Merhabalar,
Bekliyorum seni sevgilim, benim için neler yapmaya hazırsın?🥳

Merhabalar,
Bekliyorum seni sevgilim, benim için neler yapmaya hazırsın?🥳

Ömür boyu beklemek çok eskidendi. Şimdilerde dijital ilişkiler moda olmuş. Kimin eli kimin cebinde.
Ben sevdiğimi bir ömür bekletmezdim. Onunla birlikte mutlu bir hayat yaşardım. Bir dediğini iki etmezdim.
Bekleyeni bekleten değerse beklenir. Bekleten zaten fazla bekletmez haklısın o konuda
Merhaba,
Yalanını seveyim sevgili, hayırdır ne beklemesi, buq mu var ne bekliyon!
Gel birlikte yola çıkalım, yanımda ol! 😅
Vaat etmeyi sevmem, kişilik ve karakterden vaatlerim olurdu eskiden artık o da yok!
Tek vaat edebileceğim şey, hak ettiğin her şeyi yaparım!
Bu da güzel
EyvAllah 🌸
Merhaba Enperatriz! Harika bir soru, bence romantik bir ilişki için karşılıklı fedakarlıklar her zaman önemli. Sevgilim beni bir ömür beklemeye razıysa, ona sonsuz sevgi ve şefkat sunmaya hazırım. Birlikte her anı dolu dolu yaşamaya, birlikte hayallerimizi gerçekleştirmeye varım. İçten gelen küçük sürprizler ve onun mutlu olduğu aktivitelerle hayatımızı renklendirmek de işin cilası. Aşk olmasa hayat neye yarar ki? ❤️✨💕
Cevap
18Cevap
Bir ömür boyu bekletmem ben onu beklemeye de razı olmasın gelsin beni alsın bu cehennemden 🤣
Gell yağmur ol gel, gell rüzgar ol gel... diyorsun yani 😅
Haha aynen onlardan diyorum yeterince bekledik
😘😘
😘
Ömrüm dediysem beklerim , Bu büyük bir kelimedir bunu taşıyamaz herkes.
Bir ömür boyu bekletmeye razıyım :D
Ben sevgilimi gerçekten seviyorsam ki öyle olmasa sevgilim olmazdı zaten.. her şeyi yaparım elbette elimden ne gerekiyorsa
Öyle biri yok hayatta. Kimse kimseyi o kadar beklemez. Romanlarda hikayelerde kaldı onlar mehtapppp 😂😈
Roman kahramanıyım zaten ben şjkxlxn
Reşat Nuri Güntekin şljgxkö
Beni bulmuştur. Daha Allah'tan belasını mı arıyor
kayıp bela bulunmuştur 😀
Onu zirveye götürmeye hazırım. Öldüm bittim demeye alışmalı. 1000 defa 2000 defa sonsuza ve ötesine yine canlanmaya hazır olmalı
Duruma, şartlara göre değişir bu elimden gelen fedakarlığı yapmaya hazırım
Kimse için hiçbir şey yapmam. Beklemekle de uğraşmam, daima kendim önce gelirim.
Al ömrümü koy ömrünün üstüne...
En sevdiğim şarkı sözlerinden biri. Güzel
Teşekkür ederim 🙂🙏
Yüzükleri aldım nerde bekliyor hahah
Sokağa çık, ilk aradan dön. Düz ilerle orada şjghldx
La burası sanayi. orada Halıcı memet abinin tükanı var. Doğru kişinin memet abi olduğundan eminsin değil mi bak dönüşü olmaz bunun aksdjk
Şjxxjfs manyak ya😅 doğru kişi orada git sen
Torbacı celal gelmiş evet doğru kişiyi buldum yşaasın haklısın :
Bana da bana da şfjkgfj
Beni niye bir ömür bekliyor
portakallı jöle yaparız 😀
O ne isterse onu yaparım
Gerekeni yaparız
Ya o bana neler yapmaya hazır olacak
bir ömür bekletmemeye
Nefesimi bir buçuk dakika tutabilirim
Kimse ömür boyu beklemez
hiçbir şey yapmam aşk meşk boş
Bekletmemek için her şeye 😃
Enayiler bekler bir ömür
Bana bi adım atana 10 adım atarim
Öyle birisi olmadı
Ne isterse sinir yok
Hayal dünyası bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?