Gizli Üye(30-35)+1 yılHerkese cok guzel demissin neyin kafasindasin sen kdndini ne saniyon adriana lima demisler ylk o kadar olmasada iyiyim demissin ac bir fashion tv izle de gor milyonlarca guzel mankeni
.
neyse cocuk bilmiyo mu sanki oyle olmadığını sikinti ne biliyomusun erkek ya da kiz sevgilisinin gozunde en iyi olmak ister cok fena gururunu ncitmissin ben olsam derdim ki hani sen daha iyilerine layiksn ya ! Bu yüzden bizden olmaz bitirelim artik derdim cpcuk da onu dusunuyodur o yuzden uzak duruyo dur013 Yorumla
Soran+1 yılBitirsin o zaman neyseki o senin gibi her zorlukla kaçan erkeklerden değil
Cevap sahibi+1 yılKscmak mi? Kacmak degil bu. Hakkettigini ve istedigini sana vermek. Daha iyisini bulabiliyosan buyur dicek. Aglamis olursun sen de iyi olur
Soran+1 yılHahahaha ne ağlıcam be :D ben senden daha iyilerini bulcam o yüzden ayrilalim desen hakettigim olurdu :)
Soran+1 yılDesem
Cevap sahibi+1 yılCocuga zaten onu demissin senden iyileri de var ayagini denk al demek
Soran+1 yılIşte kızlar ne söyler erkekler ne anlar
Cevap sahibi+1 yılHayir sen onu soyledin cocuk da doğru anladi. Bilincaltinda da bu var niye cocugu oyaliyosun ki?
Soran+1 yılBilincaltimda ne olduğunu senmi bilcen olm
Cevap sahibi+1 yılCevap istiyosan sinirlenmeden dinle istemiyosan yazmam. Çocuğa söylediğin seyi kime soylersen soylw yuzune bakmaz bidaha cocukda bakmiyor artik anladigim kadsriyla aferin ne diyim sogukluk girmis sayende araniza. Sen bunu kabullenip nasil cozucem diye dusuncegine oh iyi oldu adam oldu diyosun
Soran+1 yılKomik misin hayalmi görüyorsun öyle bişey demedim
Cevap sahibi+1 yılAsagida oyle yazmissin herkese yok umrunda degilmis affederse affedermis yok niye takilmis bu lafa . Sen kabul etmiyosun ki yanlis bisey yaptigini
Soran+1 yılKabul etmiyorum öylemi :D guncellemeyi bir oku bakalım :)
Cevap sahibi+1 yılYa zamanla belki geri kazanirsin ama kirmissindir buyuk ihtimal hani ben tandiigim arklara veya bana yapilsa baya bozulurdum :( zamana yay biraz direk gidip de simartmaya calisirsan tottosu da kalkar
En İyi Cevaplar
+1 yılÇok kızmış. Ancak bu onun dingilliği.
Sorun değer=güzellik algısında. Bir insanı seviyor olmanız onun çok güzel olmasını gerektirmediğini
Önemli olan ona karşı ne hissettiğini. Hayalleriniz de onun olduğunu. Onun sizin için değerinin sadece güzellikle ölçülemiyecek kadar fazla olduğunu anlatın12 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın aslında tipsiz de değil ama herkese laf atınca sinirimden dedim
- +1 yıl
en yakışıklı olması gerekmez zaten.
İşin özü ne hissedildiği iken ne ara işi sadece güzelliğe getirdi insanlar merak ediyorum
+1 yılİyi demişsin. Ben olsam daha beter şeyler söylerdim. senin demek istediğini apayrı bir yorumla algılamış olabilir. senin gözünde en iyi olmamak onu kırmış hatta sınırlendirmiştir. asıl anlatmak istediğini ona '' sen benim gözümde en iyisisin ama görüşler farklıdır o yüzden böyle bir cümle kullandım '' gibi anlat. bence yaniii ama yaptıgıda yanlış bunuda söyle konu uzamadan
03 Yorumla
Soran+1 yılHadi ya haklıyım yani :/
- +1 yıl
Bence haklısın sonuçta sınırını bilmeli diğerleride arkadaşların.
