Erkek arkadaşlarınızla (sevgili değil, normal arkadaş) buluşur musunuz?

Genelde beni erkek arkadaşlarım hep buluşmaya çağırıyor ve artık hoşuma gitmiyor sevgilim olsa ilerde kıskanır bence. Onlara bir şey de diyemiyorum alttan alttan arkadaş ayağına mı yatıyorlar anlamıyorum da. Zamanım boşa gidiyor gibi hissediyorum. Konuşacak bir şey de yok ki onlarla yüz yüze. Bir erkek arkadaş karşı cinsle neden buluşmak ister? Zaten wpden yazısıyoruz arada

Erkek arkadaşlarınızla (sevgili değil, normal arkadaş) buluşur musunuz?
Cevapla