AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
156Cevap
Bişeyler hissedersin oda biyere kadardır , daha öteye gitmez , gidemez , genel olarak sacma..
8-10 yaş arası Metin 2 oynarken daha görmeden aşık olmuştum...
Şamana mı?
Evet sen nasıl tahmin ettin
biri bana tek bir fotoğrafta aşık olmuştu atlarca konuştuk bende ona aşık oldum
yani mümkün
Olmaz canim oyle seyler. Birak bu sevdalari...
inanma sakin. Kim bilir nasıl biri cikacak?
Allah bilir acliktan ayaklari kokuyodur?
Sen gel benimle takil?
Aksam napiorsun?
Açlıktan ayak nasıl kokuyor onu anlamadım :D
Adam açsa parasi yoktur. Kesin bu fakir banyo da yapmamistir ayaklari kokuyordur.
Iyyyyyyy igrenc
Olunmaz Önce Buluşursun Konuşursun iyice tanıdıktan sonra Karar verirsin Bence hakikat budur
Ya millet iliski bile yasiyor ama nn daha once asik oldum
Aşık olunur mu ya da sevgili olunur mu bilmem ama hoşlanılabilir
Bu dünyada heran her şey olabilir :)
Olmam görüşmem yakınlaşmam böyle bişeye müsade etmem
Not: elimden geldiğince
Olabilir büyük konuşmamak lazim reele taşırsın hem görüşmeyi
En son sanaldan aşık olduğum da boynuzu taktı maalesef.
Şahsen ben yüzyüze konuşmadıkça samimiyetine inanmam.
Aşık olunabilir ama bence olunmaması gerekir.
Olmam yazı başnda herşey kolay ve farklı çünkü
Yani haklısın
Sanırım su an birine aşığım
Ne güzel
Sanaldan tanistigina daha cabuk asik olursun
Olabilir
Görüştükten sonra anlattığı herşey doğruysa neden olmasın
Olabilir insan bu ask heryerde asktir sanal manal dinlemez
ben oldum agzima siciliyor hala kesinlikle uzak durun herkesi uyariyorum basima geldigi icin
Hayır tabiki. Gördüğümüz erkeklere bile guvenemiyoru bosverin kızlar bana mesaj atın
Sadece sanalla olmaz bebişim. yuzyuze gorusmek lazim
öyle internetten anca hoşlantı olur, aşk olmaz. ilk görüntülü konuşurum, sonra buluşurum.
bilmem hayat bu ne olacağını ALLAH bilir
Haklsn
Yane daha onceden var yane mazimiz
Olabilir
Ya sanal sanal da mesaj atiyorum diyorumki goruselim tel ver hep bole iyi bole iyi bir adim atmazsan ileri gidemeyizki
asık olma duygusu her ortamda olabilir
evet katılıyorum
ama yinede görüp konuşupve anlastığınız halde bile neler karşımıza çıkıyor yinede çooook çok dikkatli olmak gerekir
evet güven onemli
güven değil dürüstlük önemli ben sana elli bin yalan söyleyip belki güvenini kazanabilirim ama gerisi !!!
Önemli olan karşıdaki insanın ne kadar adam olduğu , sözünün eriyse ve dedıgın gıbı durustse herşey olur.
işte günümüzün en büyük sorunu NEREDE ADAM GİBİ ADAMLARR
Aynen kalmadı artık.
onun için enadamını iyice emin olmadan seçme :/
birine olmustm oda bni kek yapıp yedi :)
o nasıl oluyo ya :)
baskasının fotosunu atmış bana :)
@acemibalık kankam çok ii bilir bu durumu :/
oo bu çok kötü ya resmen kandırmş :)
evet 1 hafta onun sokunu atlatamadım :)
atlatılcak gibi değil :)
atlat artık şoku @hayat1905 canımın içi
aşık olabilirim ama buluşmadan sevgili olmam
aynı fikirde değilim
senın fıkrın ne?
Bulusmadanda sevgılı olunabılır
belki
Neden olmasin sanalla alakasi yok bence seversen olur
olunur ama olunmasın bence
Neden ki?
genel olarak aşk adamı yıpratıyo zaten bir de uzun mesafe ilişkisi falan adama koyar adam olmayana zaten her yol paris. aşka karşı tiplerden oldum çıktım anlıyacağın.
Evet sen baya aşk karşıtı biri olmuşsun :)
biri düzeltir zamanı gelince bekleyelim görelim :D acelem yok zaten öğrenciliğimin bitmesine daha uzuuun yıllar var :D
Aynen hayırlısı olsun o zaman :D
Oldum 4 yil surdu gorustuk tabi... Evlendi gitti
4 yıl boyunca sadece sanaldan mi konustunuz?
Yok.. Reel de gorustum ama tavsiye etmem...
