Üniversitede okuyorum ve kız - erkek karışık bir yurtta kalacağım. Aynı yurtta önceki senelerde de kalmıştım. Ayrıca bu sene yurtta benim okulumdan bir kız var. Kızın kim olduğunu bir an önce öğrenip İnstagram'dan iletişime geçmek istiyorum. Adını öğrendim, ama soyadını bilmiyorum. Yurt, tüm öğrencilerin ve yöneticilerin olduğu bir WhatsApp grubu kurdu ve kızın numarasına da oradan ulaştım. Sizce Getcontact'tan kızın numarasını sorgulasam sapıklığa girer mi? ( Niyetim sadece kızla iletişime geçmek, duruma göre sonrasında da flört etmek. Ayrıca benim okulumdan benim haricimde 3 tane daha çocuk var ve kızı benden önce kapmalarından korkuyorum. )
Güncellemeler
1 yıl
Getcontact'ta sorgulamak istememin sebebi ise soyadını öğrenip İnstagram'dan iletişime geçmek.
Kızın telefon numarasını Getcontact'ta sorgulasam sapıklığa girer mi?
İnstagrami varsa sende tabi ki instagramdan yazman daha dogru olur sansini dene bence ama instagrami varken whatsapptan falan yazarsan biraz garip durabilir
Sapik diye dusunmez belki ayni gruptasiniz sonucta ama biraz caga ayak uyduramamis oldugunu dusunebilir sonucta instagram varken wp den konusan pek kimse kalmadi
Sapik diye dusunmez belki ayni gruptasiniz sonucta ama biraz caga ayak uyduramamis oldugunu dusunebilir sonucta instagram varken wp den konusan pek kimse kalmadi
Ben de zaten WhatsApp'tan değil, İnstagram'dan yazmayı daha doğru görüyorum.
Bence de sabah yaz ama ilk baslarda cok konusmaya hevesli gibi durma siradan konular ac garip seyler soyle ilgisini cekecek ama hemen ben senden hoslandim falan deme kizlarin dm kutusunu gorsen neler cektigimizi bi bilsen anlarsin ne demek istedigimi oyle erkekleri direkt ghostluyoruz herkesten farkli davranman lazim eger gercekten ilgisini cekmek istiyorsan
Şu anki amacım sadece yurda kaydolduğu gün benim de orada bulunduğumu bildirip tanışmak ve tabii ki; kızı aynı okulda okuyan diğer çocuklara kaptırmamaya çalışmak. 😁
Yükseliş'te kalıp Kavram'da okuyacak olan Nehir sensin, değil mi?
Sanırım yurda kayıt yaptırdığında ben de oradaydım. Sen ablalara Kavram'da okuduğunu söyleyince seninle konuşup ne okuduğunu, benim de Kavram'da okuduğumu falan söyleyecektim; ama o aralar Ankara 'ya yatay geçiş yapmayı düşündüğüm için sorma gereği duymamıştım.
Ben de Kavram'dayım ve sadece tanışmak istedim. Rahatsız ettiysem özür dilerim. Okul açıldığında görüşürüz.
Yükseliş'te kalıp Kavram'da okuyacak olan Nehir sensin, değil mi?
Sanırım yurda kayıt yaptırdığında ben de oradaydım. Sen ablalara Kavram'da okuduğunu söyleyince seninle konuşup ne okuduğunu, benim de Kavram'da okuduğumu falan söyleyecektim; ama o aralar Ankara 'ya yatay geçiş yapmayı düşündüğüm için sorma gereği duymamıştım.
O halde senin için de uygunsa o zaman soracağım soruları şimdi sorayım. 😁
Hangi bölümde okuyorsun?
Nerelisin?
Ben de Kavram'dayım ve sadece tanışmak istedim. Rahatsız ettiysem özür dilerim. Okul açıldığında görüşürüz.
Teşekkür ederim. İnşallah mesajıma dönüş yapar ve aramızda bir şeyler olur, çünkü geçen sene sınıfımdan beni reddeden bir kız vardı ve bu sene o kızı çatlatmak istiyorum. 😁
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ya sapıklığa falan girmez konuşmak istiyorsan sorgula konuş kardeşim
Peki sence ilk mesajı İnstagram'dan göndermem daha doğru olur, değil mi?
