsın bir yok, kendimi ben senin sadece güzel zaman geçirdiğin biri gibi görüyorum, samimiyeti ilerletmeyelim daha fazla. Diyeyim mi
- +1 yıl
Hayırrr, konuşma sadece uygula🤔 şimdi bunu ona atarsan manipüle eder seni suçlar üste çıkar durduk yere huzuru bozan sen olursun🤔 buluşunca sevgili gibi davranmasına müsade etme, geri çek kendini mesafeli ol bir şey derse "zaman lazım demiştin hak verdim sana" dersin😂 normal arkadaş gibi davran. Ve izle gör, ya seni siler atar ya da bu durumu konuşmak için o sana mesaj atacak 😂😂
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Sorumluluk almadan
Adı konulmamış ilişki istiyor
Kabul etme00 Yorumla
+1 yılpaşaya bak ya öpüşüyor ama ad koymayalım ! neyin ad koymaması bu sanki nikahına al dedin saçmalık
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılayrıl gitsin. uğraşılmaz onla. kullanıp gitme derdinde o.
sıkıntılı tip, toksik ilişki olur olursa da.029 Yorumla
Soran+1 yılYa bak erken gelebilir. Ama ben hep uzun ilişkilerimi bile ilk görüşme de hatta 2. Görüşmede net erkek ile devam ettirdim. Ya sen erkeksin sonuçta kız dese anlarım. Erkek beğenir hoşlanır tamam der benimser. Bu fiziğimden tut herseyime kadar beğeniyor temas hersey var ama zaman diyor anlamadım bi bk
Cevap sahibi+1 yılduygusallık ya vardır ya yoktur. duygusallığın ve sevginin pazarlığı olmaz. istediğin gibi davrandığın insana zamanı var bakarız deyip günü geçiştiremezsin maalesef. sen şıpsevdi modunda takılı kalmışsın göremiyorsun olan biteni. o seni geçiş sürecine bir yara bandı olarak görüyor. rasyonel bak biraz olaya
Soran+1 yılGörüyorum aşkında o yüzden buraya yazıp açaba benim gibi düşünen var mı merak ettim. Yani sen benle sarıl et öp temas et vs, öyle yanıyorum ediyorum diyemem diyor zamanla olur diyor çok tuhaf ya. Bana göre bir erkek bir kadını sürekli sarılıp öpüp güzel kokluyorsa baya hoşlanmıştır ya
Cevap sahibi+1 yılhayır öyle değildir. ilgi göstermeyi ve o ilgiye karşılık tebessüm almayı seven bir erkek profili de var. bunlar sadece alışkanlıklarına bağlı kalıp sever o alışkanlıklar da karşısındaki kadının kendisi oluyor. bir anlamda , yeri dolan bir his gibi görüyor seni. bu böyle maalesef. sen olmasan o dürtülerini karşılayacağı biri yok çünkü. hayır tabiki deme bu anlattığım tabirdeki erkekler bu olay karşı taraftan red yiyene kadar keyiflerinden ödün vermez.
Soran+1 yılDoğru söylüyorsun ozaman benim en doğrusu buna bir mesaj yazıp samimiyeti keselim demem
Cevap sahibi+1 yılsamimiyeti kesmek de kalıcı bir çözüm evet ama ; hayatında olmamın sana ne katkısı olduğu konusunda beni ikna edemiyorsun, ben ise senden hak ettiğim ilgiyi ve hisleri toplayamıyorum. bu durumla da alakalı gibi durmuyorsun. senin için hayatta bir çok yaşanmışlık ve duygunun birikmişliği olabilir ancak ben bu dışlanmayı hak etmiyorum diyerek dürtebilirsin onu.
sonrasında rest çek ve tüy ondan. dönerse senindir dönmezse senin olmamıştır diye bakabilirsin.
ilgi alakaya mı bağımlı yoksa senli bir geleceğin zeminini yapmak için dönmeye hazır mı bunu test etmelisin.