Soran+1 yılEvet tek suç benim değil
+1 yılBunlar varken haklısın bence kanka. Yalan mı de.
40.media.tumblr.com/.../...112aNv1qbdorzo1_500.jpg12 Yorumla
Soran+1 yıl:D :D bide bunu gösterip desem heralde tamamen ayrılır kanka :D
- +1 yıl
Doğru. :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılO öyle diyorsa sende iyi yapmışın bir erkeğin gözü dışarda olmuyacak bir zamanlar bir kızı severdim dünyanın en güzel kızını getir değişmezdim ona kızın yaramaz oldğunu söylerdiler yaramaz derken parayı falan seviyor derlerdi ben genede çok severdim hiç bir şeye değişmezdim mutlu olabilceğin birisini arıyorsa gözü dışarda olmuyacak
13 Yorumla
Soran+1 yılGözüm disarda değil herkese laf atınca sinirlendim sadece
Cevap sahibi+1 yılOndan içi dedim bende sende kıskandırmak için demişsin
Soran+1 yılHayır kendine çeki düzen versin laf atmasın diye dedim
Kizarsa kizsin hic bir erkek en iyi degildiir farkina varsin iste :)
12 Yorumla
Soran+1 yılÖf valla canım ya bıktık erkek gururundan :D
Sürekli birilerini eleştirmesi hoş değil tabi. Pişmansan kırdığım için özür dilerim de, konuyu kapat.
05 Yorumla
Soran+1 yılPeki gene affetmezse zorlıyım mı yoksa dağınık mı kalsın?
Soran+1 yılHaklısın aslında bende öyle dusunuyordum ama erkekler yok ayrılırdım yok döverdim yazınca şok oldum tabi
Soran+1 yılTamam
- Aşk İlişkileri konusunda 17,9b cevap paylaştı.
+1 yılgerçekten öyle olmadığını o da biliyordur da bunu senin gibi sıradan bir hatunun söylemesine üzülmüştür.
1322 Yorumla
Soran+1 yılBenim sıradan olduğum fikrine nerden kapıldın?
- +1 yıl
kapılmadım, düşündüm taşındım bu sonuca vardım ve bu konuda iddialıyım
Soran+1 yılGörmedigin şeyler konusunda fazla iddalı olma :)
- +1 yıl
görmeme gerek yok, sıradanlık bir kişiliktir görsellik değil
Soran+1 yılHer iki türü de vardır sıradanlığın ama bir iki cümleye bakarak kisiligimi cozemezsin
- +1 yıl
uçabiliyor musun? eğer uçamıyorsan yanılma ihtimalim çok çok az
Soran+1 yılKimse uçamaz bütün dünya sıradan mı yani o nası bir bakış açısı :D
- +1 yıl
Neden kizi rencide ediyorsunuz? Zaten yüreği skntida belli ki?
- +1 yıl
yok seni kurtarabilecek tk şey uçabiliyor olman.
diğer sıradan olmayanların başka özellikleri var, baktım onlar sende yok bir sorayım dedim belki uçuyordur.. - +1 yıl
@devletadamı kız sıkıntı da mı? ciddi olamazsın :)
- +1 yıl
Smdide bana mi sardin?
Bu siteye üzgün insanlara bir tekmede benden olsun diye mi üye oluyorsunuz?
Soran+1 yılErkeksihayvan adının hakkını veriyosun.
Soran+1 yıl@devletadamı bunlardan heryerde var tatlım
- +1 yıl
@devletadamı sana sarmadım, soru detayını bir oku ve aynı şeyleri sevgilinin sana söylediğini düşün. kız arkadaşlarıyla seni kıyasladığını vesaire. sonra bir daha düşün bakalım kim üzgün kim değil..
soran senin gibilere ayak uydurabilmek için lazımdı bu ad.
Soran+1 yılMadem Üzgün değilim burada isim ne? Neden herkesten fikir alıyorum? Neden çok kızmış mıdır diye soruyorum? Duygularımı bilmeden yorum yapma
- +1 yıl
her yorum aldığın kişi ne biliyorsa bende o kadar bilerek yorum yaptım. duygularını bilmeyenlerin mi yorum yapmasını istemiyorsun yoksa işine gelmeyenlerin mi?
