18 yaşındaki kız bana geçmişinin çok kirli olduğunu söyledi. Yeryüzünde temiz olan kız kalmadı mı?

Önceden hep 22~30 aralığıyla konuşurdum. Kafadan hasta oldukları için şansımı bide 18lik çıtırla deneyeyim dedim. Date appten biriyle tanıştım bayağı samimi olduk sonra laf arasında bana 'sen ben ister misin ki benim geçmişim çok kirli' dedi. Tam olarak nasıl kirli olduğunu sorduğumda küçükken yaptığı hatalardan bahsetti. Ortaokul ve lise dönemindeyken alkol-uyuşturucu-sx üçlüsüne bağımlıymış sonradan düzelmiş. İlk seferinin ne zaman olduğunu bile hatırlamadığını söyledi. Yani hatırlıyordur aptal değilim ama lafın gelişi çok küçükken bu işlere başladığını söyledi. Bide ortaokula giderken çok fazla erkek arasında kalmış. Tost olmaktan da fazla yani. Bildiğin beşli sekizli grup işte. Bütün arkadaşlarının içinde erkeklere sırayla bazı muameleler çekmiş. Hatta ifşa videosu bile olabilirmiş ve en çok ondan korkuyormuş. Üstelik kız arkadaşları da onun gibiymiş. Bunların hepsini isteyerek keyif alarak yapmışlar

Ben de date applere evlilik için falan girmiyorum sonuçta bazı ihtiyaçlarım var ama bütün bunları duyduktan sonra moralim nasıl düzgün olsun? İğrençlik resmen midem bulandı. Bu kızın da düzeldiğini ben düşünmüyorum yine ara sıra aynı ortamlarda takılıyordur

Şimdi 18lik çıtırın durumu böyleyse önceden konuştuğum +22 kızların neden kafadan kontak olduklarını artık anlayabiliyorum. Geçmişten hangi erkeğe bahsetseler bunlardan iğreniyorlar sonuç olarak kızlar da en sonunda kafayı sıyırıyor antidepresan bağımlısı kedi köpek annesi falan oluyo

Kızlar aranızda hiç temiz biri yok mu? Hepinizin geçmişi böyle mi?

18 yaşındaki kız bana geçmişinin çok kirli olduğunu söyledi. Yeryüzünde temiz olan kız kalmadı mı?
Cevapla