her 5 yılın sonunda her iki tarafında rızası alınıp devam edilip edilemeyeceği sorulsa her iki taraftan biri bile hayır derse evlilik sonlandirilsa bu tarz nasil olurdu
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Evet iyi olurdu. Boşanmak çok uzun sürüyor
Ayrılmak isteyeni hemen boşasınlar kardeşim zorla mı
ama bir taraf bosanmak istemiyor o nasil olacak
Bu şey demekle aynı ama bir taraf evlenmek istiyor. O istiyor diye ben zorunda miyim
o zaman bir kadın evlendi diyelim 5 yılın sonunda ayrildi sonra baska bir erkekle yie ayrıldı sonra baska kadin hayati boyunca 10 15 kez öyle baska erkekle birlikte olmus olur 🙄
Olsun size ne ki
sen öyle ister miydin 10 15 erkek falan
Hayır.
iste bak kendin diyorsun hayır diye benfmde bundan bahsettim
Ama ben 10 kadın isterdim
çünkü erkeksin anladim ok
Kadınlardan hoşlanamam mı? Ne bu erkeksin etiketi. Her önüne gelen yapıştıriyor
erkeksin abi lex misin
Ya sana kanıtlamak zorunda değilim erkekleri de hiç sevmem. canımsın feminist düşmanlarıdır çoğu ama feminen erkekleri severim
erkeksin okey anladim.
Ya defolun kardeşim aynen erkeğiz çünkü bir kadın diğerinden hoşlanamaz
hi hi kesin eminim öyledir.
Ederim her şey daha kolay olurdu
şu an evli misin peki
Evliyim hamileyim hamile kalınca adam narsist birine dönüştü cok kötü yollardan geçiyorum ailem bugün bıraksam alıcak ama cocuk var her şey nasıl olur bilmiyorum bu adam çekişmeli diyor boşarsan diyor daha dün birsürü hakaret etti hafta sonu gelsin istemiyorum dün ağlamaktan gözlerim kafam sepet gibi bugün ağrı kesici minoset içebilirim doktor dedi ama oda kesmemiş hala sepet gibi yim birde önüne kahvaltı bekliyor utanmaz arlanmaz boşamaya kalksam şu an son ay dayım dogum sezeryan toparlamam 2 3 ayı alır cok zor karmakarışığım cok şeyler kötü yaşıyorum
cok uzun yazdın demekki cok sey yaşanmışsin narsist diuorsin hakaretler etti diyorsun aslında varya cocugu doğurduktan sonra ona güzel bir ders verip bosarsan öyle bosarsan bence daha iyi olur onu aldatsan kahrolsa daha iyi olur bence aglasin akli baina gelsin bence boşanacaksan öyle bosan
Ses kaydı felan almam lazım mahkeme delil istiyormuş sanırım psikolojik oldugu içinde seksi 2 dka sürüyor her konuda yerlerde
Daha bu ne ki
Birsürü şey var hamile kaldıgımdan beri yapmadıgı kalmadı
bence sen erkeksin ya Şu an cidden troll olduğunu erkek olduğunu
Niye yalan söyleyim ya aldatma yaparsam suclu duruma düşerim yaptıklarını ses kaydı almam lazım ailemse bırak gel diyor dediği sözler aniden oluyor o an yapamıyorum cok, hakaret ediyor
yemin eder misin kadin olduğuna, cocuk icin mi gitmiyorsun ayrılmıyorsun aslinda o haberi olmadan gizli aldatabilirsin
Aldatmam suclu duruma düşerim hele karnımda cocuk var günah ben kapalı, tesettüelü biriyim boşacaksam boşarım
yemin etmedin kadin olduğuna vallahi demedin
Neden edeyim hamileyim ben kafayı, yemişsiniz siz yaşadıgımı bir ben, bir Allah bilir birde sizin saçma sapan şeyiniz le mi uhraşıcam
yemin etmiyorsun ama çünkü konuşmaların erkek gibi yemin etmezsen ben nerden anlayacağım gerçekten kadin olup olmadığını
Seni inandırmak zorında değilim benim, Allahım herşeyenşahit şimdi gereksi yorum yapmayı kes belki sen kızsın erkek hesabı açtım
Ben nerden bilicem
Kafadan kontak sınız gerçekten uzatma
Seninle ugraşamam saçma sapan şeylerinle sen inansan nolur inanmasan nolır benim herşeyime Allah şahit simdi bak dengesiz başkalarını bul benim birsürü derdim varken senin kız mı erkekmi şeyini çekemem
ses kaydı atarim ben Instagram veririm sen veremezsin ama işte çünkü erkeksin hala israr ediyorsun yemin etmemekte
Aylaksın sen böyle saçma sapan şeyler le ugraşıyorsınız boş sun aylaksın
Allah herşeye şahit diyorum ne yemini edeyim
Aylak insan böyle gereksiz şeyle uğraşır sordun söyledim dert anlattım saçma şeylerini kes
anlat sabaha kadar dinlerim yardimci olurum dert ortağın olurum sorun şu erkek misin değil misin belli değil
vallahi yemin ederim kadınım diyemiyorsun işte. her seyi dedin bunu söyleyemedib
Daha iyi olurdu
ister miydin böyle olmasını
İyi olurdu bence
ama biri bile 5 yılın sonunda hayır derse ayrilacaklar öyle düşün
Bir evlilikte sevgi yoksa o evliliğin yaşanması tam bir facia bana göre kadın artık başka erkeklerle bakıyorsa veya erkek başka kadınlara bakıyorsa o evlilik bitmeli vss
evli misin
Evet
ya kadin çok dengesiz biriyse o gün sabah uyaninca tersinden uyansa boşanmak istiyorum derse ne olacak ya da 5 yıl mükemmel geçmiş bir önceki hafta tartışma olmus kavga olmus ilk defa kadin ya istemiyorum derse?