Soran+1 yılAdam gibi yorum yapan ve yanlış yapmışsın diyen herkesi haklı buldum asagidaki yorumları oku işime gelmeyen değil insan soruyu yazarken bazı şeyleri göze alıyor ama senin gibilerine gene de kızıyo işte
- +1 yıl
sana yaptığım yorum sevgiline yaptığının aynısı aslında... sen bunu çocuğa söylerken sorun yoktu ama başkası sana söyleyince kızdın. şimdi kendi halini düşün ve çocuğun gönlünü nasıl alacağını bul. istersen ilk yorumumu tekrar oku ve empati kur
Soran+1 yılSen beni gormeyerek yorum yaptin sence ben seni ne kadar dikkate aldım? Ama ben onu hergün görerek yorum yaptım aynı şey değil. Ayrıca kizdiysam bana öyle dedin diye değil bilmeden konustugun icin
- +1 yıl
hala bilmeden diyorsun. ıradan olmasan böyle bir cümle kurmazsın sevgiline.
- +1 yıl
ya herneyse tamam, ben deveye hendek atlatırım sen ne diyorsan öyle tamam
Soran+1 yılSıradan olmazsam kurmazdım madem demekki herkes soyluyomus :P
+1 yılSıkıntı yok o da senin Adriana Lima olmadığının bir Leyla olmadığının farkındadır ;)
110 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah gözüm yine bekleriz :D
Soran+1 yılEe o zaman sorun yoksa neyin tribinde? Adriana Lima olmasamda gayet giderim var yani ayrıca
- +1 yıl
He nefes alıyorsun kalbin atıyor yani iyi o zaman hacı abiye bol şans
Soran+1 yılAbazan Türk gençliğinin standartlarinin çok ustundeyim kusura bakma :)
- +1 yıl
Ahahahaha kezban. avi sağol :D :D :D :D :D :D
Soran+1 yılYazık ya eğlendi Resmimi atasım var ama kendimi ifşa etmek istemiyorum :)
- +1 yıl
Bak hala zorluyorsun ablacım :D :D :D bence susup mağlubiyetin tadını çıkar ;)
Soran+1 yılMağlubiyetimin? Komiksin valla ya :D neyse Allah da seni güldürsün
- +1 yıl
:D :D güzel mizah eyvallah :D
ben sana dunyanin en yakisikli en iy erkegi sen degilsin derken genel tabirle soyledim benim icin elbette oylesin bu degismez birsey de gonlunu al be oyle denir mi :) i
01 Yorumla
Soran+1 yılHerkesi yargılanamasın oda tamam kendimi affettircem de bütün suç da benim değil hani
Aşk İlişkileri konusunda 562 cevap paylaştı. Sana dünyanın en güzel kızı sen değilsin dediğnde belki sana koymaz. ama bir erkeğe hele ki sevgilisinden böyle bir laf söylenirse kızma ihtimali yüksektir.
