Bir çocukla konuşuyorum gündüzleri yoğunum diyor o yüzden de sıkmak istemiyorum Sabah hiç yazmaz gece yarısı da konuşur?

Belaltı sohbetimiz de oldu ama gündüz hiç müsait olamıyorum çok meşgulüm diyor gece yarısı da konuşuyor bunun amacı ne evli mi acaba diye düşünmüyor değilim

Güncellemeler
+1 yıl
İşim var diyor özel bir hastanede çalışıyor Bir yandan da kpssye hazırlanıyor o yüzden de sikmak istemiyorum ama bildiğim bir şey var ki konuşmak isteyen biri bahsnelere sığınmaz bu durumda aklıma kandırılıyormuyum acaba düşüncesi oluştu
Bir çocukla konuşuyorum gündüzleri yoğunum diyor o yüzden de sıkmak istemiyorum Sabah hiç yazmaz gece yarısı da konuşur?
Cevapla