umarım yardımcı olabilmişimdir , bol şans
Soran+1 yılVallahi sana helal olsun Allah razı olsun ne güzel yazmışsın bende böyle bir şey yazıp göndereyim inşallah hayırlısı beni bulur
Cevap sahibi+1 yılrica ederim ne demek. kendin için iyi seçeneklere odaklan, biraz gözlemle insanları sana iyi gelenlerle yakın dururken , sana faydası olmayan ve seni aşağı çekenlere hissedilebilir bir mesafe koy. zaman doğru kişileri senin adına eleyecektir zaten
Soran+1 yılBiz onla arkadaşça başladık ıkımızde tekno muzık seviyoruz beraber konsere gittik öyle arkadaş başladı sonra yakınlığa döndü bir anda çünkü hep görüştük aralıksız nerdeyse. Kendisi de patron konumu iyi kaliteli vakit geçiriyorduk aynı kafadayız diye. Öyle kapıldım ben uzun zaman sonra birine işte. O da bana yakın olunca net sandım… olay bu …
Cevap sahibi+1 yıliyi bir arkadaş olabilirsiniz belki bu anlattığın tabloya göre ama partner ve sevgili olmak için gereken duygusal destekler mevcut değil ilişkinizde. dediklerimden düşünmeye devam et sen , doğru cevabı teyit edeceksin düşününce.
Soran+1 yılBenlik sorun yok ama onluk var. 1 sene önce boşanmış ve yıpranmış olması vs , yani kimseyi pofpoflayıp zamana bırakamam. Enerjim tutmuş ve iyi anlaşıyorsam benimdir , tutmuyorsa değildir..
Cevap sahibi+1 yılo sana olmasan da olur gözüyle bakıyor çünkü onun için zaten yaşanmışlık var bir şekilde.
fakat sen o ciddiyeti ilk defa tadıyorsun belki de. bu sebeple bakıldığında senin değil onun senin için çabalaması gerekiyor ve yazdıklarından anlaşılırsa öyle bir durum da söz konusu değil zaten.
sen de en az onun kadar değerlisin bu hayatta. kendi değerini zedeleyecek insanlarla zaman kaybetme
Soran+1 yılHissettiklerimi yazdım kırıldığımı söyledim biraz uzun mesaj ile, seni tanımak güzeldi iyi akşamlar diye ekledim sonuna. İyi akşamlar yazdı bitti her şey artık
Cevap sahibi+1 yılbak gördün mü , zerre umursamamış seni ve dediğim gibiymiş sadece kendisine iyi gelecek kadar benimsemiş seni , gidersen gitme demem modunda kapamış konuyu. üzülme böylesi için
Soran+1 yılBugün 3 gibi konuşma kesilmişti annesiyle uzun süren bi konuşma yapmış telefonda moralı bozukmuş bana ekran resimde attı gergin bir gündü diye , sonra geç yazmalar vs hala bu saat derken bende patlattım mesajı. İnsan bir kaç bir şey der yani..
Cevap sahibi+1 yıl😂resmen kalabalık etme çekil demiş sana
Soran+1 yılGaliba öyle oldu. Bende görüldü attım. Peki sosyal medya ve numarasın sileyim mi o mu silsn napayim
Cevap sahibi+1 yılsosyal medyasını siler, numarayı silmezdim ben olsam. her zaman bir iletişim kanalı bırakılmasından yanayım. dünya hali, herhangi bir sebeple iletişim kurmak ya da ekstra bir şey demek isteyebilir.
he ama bana sorarsan , senin yerinde olsam komple çıkarırım onu hayatımdan boşuna stres olmam her yerden silerdim
Soran+1 yılValla varya üzüldüm ya. Bukadar iyi anlaştığım evime birde 10 dk mesafe de oturuyor. yani iyi giderken belirsiz olması beni üzdü ne diyim :( duvar örmüş kendisine işte
Cevap sahibi+1 yılgeçmiş olsun. hayat daha iyilerini çıkarır karşına kendini boşuna strese sokma. sonradan büyük üzüleceğine şimdilik böyle normal sayılabilecek bir sonuç için üzül daha iyi
Soran+1 yılDoğru söylüyorsun aptallık bende işte ben sevgilim gibi benimsedim onun yaklasımından dolayı ortada çünkü tek bir sorun yoktu herseyle uyumluyduk.. uzun zaman sonra.. ben hep nerde b*k var onu seçiyorum
Cevap sahibi+1 yıldoğru zamanda ve doğru yerde ara insanları.
en önemlisi, yanlış insanlardan da doğru şeyleri yapmasını bekleme benden sana tavsiye.