İnstagrami varsa sende tabi ki instagramdan yazman daha dogru olur sansini dene bence ama instagrami varken whatsapptan falan yazarsan biraz garip durabilir
Sapik diye dusunmez belki ayni gruptasiniz sonucta ama biraz caga ayak uyduramamis oldugunu dusunebilir sonucta instagram varken wp den konusan pek kimse kalmadi
Sanırım İnstagram'ı var ve istek attım, sabaha kadar bekleyip sabah mesaj atmayı düşünüyorum.
Sapik diye dusunmez belki ayni gruptasiniz sonucta ama biraz caga ayak uyduramamis oldugunu dusunebilir sonucta instagram varken wp den konusan pek kimse kalmadi
Ben de zaten WhatsApp'tan değil, İnstagram'dan yazmayı daha doğru görüyorum.
Bence de sabah yaz ama ilk baslarda cok konusmaya hevesli gibi durma siradan konular ac garip seyler soyle ilgisini cekecek ama hemen ben senden hoslandim falan deme kizlarin dm kutusunu gorsen neler cektigimizi bi bilsen anlarsin ne demek istedigimi oyle erkekleri direkt ghostluyoruz herkesten farkli davranman lazim eger gercekten ilgisini cekmek istiyorsan
Şu anki amacım sadece yurda kaydolduğu gün benim de orada bulunduğumu bildirip tanışmak ve tabii ki; kızı aynı okulda okuyan diğer çocuklara kaptırmamaya çalışmak. 😁
Yükseliş'te kalıp Kavram'da okuyacak olan Nehir sensin, değil mi?
Sanırım yurda kayıt yaptırdığında ben de oradaydım. Sen ablalara Kavram'da okuduğunu söyleyince seninle konuşup ne okuduğunu, benim de Kavram'da okuduğumu falan söyleyecektim; ama o aralar Ankara 'ya yatay geçiş yapmayı düşündüğüm için sorma gereği duymamıştım.
Ben de Kavram'dayım ve sadece tanışmak istedim. Rahatsız ettiysem özür dilerim. Okul açıldığında görüşürüz.
Sadece bu kadar yazmayı düşünüyorum.
Cok resmi olmus bence bu konusma
Naber ayni okuldayiz tanismak istedim falan diyebilirsin bence biraz samimi olmasi iyi olur
Ama henüz kızı tanımıyorum ki, samimi bir şekilde konuşmam doğru olur mu?
Olur bence naber yazma ya vazgectim naber yazan cok kisi oluyo sende kavramda okuyosun di mii falan yazabilirsin
Peki böyle yazsam nasıl olur?
Yükseliş'te kalıp Kavram'da okuyacak olan Nehir sensin, değil mi?
Sanırım yurda kayıt yaptırdığında ben de oradaydım. Sen ablalara Kavram'da okuduğunu söyleyince seninle konuşup ne okuduğunu, benim de Kavram'da okuduğumu falan söyleyecektim; ama o aralar Ankara 'ya yatay geçiş yapmayı düşündüğüm için sorma gereği duymamıştım.
O halde senin için de uygunsa o zaman soracağım soruları şimdi sorayım. 😁
Hangi bölümde okuyorsun?
Nerelisin?
Ben de Kavram'dayım ve sadece tanışmak istedim. Rahatsız ettiysem özür dilerim. Okul açıldığında görüşürüz.
Boyle olabilir ya guzel gibi
Teşekkür ederim. İnşallah mesajıma dönüş yapar ve aramızda bir şeyler olur, çünkü geçen sene sınıfımdan beni reddeden bir kız vardı ve bu sene o kızı çatlatmak istiyorum. 😁
Umarim istedigin gibi olurr
Teşekkür ederim. Yorumunu EİG seçeceğim.
Teşekkür ederimm
Rica ederim.
1 saat önce kıza dmden " selam. " yazdım.
Neden kızla iletişime geçiyorsun mesaj atma rahatsız etme
Amacım kızı rahatsız etmek değil. Aynı okulda okuyoruz, aynı yurtta kalacağız ve haklı olarak kızla iletişime geçip arkadaş olmak istiyorum.
Kötü bir niyetim yok ve zaten ben hiç kimseye yan gözle bakmam.