00 Yorumla
+1 yılLafi soyle duzeltebilirsin
Sen dunyanin en yajisikli erkegi degilsin TEK yakisikli erkegisin01 Yorumla
Soran+1 yılIyimiş bu affettirirken kendimi soyliycem :)
Kizmistr herhalde cunu onlari seni kiskandigi icin demistr. Sadece onunla olmani istemistir. Evt asiri kiskancliklar bazen bole kavgalara sebeb ouyo
.04 Yorumla
Soran+1 yılÖzür dileyip gonlunu alcam
Soran+1 yılOff of bu erkek gururu :D
Kişi zaten kendini bilir 2-3 gün soğuk davranıyor sonra düzelir ama aynı şeyi zamanı gelince sana yapacaktır
01 Yorumla
Soran+1 yılNe bu ahiret gününü mü bekliyo sacmalik söylesin bende çok takarım ya
+1 yılBana dese sevgilim dünyanın en güzel en iyi kızı sen değilsin diye ben alınmam. Kendimi biliyorum, çünkü değilim
012 Yorumla
Soran+1 yılYa ben herkese laf attı ya kendini çok kibirli goruyo diye öyle dedim yani özellik le çok çirkin diye degil
- +1 yıl
Iyi bile demişsin boşver, şimdi o düşünsün :D
Soran+1 yılHahahaha tatlım ya en tatlı yorum bu galiba :D
- +1 yıl
Teşekkür ederim :D :D
Soran+1 yılKardes konuşmaya dalcak kadar olan sıkıntı ne mesele olmayabilir onun düşüncesi o
- +1 yıl
Mesaj atamıyor ya dikkat çekecek işte
- +1 yıl
Soran+1 yılAynen :D
- +1 yıl
Engel listemde 296 kişi var yarına 300 olur :D
Soran+1 yılBu insanlar ortalıkta oldukça 1000 i geçer o :)
- +1 yıl
Vallaha ya rekor bende :D :D
Ben olsam bu lafa kızmak, ne sen, aldatırım baska kızla ytarm sonra gelp sana söler skte gşt derm. açk ve ney o lafı erkeyin sana söledni düşn, malsnz, kızlar baskda bsevdeilsnz bencilsinz.
011 Yorumla
Soran+1 yılVayyyy be ne buyuttunuz olayı sıkıyosa aldatsın bak noluyoo
Soran+1 yılYa kardeşim aldatmadım farkındamısın yanlış soruya mı yorum atıyon büyütme büyütmeee
Soran+1 yılO nası bir türkçe ya doğru düzgün okunmuyo yazdığın
Soran+1 yılIlkokul ogretmenini mahkemeye vermeye gidiyorum :)
Soran+1 yılYoruma bb yazdı :D peki bb
Insanlar bazen olduğu gibi degil Olmasını istediği gibi görürmüş :)
09 Yorumla
Soran+1 yılBen onu çok tipsiz buldugum için öyle demedim zaten tipsizde değil herkese hakaret edince agzimdan kacti
Soran+1 yılAslında hiç pısırık değil özgüveni tam olduğu için kızdı heralde beklemiyodu :D
Soran+1 yılHayır ya gayet hoş bir cocuk :) benim gozumde değil sadece gerçekten yakisikli yani ben o an kizginliktan öyle dedim :(
Soran+1 yıl:D iyimiş
Soran+1 yılTamam :)
Çenesi düşecesiler. Kavga anında tutarlı olun bir zahmet. Adam gururuna yedirememiştir.
07 Yorumla
Soran+1 yılEvet gönlünü almam lazım :(
Soran+1 yılGüzel olan yerleri yakisikliyla degistirsem olur :)
Soran+1 yılBen değilim valla :)
Soran+1 yılTamam :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılerkekten kanka olmaz... sevgilinde bunu cok iyi bildigi icin sana kankalarini kotuluyo cocuk hakli ben izin vermem erkek kanka falan hepsinin amacini biliyoruz
12 Yorumla
Soran+1 yılYa evet ama ne biliyim öyle kotuleyince azımdan kaçtı
Cevap sahibi+1 yılmadem sende katiliyosun erkek kankalarindan uzak dur ve onlari ovmeyi birak iliskini yipratma elin sapiklari icin
+1 yılBen. olsam kizmazdim ben dunyanin en iyisi. yakisıklisi degilsem sende dunyanin en guzeli en iyi kadini degilsin derdim
05 Yorumla
Soran+1 yılÖyle diyemiyeceği guzellikteyim ama dese de kizmazdim heralde
- +1 yıl
Fark etmez istersen prenses olsam ben. bakmadikca. cingene bile degilsindir GOZUMDE
Soran+1 yılYok ne bakması sevgilim zaten bakiyo yani :D
Soran+1 yılHaklısın turk kızları çok güzel :) :) :) :)
bir erkege oyle soylersen oda baska birini bulur yani
05 Yorumla
Soran+1 yılBaşka birini bulmakta ne alakası var ki bu konunun herseyde başkasını bulursa şimdiden ayrılalım o nedir ya
Soran+1 yılTers ters baktı sadece
Soran+1 yılEvet :/
Gerçekleri nedne yüzüne vuruyorsun adamın :D Ben olsam sende dünyanın en güzeli değilsin o yüzden benimlesin derdim. :D
05 Yorumla
Soran+1 yıl:D valla sen bazı yorumlardan çok daha iyisin en azından öyle deseydin mesele bitirdi işte konuyu orda kapatirdik
Soran+1 yılHerkes farklı bişiy diyo cildircam :D
Soran+1 yılPeki :D
+1 yılSen de dünyanın en güzel, en iyi kadını değilsin. Ama el mahkum deseydi sanırım daha iyi olurdu.