Kesin delidir derim aldatiyorsa tabi durum değişir ama sebebsiz yere ayrılıyorsa delidir
bir de sey var cocuk olursa sıkıntı ayirlsa çocuklar ortada kalir bir de kadin her defasında evlenip 5 yilda bir bosansa kac tane eski kocasi olur belli değil sjjsjsjxnd
Çok zor ama ben olsaydim hiç evlenmezdim 2 kere
hic deme büyük konusma
Oda doğru haklısın ama tam olarak biliyorum ki ikinci kere sevemem ve güvenemem
doyumsuz kadınlar bunu bence firsata cevirebilirdi 10 15 kere 5 yılda bir evlenip keyfini yasayabilirdi
Bende doyumsuzum ama öyle şey yapmazdım o kadarda yok artık
yok be doyumsuz degilsin doyumsuz olsan yine helalin olacak sonuçta 10 kere falan evlenip bosanirdin her erkekle yapardin yani cnsllik
Mesela ben doyumsuzum cinsel ilişkide olsam bile hep yap derim daha beterini yap derim canımı fazla acır derim
doyumsuz olmak sınırları zorlamak demek birden fazla erkekle yapana ben doyumsuz derim çünkü her kadın cesaret edemez dayanamaz
Haklısın
gözünü ne kadar karartabilirsin peki maks kac erkekle ayni anda yapabilirsin
Yapamam
niye
Öyle biri değilim ben bir kere severim sadece biriyle yapabilirim başkasıyla onları yapamam veya fazla kişiyle yapmam
Burcun ne
Balık
balıklar doyumsuz mu oluyor normalde 🙄😅 kocani demek yataktan çıkartmazsin
Evet öyleyim
ya karşındaki erkek senden cok daha istekli cikarsa ne yapcan her gün isterse jdkdjd
Bekar olsaydım öyle biri çıksaydı çok mutlu olurdum tabikide bu benim artık doğal ihtiyacım olmuş artik
bekar olsaydım derken evli misin sen 🙄🙄
Evet nolduki?
Söylemiştim
şaşırdım ben seni bekar zannettim
Ama söyledim sana evli olduğumu sormustun
aaaa sormusum pardon benim hafıza kötü pardon Şu an farkettim unuttum daha doğrusu bir sey diyim mi jocan çok aşırı şanslı bir adam bence
Teşekkür ederim
ama kullanıcı adin niye bahtsiz onu anlamadım 🙄
evlilikten yana yüzün gülmüyor galiba tam da istediğin biri gibi degil galiba o ruh eşin yani
Biraz öyle sadece bana yalan söyledi aldattı diye. Oyle yazdım
neeee seni aldatti mi sen ne diyorsun ciddi misin vay be :( biraz öyle değil bence bayaa kötü bir durum kim olsa icerler yani bu duruma:(
sende ondan intikam alsan sonuna kadar haklısın haklı gerekcelerin var biliyorsun di mi
Tabikite var ben olmadan önce vardı kız eski sevgilisi işte bir yolla öğrendim zaten subhelenmistim
senin ondan eksik kalır yanina ne o beyefendi istedigiyle konuşuyor is pişiriyor sen niye buna göz yumuyorsun ki yerinde kim olsa acimaz o da aldatır dediğim gibi aldatsan sonuna kadar haklı gerekcelerin var
Maalesef ben öyle biri değilim
ama hakkın niye böyle diyorsun senin neyin eksik
tabiki değecek biriyle
Ben sadcee bir kere severim o yaptı diye ben yapmam
senin neyin eksik o yapiyorda sen niye yapamıyorsun yapmiyorsun intikam soğuk yenen yemektir omru boyunca unutmaz hatta onun en yakın arkadaslarindan biriyle kankasiyla yapsan bence daha aci verir ona çünkü o senin canını acitmaktan hic cekinmedi ki
Bu önceden olmuş ve kız tam. Bir manyak hep aradı ben engeleldim o aradı hep başka numaralarla ve ben subhelendim hep neden ama neden vazgeçmiyor ilk kez görünce numarası kaytliyli eşimde kim dedim bilmiyorum dedi hep sonra ondan başka numarada gormusdum isimli üzerine gidince duvara çarptı
iste ben sana ne diyorum ona acima yani kocana kocanda istemişki onu hala irtibat halinde
Boş vaktim olunca yazicam sen takip at şimdi vaktim az kısa kısa girib cikiyorum
niye vaktin az ki kocan yaninda mi Şu an senin