Soran+1 yılŞimdiye kadar ki görüştüğüm insanlardan en konumlusu biriydi yani işi gücü sorumluluk sahibi, ev geçindirebilen biriydi. Annem bile aferin demişti düşün. Kendisi patron şubeleri var işkolik baya. Demek ki çok konumlu oluncada olmuyor konumsuzda doğru insanı nasıl yakalayacağım bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılbence biraz zamana bırak ve doğru kişinin seni fark etmesine olanak sağla. bazen aramak değil aranmayı beklemek daha sağlıklı olabiliyor
Soran+1 yılŞimdiki devir hep sosyal medya instagram biliyorsun. Ordan geliyor ekliyor vs, e başka alan desen gittiğim bi spor salonu var düzenli gidiyorum , orada da tek tük olmuştu ama yok yani valla böyle şeyler olunca deliriyorum. Güzel ve fit birisiyim hatta bu çocukta fiziğime hastaydı enerjime güleryüzlülüğüme onu sıkmamama…
Cevap sahibi+1 yılilgi arsızıymış o belli. maksat birisi olsun oyalasın onu diye bakmış.
anlattığın şeyler de doğru katılıyorum.
Soran+1 yılÇok sagol desteğin için sinirimden ağladım ve hala kötü hissediyorum, böyle tam oluyor derken olmaması pürüz çıkmasından dolayı.
Cevap sahibi+1 yıl🥲
hayat devam ediyor yapacak bir şey yok, kötü insanlar ve üzen insanlar da bu hayatın bir parçası. zaman öyle ya da böyle ilerlemeye devam edecek sen kendini yerinde saydırma. senin için en iyisini en güzelini diliyorum.; konu tatsız olsa da ilgili sohbetin için ben de teşekkür ederim.
yine konuşmak istersen ulaşabilirsin
kendine çok iyi bak , üzülme. seni hak etmediğini fark ettiğin için sevin 🌼
Soran+1 yılValla iyi olur nasıl ulaşabilirim sana acaba
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence mesafeyi koy adam fb takılıyor anlayın artık evlenmeden kendinizi dokundurtmayin
02 Yorumla
Soran+1 yılHissettiklerimi yazdım kırıldığımı söyledim biraz uzun mesaj ile, seni tanımak güzeldi iyi akşamlar diye ekledim sonuna. İyi akşamlar yazdı bitti her şey artık
Cevap sahibi+1 yılBundan sonra evlenmeden kimseye yatmamalisin erkekler kadınlar gibi değil hemen bağlanma gibi fitratimiz var eğer dini inancın varsa tövbe et rabbimizden hayırlı bir eş dile
Gizli Üye(30-35)+1 yıl2 haftadır görüştüğün insan senin hiçbir şeyin olamaz
03 Yorumla
Soran+1 yıl2 haftadr görüştüğün kadın seni öpüp koklayıp elini toplayıp yanyanayken güzel hissettirse aynı sevgili gibi , fakat böyle bir tepki verse ne düşünürsün? E Kızım amacın ne o zaman bana yaklasıyosun demez misin
Cevap sahibi+1 yılzaten böyle bir şey yapılmamalıydı, bu nasıl bir yokluk
Soran+1 yılyokluk değil de o an ki oluşan istek ve arzu karşı koyamama diyelim. Herneyse ne yapmamı önerirsin
Aşk İlişkileri konusunda 31,8b cevap paylaştı. Notmal ilk arkadaş olarak başlar sonra sevgili olursunuz
04 Yorumla
Soran+1 yılOzaman neden sevgilisi gibi elimi tutup öpüp benle temasa geçiyor ki , araba sürerken elimi tutup öpüp koklaması vs , sorun ne yani
Soran+1 yılÇok afedersin sevismek bile varsa da mı arkadaş?
Gizli Üye(18-24)+1 yılKelek çıkmış adam. İlişkiniz de aynı şekil. Sen de keleksin bu arada.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılUzak dur acele uzun dur. Kendini değersiz görme böyle biriyle olan değersiz olur hiç olur.
00 YorumlaEşi psikopat derecede kıskanç felan değildir kadınalr öyle olmaz o erkek koca gibi davranmamıştır aldatmıştır sen inanma
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı. Sen gittiği yere kadar gideceksin gibi.
06 Yorumla
Soran+1 yılYok iletişimi kesmek istediğimi söyleyeceğim cujku ben bağlanıyorum ve üzülmeye başladım.
