Kızlar, turkiyedeki erkekler çok abaza çok sapik sizce turkiyede yasamak mantiklimi?

turkiyede o kadar cok abaza sapik erkek varki laftan anlamiyor taciz ediyor kadina iftira atiyor haklar hep erkeklerden yana turkiyede turkiyede yolda yuruyemiyor kadinlar sapiklardan dolayi sapik sapik bakiyorlar ceza almiyorlar abaza dolu hicbir erkege guvenmiyorum sevgili olana kadar kibar biri gibi davraniyolar sonra agzina siciyolar onu yapma onu giyme oraya gitme hele reelde bir erkekle sevgili olmak ayrilamazsin diye tehdit eder numarani dagitir ifşa eder ciplak resim atmayin kizlar guvenmeyin heryere yayarlar adam degiller turkiyedeki erkekler erkek milleti sapiktir oraya buraya numarani dagitir öldürür taciz eder sonra taciz etmekle yetinmez konusacak polislere diye seni öldürür konusmasin millet ogrenmesin diye asiri yapiskanlar ayrilmayi kafaya takarlar ayrilmak istemez asiri kiskanir bazilari pazarlar seni güzel kardeşim dolu dunyadaki butun erkekler sapik ama turkiyedekilerin farki ceza almiyorlar avrupada idam ediyolar turkiyede muz cumhuriyeti olmus cani sikilan kadin taciz edip ölduruyor

Kızlar, turkiyedeki erkekler çok abaza çok sapik sizce turkiyede yasamak mantiklimi?
Cevapla