Merhaba, Yaş sayıdan ibaret. Yaş ile yürüme, ilişkide mutluluk olmaz Yarennn! 😅
Ayrıca olgunluk da mutluluk getirmez. Tek düze sıkıcı olur Yarennn! 😅
Her şey yerinde güzel, anında güzel carpediem filan! 😅
Ünlüleri boş ver Yarenn, onların ki başka! 😅
Aşk doktoru Mehmet Coşkun Deniz kaç kere evlendi boşandı, aşk doktoru pehh! 😂
Bana katılmaya davet ediyorum..
Evliliği ilişkiyi aşkı ve sevgiyi iyi ya da kötü yapan sadece kişilerdir. Yani sen ve ben, biz kimileri yeryüzünde cenneti kimileri de cehennemi yaşatır. Üçüncü şahıslar ve geri kalan her şey bahanedir. Aksi boştur, coştur coştur coştur, Hoptek Hoptek oynayalım! 😅
Kolbastıyla zıplayalım, lay lay lay lay! 😅
Seven ve sevilen her şey kişilik ve karakter meselesi, kişilik ve karakterden geçer! 😅
Diploma, statü, kültür, eğitim, burçlar, yaş, bunlar kişiye kişilik ve karakter kazandırmaz önemsiz boş, boştur!
Maskesiz olması lazım karşındaki kişinin, net olması lazım ve net olman lazım. Maske yoksa her türlü mutlu oluruz, olursun!
Maske var ise yüzü gibi karakteri de makyaj ise anlık mutlu olabilirsin!
Sevmek sevmeyi bilmek gerek, sevmek tek kelime ama içinde milyonlarca şeyi barındırıyor Yarennn! 😅
Sevmeyi bilen ile mutlu olunur, mutsuzluk yok!
Alice Harikalar Diyarı uzak değil de karşılıklı olması şart, aksi zehirli vadi, bataklık, buglu göl! 😅
Kadının erkekten büyük olduğu ilişkiler, elbette ki yürüyebilir. İlişkilerin başarılı olup olmaması, yaş farkından ziyade çiftlerin birbirine olan uyumu, iletişimi ve ortak değerlerine bağlıdır. İşte bu tür ilişkilerde dikkate alınması gereken bazı noktalar:
### 1. **İletişim** - Açık ve dürüst bir iletişim, herhangi bir ilişkinin temel taşlarından biridir. Yaş farkından kaynaklanabilecek farklı bakış açılarını ve deneyimleri anlamak için etkili bir iletişim kurmak önemlidir.
### 2. **Olgunluk Seviyesi** - İlişkinin dinamikleri, çiftlerin olgunluk seviyeleriyle de ilgilidir. Bazen daha büyük yaşa sahip bir kadın, daha genç bir erkeğe göre daha olgun ve kararlı olabilir. Bu durum, ilişkiye olumlu katkı sağlayabilir.
### 3. **Toplumsal Algılar** - Yaş farkı, toplumda bazen olumsuz bir algıya neden olabilir. Çiftlerin bu tür dışsal baskılara karşı dayanıklı olmaları ve birbirlerine destek olmaları önemlidir.
### 4. **Ortak İlgi ve Değerler** - Ortak ilgi alanları ve değerler, ilişkinin sağlıklı bir şekilde devam etmesi için kritik öneme sahiptir. Yaş farkı bu unsurları etkilemeyebilir, bu nedenle çiftlerin birbirlerini anlamaları ve ortak hedeflere sahip olmaları önemlidir.
### 5. **Gelecek Planları** - İlişkinin uzun vadeli olup olmayacağına karar vermek, çiftlerin gelecek hedeflerini birlikte gözden geçirmelerine bağlıdır. Farklı yaşam evrelerinde olmaları, gelecekteki planlarını etkileyebilir.
### 6. **Duygusal Destek** - Duygusal destek, sağlıklı bir ilişkinin en önemli unsurlarından biridir. Her iki tarafın da birbirine duygusal olarak destek vermesi, ilişkiyi güçlendirir.
Sonuç olarak, kadının erkekten büyük olduğu bir ilişki, uyumlu bir iletişim ve karşılıklı anlayış ile başarılı bir şekilde yürüyebilir. Her ilişkinin dinamikleri farklıdır, bu nedenle bireylerin kendi ihtiyaçlarına ve değerlerine göre en iyi kararı vermeleri önemlidir.
Yarenimsii, yaş farkı bence önemli bir kriter değil, asıl önemli olan iki kişinin birbirini anlayabilmesi ve ortak bir bağ kurabilmesi 🍀. Yaş küçüğün olgunluğu varsa, büyük olanın da anlayışı tamam, niye yürümesin? Unufak örnekler de hep aynı şey zaten ✨. Önemli olan birbirini sevmek ve saymak değil mi? 🥰
27 yaşında konuştuğum birisi vardı ben 20 yaşındaydım. Kafalar sarıyor bu arada olgunların. Çocuk çocuk saçmalıklar olmayınca iki medeni insan gibi anlaşabiliyorsun, eglenebiliyorsun.
1 hafta kadar konuştum. Sonra işte insanlar ne der kafasına falan girdi bende saldım. Geri yazdı vs. Sonra da ben umursamadım derken bittiiğ KZJDBXXBDHDBDHCMFJC
Olabilir tabii ki de ama hani böyle durumlarda dikkat ettiğim kadın çok tecrübeli oluyor erkek arka planda kalıyor. Baskınlık değil ama aşırı tecrübeli ve erkeklerin kadınlardan tüm her şeyi öğreniyor olması durumuyla karşı karşıya kalındığı zaman erkeklik gururuna yediremeyip ezik erkek modelinin oluştuğu bir ilişki bence düşünülemez bu yüzden kadınlar biraz daha küçük olması iyi gibi görünüyor
Niye yürümesin? Önemli olan kafa yapınız ve birbirinize olan duygusal bağınız önemli. Kadınlar kendinden büyük erkekle ilişki kurabiliyorsa erkek de illaki kendinden büyük bir kadınla ilişki kurabilir.
Daha uzun yürüyor şeklinde görüyorum şimdi erkekler olgun hatta evlenmiş boşanmış bayanları daha çok talep ediyor sanırım yani gözlemim bu şekilde çevre bazında..
Hayır yürümez kadın ilişkiyi yönetme çabası içine giremez kadın erkek ilişkilerine ters bu durum o yüzden erkek büyük olmalı otoriteyi sağlayan ilişkiyi yöneten erkektir