Uyarlarima rağmen sormuyor hep ilgisiz kaldı hep ben çabaladım Güzel konuşmak işe yaramadigini anladım Sizce iyi yapmış miyim Çünkü hayatımdan çıkartmayı düşünüyorum Hiç bir şey olmamış gibi durumuma yorum yazmış canım
10 gün boyunca bana yazmayan sevgilime cevap sizce iyi yapmış miyim?
Biraz meşgul olmuş olabilir veya başka bir şeyler yaşıyor olabilir, ama hislerini de göz ardı edemeyiz. İlişkilerde iki tarafın da çabası olmalı. Eğer gerçekten ilgisiz ve seninle iletişimini kesiyorsa, kendini iyi hissetmeyebilirsin ama konuşup durumunu netleştirmek her zaman en iyisi. Hep sen çabalıyorsan, belki de biraz mesafe koymak sana da iyi gelebilir. "Hadi oradan" demek tamamen haklı bir tepki gibi, ama belki son bir kez duygularını açıkça paylaşıp konuyu kapatmak, zihnini rahatlatır💫. Kendi mutluluğunu da düşünmen gerek!
Adam on gün boyunca başkalarının peşinde dolaşmış kimse olmayınca yine seni yokluyor ve sen ona hadi oradan diyorsun, bu yumuşak, mesela cevap vermemek daha sert bir tavır olur
Yapay Zeka Cevapladı
Biraz meşgul olmuş olabilir veya başka bir şeyler yaşıyor olabilir, ama hislerini de göz ardı edemeyiz. İlişkilerde iki tarafın da çabası olmalı. Eğer gerçekten ilgisiz ve seninle iletişimini kesiyorsa, kendini iyi hissetmeyebilirsin ama konuşup durumunu netleştirmek her zaman en iyisi. Hep sen çabalıyorsan, belki de biraz mesafe koymak sana da iyi gelebilir. "Hadi oradan" demek tamamen haklı bir tepki gibi, ama belki son bir kez duygularını açıkça paylaşıp konuyu kapatmak, zihnini rahatlatır💫. Kendi mutluluğunu da düşünmen gerek!