Nişanlıma bir kız mesaj atmış oda cevap vermiş yanımda ne anlamalıyım?

Kızla benimle nişanlıyken sevgiliymiş ve bir kaç gün olmuş ayrılalı vicdan azabı çekiyorum diyip kızdan ayrılmış ama bugün yanımda kız yazdı seni özledim sensiz yapamıyorum falan diye nişanlım yanımda başka bir gün bu mesajına cevap vericem yazmış hata yaptın anlıyorum ama hala ne diye mesajına cevap veriyorsun bunu anlamıyorum engelle geç ya da bi daha yazma de

Nişanlıma bir kız mesaj atmış oda cevap vermiş yanımda ne anlamalıyım?
Cevapla