10 gün boyunca bana yazmayan sevgilime cevap sizce iyi yapmış miyim?

Uyarlarima rağmen sormuyor hep ilgisiz kaldı hep ben çabaladım
Güzel konuşmak işe yaramadigini anladım
Sizce iyi yapmış miyim
Çünkü hayatımdan çıkartmayı düşünüyorum
Hiç bir şey olmamış gibi durumuma yorum yazmış canım
10 gün boyunca bana yazmayan sevgilime cevap sizce iyi yapmış miyim?
10 gün boyunca bana yazmayan sevgilime cevap sizce iyi yapmış miyim?
Cevapla