03 Yorumla
Soran+1 yılEl mahkum mu? Niye el mahkum olsun mahkum değilsin gidebilirsin derdim
- +1 yıl
Öyle söze böyle cevap. s*kimde olmaz açıkçası.
Soran+1 yılBelli
Aşk İlişkileri konusunda 498 cevap paylaştı. Gerçekleri söylemişsin ama bunu senden duymak koymuştur ona..
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet affettirmem gerek
+1 yılkızar ben olsam bende kızarım sevgili dediğin gözünde en iyi görüncek bu.
01 Yorumla
Soran+1 yılAnladım :(
- Aşk İlişkileri konusunda 975 cevap paylaştı.
+1 yılben olsam ayrılırdım kankalarınla mutluluklar diyerek
14 Yorumla
Soran+1 yılO kadar basitse önceden biraksaymis zaten
- +1 yıl
söylenen söz ağırmış laf söylettirmeyecek kadar kankaların değerliyse benim cevabım bu olurdu ve yaptımda peki kankaların erkek arkadaşına laf etselerdi tepkin ne olurdu
Soran+1 yılEtmiycek kadar düzgün arkadaşlarım var saygililar
- +1 yıl
saygılar bizden
+1 yılSokmuşsun boruyu şlaks diye. Gerisini koyver. Bulmuş yerini o
04 Yorumla
Soran+1 yılIyi mi yaptın diyosun yani
- +1 yıl
İyi de laf mı cuk oturmuş. Yargılayan insanlara lafını esirgemeyeceksin çat yapştrcn byle :D
Soran+1 yılAma üzüldü ya iyimi yaptım yani sence bence biraz ileri gittim ama :(
- +1 yıl
Seninle ilişkisi olması kankalarını yargılayacağı anlamına gelmez. Biraz haddini aşmış. Haketmiş
Gizli Üye(30-35)+1 yılbir erkeğe böyle söylenir mi ya, erkek arkadaşın sana aynısı dese ne düşünürdün çok üzdün çocuğu
01 Yorumla
Soran+1 yılAman be ne onemliymis tipi tamam alcaz dedik gönlünü
bence doğru söylemişsin Prenses ;)
12 Yorumla
Soran+1 yılYerim seni :D
Biz erkekler tarafın dan en sevilmeyen hatta nefret edilen kız modelisin
01 Yorumla
Soran+1 yılIyi o zaman sen kendine kendi modeline göre bulursun
Aşk İlişkileri konusunda 533 cevap paylaştı. Sert olmuş alınmıştır
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet ya :(
+1 yılAdama resmen kızdırma bounuzu yersin demişsin
24 Yorumla
Soran+1 yılYav ne anlamlar çıkardınız erkeklere bak ya bundan sonra bir cümleyi 2 kere düşüncem söylemeden. asla öyle bir anlam düşünerek söylemedim :(
- +1 yıl
Gururunu incitmissin bacı
Soran+1 yılBen onu bir simartiyim biraz bari :)
- +1 yıl
Bendede yani hemen simdi
evlenince de seni birilerine atar
01 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka :D
+1 yılobaaaaa yapmasaydın keske
05 Yorumla
Soran+1 yılHadi ya :/
- +1 yıl
bu lafın altında senın baska erkeklere baktıgını canlandırmıstır kafasında direk soğumustur canını sıkmak ıstemem ama
Soran+1 yılYa ben erkeklere değil her kıza da böyle yapsa aynı şeyi söylerdim kendini çok iyi görmesine kızdım :( yani yoksa başka bir amacım yoktu
- +1 yıl
toparlamaya calıs bosver insanlar sinir harbinde neler söyluyolarda topluyolar geri
Soran+1 yılEvet hemen şımartıcam onu :)
+1 yılküfür etmiş gibi söylesin arkadaş :)))
00 Yorumla