Soran+1 yılEvet konsere gittik, kahve yemek sahil yürüyüşleri beraber maç izlemek, o yoğun iş insanı , işten çıkar çıkmaz yanıma geldi hep hani full görüştük diyebilirim. ikimizde temas bagımlısıyız. O da uzun zamandır tek yaşadığı için buna aç sanırım eşinden ayrılmış ya, böyle sevgiliymisim gibi sarılıp elimi tutup temas ediyor çok gülüyoruz. Ama mesajda odun yani, yorar bu beni ya
Soran+1 yıloldu evet
- Aşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇok erken sormuşsun neyiz diye
04 Yorumla
Soran+1 yıldedim ya, kafamda şüphe vardı az çok. Sevisme bile oldu gayet te güzel vakitler geçirdik yani sorun ne başka
- +1 yıl
Ama gerçekten iki haftada bilemezsin sevgilim demek sorumluluk almak demek
Soran+1 yılDaha önce karşıma hiç böyle erkek çıkmadı. Hemen net olup sevgili olarak görüp ilerlediler benimle. Tabi hoşlantı bende de vardı. Bu biraz tuhaf yanyanayken sevgili gibi, ayrılınca arkadaş
- +1 yıl
Sabır et 3-4 ay sonra da aynı kalırsa o zaman bakarsın
Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Seviştin mi peki onunla?
010 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılNormal ilişki , tek yaşıyor zaten geçen oldu işte onu yaşadıktan sonra böyle çok ilgili davrandı elimi öpmeler koklamalar vs, ama yanından ayrılınca düz mesaj konuşmaları 1 kez arama öyle ilerliyor.
Soran+1 yılAçıkçası cinsellik te iyiyim çok ve bu onu kendide söyledi sürekli temas halinde bana övüp duruyor fiziğimi hatlarımı vs, yani hemen hevesi geçeceğini pek sanmıyorum
Soran+1 yılBen şimdi ona bir mesaj hazırlıyorum. Madem zamanla olmasını istiyorsun bu tarz şeyler de zamanla olmalıydı. Ben seni sevgilim gibi gördüğüm için senle oldum ama sen sevgili gibi dokunup edip ayrılınca belirsizsin, bunu hak etmiyorum, kendımı senın gözünde iyi vakit geçirip arada seviştiğin olarak görüyorum. Ben bu şekilde samimiyeti ilerletemem seni tanımak güzeldi hersey gönlünce olsun🙏 yazıp göndereceğim
Soran+1 yılSon cümleye ne ekleyim peki
Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Senin ondan beklentine o zaten dul
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılCinsellik başladı mi
010 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılSeks yapmayı o mu teklif ediyor yoksa sen mi genellikle
Soran+1 yılDirek seks yapalım demiyor ama talep ondan geldi. Örnek beraber film izleyelim
Cevap sahibi+1 yılBir defa mi yaptınız devamını istedi mi. Hazırlıklı mıydın buna iç giyim vs.. korundunuz mu. Bir anlık zevke Kurban gitme
Soran+1 yıldevam istedi tabi zaten bi öpmesi sarılması teması istediğini belli ediyor. Bende birine kolay ısınan dokunan biri değilim ona karşı aşırı çekildim. İç camasır vs her şey hazırlıklı ve korunaklıydık
Cevap sahibi+1 yılMuhtemelen senin performansın iyiydi. Peki onunki nasıldı. Bir ömür geçer mi onunla sence. Sevgili olmadan bunları düşün bence. Kararı sen ver ona birakma
Soran+1 yılEvet benim dolgunlugumu fiziğimi aşırı beğeniyor tabi yüzümü de. Birde ben mutlu edebilecek bütün taktikleri biliyorum ama bunu ancak gerçekten his duyduğuma yaparım sanırım aşık oluyorum bilmiyorum. O da iyiydi özellikle cinsellik sonrası bana olan yaklaşımı öpmesi koklaması. Afedersin uzun süreli ilişkim de oldu cinsellik sonrası sadece uzanıyorduk.
Cevap sahibi+1 yılO zaman aklını başından al onun. Sensiz nefes alamasin bildiğin tüm taktikleri uygula. Sadece evde değil dışarda bile tahrik et onu Kudüs'ün hayatının merkezine yerleş
Soran+1 yılBence artık değmez..
Cevap sahibi+1 yılGiyimini biraz cesur yap köpek olacak ama cevap verme ne kaybettiğini dibine kadar anlasın
Gizli Üye(25-29)+1 yılAyrıl gitsin
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer