25 yasindaki bir kiz kendi yas araligindaki erkeklerle olamaz mi? ?

Hiç sevgilim olmadı kiloluydum ve ancak sindi kilo verebildim o kiloyla kimse de beni sevmezdi zaten. 25im ama 17 sanıyorlar küçük duruyorum. Erkekler geç olgunlasiyor falan diyorlar evet öyle ama bende olgun biri değilim. 30 yas erkekle de olurum ama erkekler kendine bakmayınca baya yaşlanıyorlar hiç genc duran bir 30luk görmedim ayrıca 30 yaşında evlenmemiş kaç erkek kaldı. Ben daha çok 26 ve 27 yaşında erkekleri beğeniyorum ama onlar daha küçük isterler sana bakmazlar diyorlar doğru mu bu

25 yasindaki bir kiz kendi yas araligindaki erkeklerle olamaz mi? ?
Cevapla