Sosyal medyada "ilişkisi var" yapmanın modası geçti mi sizce?

Ilişkim var, ufak tefek görenler oldu, annem de biliyor, gizliliği kalmadı ama erkek arkadaşım beni başkalarından "korumak" için ilişkisi var durumu yapalım diyor. Bana çocukça geliyor ve söylediğim zaman bana kimin öğrenmesini istemiyorsun diyor..

Çok göze sokmak istemiyorum, o da herkes benimle olduğunu bilsin diyor.

Sizce ne yapmalıyım?

Sosyal medyada "ilişkisi var" yapmanın modası geçti mi sizce?
Cevapla