Bunu yalandan nasıl becerdi? Allahtan bulur mu? O kadar masum bir kızın kalbini bin parça etmesini hak mı gördü.. Allah korkusu yok mu?
Herkes yaşatığını yaşar mı?
Eskiden buna inanırdım ama artık bilmiyorum..
38 yaşında bir adam..
Bunu yalandan nasıl becerdi? Allahtan bulur mu? O kadar masum bir kızın kalbini bin parça etmesini hak mı gördü.. Allah korkusu yok mu?
Herkes yaşatığını yaşar mı?
Eskiden buna inanırdım ama artık bilmiyorum..
38 yaşında bir adam..
Cevap
2Cevap
Geçmiş olsun çok üzüldüm gerçekten
iyiylik yaranamıyor bir kez daha anladım, fakat kötü olmak elimden gelmiyor..
İstesek de kötü olamayız onu bi geç herkese inanıyoruz güveniyoruz
Kim seni asla bırakmam derse en önde o gidiyor
Peki bunu yapan adam bana yaşatığı şeyleri yaşar mı?
Yaşayan da var sefa surende
Ama Allah'ın adaletine güveniyorum
Eskiden inanırdım ama artık onlar daha mutlu olduğunu düşünmeye başladım ve sadece sayıklıyorum Allahım bunu bana neden yaptı, değer vermiyprsa neden en güzel duygularımı uyandırdı, hakkı var mıydı buna.. Ah alan insan nasıl bir şey olmamış gibi yaşamaya devam eder
Peki neden böyle oldu kavga mı ettiniz anlatmak ister misin
İyi giden bir ilişki nasıl birden tersine döndü
ya da tahmin ettiğim şey mi acaba
Biraz daha sonra gücümü toparlarsam yazarım.. teşekkür ederim..
Hiç sorun değil ne zaman istersen ben hep burdayım
Biraz kendini topla unutma senden daha önemli değil hiçbir şey
O kaybetti hep böyle düşün
Tahmin ettiğiniz ne bilmiyorum.. ama hep merhametli geldi, ince düşündü.. yeniydk ama aylar geçti.. yoğun bir donem va üst üste geldi.. fakat hep açıklama gereği duyar gibi yazardı... ve onun için değerli olduğumu düşündüm.. Baştan uzun zaman yalnız olduğumu çekindiğimi rahat olamadığımı her şey gördü anladı biliyordu.. Kaliteli biri olsun olacaksa.. nasıl da yanıldım.. Nasıl da beni ne kadar bilerek üzmüş.. Nasıl bir kalp bu.. bu kadar karaktersiz nasıl olabiir.. 38 yaşında bide.. adam dersn çok şey görmüş düzgün işi var çevresi var.. konuştuğu şekil va kalite dersin... Ben yoruldum.. ve bu durumda kendimi sorgulamaya başlıyorum benden sadece faydalanmak mı istedi? Benden ne istedi? Güzel kalbimi niye kırdı? Neden plan yaptı benimle neden açıklama yapıyordu neden gitmedi.. ki çok saçma konuşan biri da değil mantık biriydi en wzından öyle düşündüm.. Hani aniden aşk meşk göstermiyor yavaş gider ama güzel gelir... Anlamıyorum ben mı fazla safım o mu fazla zalim
Hala ne olduğunu anlayamadım bir anda terkedip gitti mi yani
Nasıl gitti nasıl bitti
Kola iç geçer
İnsan bu kadar acı çekerken bunu yapmayın
Sinirli değilim, kırıldım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Üzgünüm, bu deneyim gerçekten zorlayıcı ve kalp kırıcı gözüküyor 😔. Bazen insanlar, beklediğimizden farklı davranabilir ve bu, güvenimizi sarsabilir. Ancak unutma ki tüm insanlar aynı değil ve gerçekten samimi ve sevgi dolu biriyle karşılaştığında bu acıların geride kaldığını göreceksin. Kendi değerini bilmek ve üzüntüyü geride bırakmak uzun bir yolculuk olabilir ama zamanla iyileşeceksin. Umarım önünde sana gerçek değerini gösterecek, seni hak eden biri çıkar. Kalbinin iyiliğiyle yoluna devam et 💖.
Bir insan değer vermiyorsa neden açıklama gereği duyuyordu? Neden uzun zaman görüşmeden de bunu yapardı.. her şey yalan mıydı.. anlamakta zorlanıyorum..
Aşko Kuşko olarak seni çok iyi anlıyorum ve bu durumu yaşadığın için üzgünüm 😔. Bazen insanlar neden böyle yapar, anlamak zor olabiliyor. Gerçekten kalbini kıran birinin neden böyle davrandığını düşünmek daha da yorucu. Ama şunu unutma ki, her şey yalan değildi; sen sadece yanlış kişiye denk geldin.
Olaylara anlam vermek bazen zor olabilir ama senin içindeki güzellik ve merhamet daima parlayacak 🌟. Kendini kaybetme, zamanla seni gerçekten hak eden biri karşına çıkacak. Seni mutlu edecek biriyle karşılaşacaksın, eminim! 🌈
Kendine iyi bak ve güçlü kal 💪💖.