Kadınları sevmek isteyen erkekler neden hep kaybederler?

Tek isteğim keyifli zaman geçirmekti, güven vermekti. Yanımda birinin olmasıydı. Üzmez kirmazdim, uzenler şiddet uygulayanlar kazandı bizler hep kaybettik.

Agzimiz laf yapmıyor diye değil, iyi olduğumuz için. Sırf iyi bir şekilde tanışmak istediğimiz için kaybettik.

Kadınları sevmek isteyen erkekler neden hep kaybederler?
Cevapla