Gözlerim kalp yapıyor resmen
Nasıl yani :)
Olmustum gecti :D iyilestim
Evet banada olmuştu geçti :D
Aynen nefes al ver geciyor :D
Yani :D
Evet olabilirim büyük konuşmamak lazım.
aynen öyle
Oldum zaten :) Evliliğe doğru gidiyoruz :)
ne güzel kardeşim Allah mutluluğunuzu bozmasın. :)
aşık olmak saçma hoşlanırsın seversin ayrı
Bence senin şu an dediğin şey saçma sanaldan tanışıp evlenen çok insan gördüm ben.
demek istediğim o değil bazen görüyorum 5 günde siteden birine aşık oldum diye hatta 1 günde olan vardı yüzyüze görüşülmeden aşık olmak mantıksız
Evet 1 veya 5 günde olmak biraz mantiksiz ama yukarda ben 2 ay yazdım dikkatli okusaydin anlardin belki
pardon ama yüzyüze olmadan aşık olmam isterse 5 ay olsun sevgi olur ilgi olur
Bu senin görüşün saygı duyarım , iyi geceler.
sanada aşık olunda görün
Tabiki hayır ya fakeyse
Fake olmadigina eminsin ama
Oldu basladi ve bugun bitti...
Üzücü.
Yapacak bişey yok. Mutlaka üzücü ama en azından kötü ayrılmadık. Seve seve ayrıldık bitirdik...
Seve seve ayrilmaniz cok iyi birsey çoğu insan onu yapamıyor.
tekrar barıştık dün akşam :))
Ne güzel :))
teşekkür ederim :)
O nasıl bir aşk lan? hoşlanmak olmasın o?
Hoşlantı değil gerçekten aşk.
ilginç :D
Neresi ilginç herkesin başına gelebilir :D
hiç sanmıyorum :D
Yok yok cidden oluyo benimde başıma geldi böyle birsey :D
sıkıntı büyük sen şimdi aşk acısıda çekmişssindir :D
Ayrıldık bitti , aşk acısı filan olmadi :D
demek ki aşk değilmiş o acısız aşk mı olurmuş :D
Yoo ilk defa birine bu kadar aşık olmuştum ama ayrılınca aradan aylar gecince acı filan kalmadı sadece arada aklıma geliyor o kadar :D
aklına neyi geliyor mesela :D
Evlenme eşamasına bile gelmiştik o derece
demekki olabiliyormuş
Olmaz diye bisey yok insan istesin yeter ki
aynen öyle
Yüz yüze görüşmeden aşk diye bişi olmaz..
Bence yanılıyorsun aşk oyle bırseykı ne zaman nerde olcagı belli olmaz..
Bir kişiyi görmeden sadece fotoğrafına ve konuşmasına aşık olunmaz... Belki hayalinde kurduğun kişi gibi değil.. Yüz yüze şart
sende haklısın tabı kendınce
Anlaşılan aşık olduğunu hissediyorsun dikkat et bence:)
şu an öyle bırsey yok ben sadece örnek verdım sormak ıstedım ama böyle bırsey başıma geldi ve aşık oldum yani :)
belli olmaz bu kalbe girerse girer ablacım :D
aynen öyle :D
gönül bu otada konar bokada yanı bılemezssın :)
evet aynen :)
Oluruz
Hemde bal gibi :)
Bencede :)
Korbonmonoksit uretsin yeter.
:D :D
hiç yaşamdım belki olursun ama mantık işi değil
şayet senin gibi mal biriysem evet kesinlikle olurum.
Bak kardeşim benimle düzgün konuş terbiyeli ol sana burada kimse zorla soruya cevap ver demiyor sorumu begenmiyorsan cevap verme ama burada gelipde bana mal diyemezsin amacın ne senin bunu yazdın diye sana madalya mi taktilar simdi?
Olmam (Büyük konusimde başıma gelsin)
Haha bu iyiydi :D
anca arkadaş olurum ötesi olmaz.
Yuzyuze konuştuktan sonra tabiki
Yadırgıyodum olmuştum büyük konuşmamak lazım :D
Evet cok doğru :D
Can sağlığı tavsiye etmiyorum saçmalık
Saçmalık degilde yanlış kişiye doğru aaşk diyelim.
olabilir haklısın :)
Evet :)
Olmayacak diye hic bir sey yok
Bana göre aşk için görmek veya dokunmak şart
Tabi olunabilir bende olabilirim oluyorum da :/
insanlar sanaldan seks yapıyor aşk mı yapamıyacak
hoşlandım buluştum aşık oldum :D
ne güzell :D
Reelde görüşsem etkili olur
Bunların hepsi yokluktan
kısmet bu işler.
Kuralsiz!
4 yil once olmustum ama bitti
İstisnalar hariç hayır
Evet sanal ile bir aşk başlaması mümkün
Yüzyüze görmeden huyunu suyunu görmeden olmaz