+1 yılBen ayrlrdm gene ilişki devam ediosa dua et
06 Yorumla
Soran+1 yılBu ne ya biraz ilişkiye sahip çıkın öyle dedi hadi ayrilalim :(
- +1 yıl
Sen çok sahip ckmssn bu lafla ya sevgilim beni başka erkeklerle kyaslayack BN sahip ckcam
Soran+1 yılKiyaslamadim sürekli bana bütün erkekleri kotuleyince ben de sinirlenip öyle dedim ben sahip cikmasam kendimi affettirmek için yardım istemem hiç karismazdim lafı yedigiyle kalsın diye dusunurdum
- +1 yıl
O zaman bu lafı demicektn bana erkeklerden bahsetme benim gözüm senden başkanı grmuyor DIE tatlı bir uyarı vercktn
Soran+1 yılO an sinirden seçenekleri dusunemiyosun işte direk aklına geleni soyluyosun
- +1 yıl
Sonuçta kirici bir laf etmissin seni diğer kızlarla kyaslasa hoşuna gitmez dimi sen bile ayrılmayı düşünürsün beni bunlarlamı kıyaslyn die ama brakmadgna göre seviyordur bir özür dile benim dediğim cümleyi söyle ona belki yumusar
+1 yılevet kızmıştır ayrılık nedeni
03 Yorumla
Soran+1 yılYok artık ota... a ayrılır işimiz var
- +1 yıl
o denir mi hiç :)
Soran+1 yıl:D ne varki bu lafta
- Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılkızmak deılde alınmıstır
04 Yorumla
Soran+1 yıl:( :(
- +1 yıl
üzülme gönlünü al ve birdaha böyle seyler soyleme soz agızdan bır kere cıkıyor ama soylemeden once bı kac kere dusunmekte gerekıyor
Soran+1 yılEvet artık affettiricem kendimi bir şekilde
- +1 yıl
hadi bakalım bol sans
+1 yılTabi o degil ben varken :))
02 Yorumla
Soran+1 yıl:D tabiki
- +1 yıl
Eyvallah :D
- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
+1 yılOda biliyordur ama yaptığın yanlış
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet biliyorum gonlunu alicam en kisa zamanda :(
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen olsam aninda kizdan soğurdum. Seks yaşat ona simarsin aklını başından al bari
01 Yorumla
Soran+1 yılYok ya böyle küçük bir olay için kendimi teslim edicek değilim kimseye beni affetsin diye kendimi kullandirtmam affetmiyosa umrumda olmaz napcak bişi yok kendi bilir
+1 yılkaşarlıkta suç olsa ne güzel olur
25 Yorumla
Soran+1 yılNe diyosun sen benmiyim kaşar sen hasta mısın bu kelimeyi her boka kullanamazsın aldattım mı sanki mal
- +1 yıl
adama bildiğin senden iyileri var etrafımda sesini kes otur demişsin bu neye giriyo kendini kandırma
Soran+1 yılHerkesi kotuluyosun sanki sen çok iyisin demek istedim. Ve senin dediğin şeyde olsa kasarlik değil o çok başka bişey biriyle yatıp kalkınca kullanılır
- +1 yıl
nese senle kelımelerın acıklamaları ıle ılgılı konudmaktan daha onmlı işlerim var adam hakli ama yine bişey yapmamış ben olsam kendine gelemezdin dövmekten beter ederdim seni
Soran+1 yılNe iğrenç insansın kıza nasıl vurur sun :(
+1 yılalınmış olabilir
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın
kızmıştır
00 YorumlaSıkıntı.
00 YorumlaKotu demissin
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar