Konuştuğum çocuk çalıştığından dolayı geç yazıyor ben de aynısını yapmalı mıyım?

Çalıştığı yerde yazlığımız var ordayken yan yana çok iyiydik ama biraz uzak mesafe ve mesajlaşma olunca olay çocuk saatte 1 veya 2 saatte bir yazıyo. Genelde dükkanda telefonunu elinde görmüyodum zaten ama sanki bi umursamaz vibe’ı da var gibi. Ben gördüğümde mesajına hemen dönmeli miyim onun gibi bekleteyim mi?
Konuştuğum çocuk çalıştığından dolayı geç yazıyor ben de aynısını yapmalı mıyım?
Cevapla