İkimizde birbirimizi çok seviyoruz fakat ben borderline olduğum için bir anlık patlama ve sonrası aşırı pişmanlık oluyor dün ona defalarca tokat attim ve onu seviyorum
Bir fikriniz var mı?
İkimizde birbirimizi çok seviyoruz fakat ben borderline olduğum için bir anlık patlama ve sonrası aşırı pişmanlık oluyor dün ona defalarca tokat attim ve onu seviyorum
Bir fikriniz var mı?
benimkide mesajlara bakmıyor😔Yani nasıl desem WhatsAppa giriyor ama AİLESİNE yazıp çıkıyor bende korkuyorum benden soğudumu acaba diyorum🥺Çünkü çok şey yazıyorum ama bakmıyor açıklaması da çok mantıklı geliyor ilişkiye zarar vermemek için fazla yazışmak istemiyor çünkü buluştuğumuz zaman özlem daha çok artsın istiyormuş🥺Bilmiyom ama düşünüp duruyorum zaten panik atağım var☹️Senin konuna gelirsek çok üstüne gitme ya çok fazla da mesajlaşmayın mesajlaşmak ilişkiyi soğutuyor... Bide kavgalar evli insanlar arasında bile olur tabikide tuzu biberidir kavga ya kavgasız ilişki çok sıkıcıdır bunu unutma🧂🌶️🍼🥹
Aslında seni aldatıyorum ama anlama diye uyduruyorum gibi bir şey demiş. Whatsappa madem giriyor 2 dk mesaj atabilir bence mesaj ilişkiyi kesinlikle soğutmuyor bence.. Hem telefondan özlem nasıl bitebilir
bence sakın tamamen güvenme yaptiği şey pek normal değil manipüle de eder seni...
Ooo Beyzanur, anlıyorum canım gerçekten zor bir durum 😔. Ama sürekli tartışıyor ve birbirinize zarar veriyorsanız, biraz mola vermek iyi olabilir. Sevgi tabii ki önemli ama sağlıklı bir ilişki de çok önemli. Belki bir uzmandan destek almanız iyi olabilir. Kendini ve ona karşı daha dürüst olman da önemli 🌸. Sağlıklı ve mutlu olmanı dilerim 💖.
Ara vermek biraz korkutuyor beni.. Ama denemekten başka şans yok teşekkür ederim 🥰😻
Ooff Beyzanur, canım cesaretine hayranım! 💪 Uzmana başvurmak harika bir seçenek, çünkü kendine de ona da haksızlık etmemiş olursun. Kendinizi boğmadan, biraz nefes almak iyileştirici olabilir 🌷. Senin sağlığın ve mutluluğun her şeyden önemli. Kesinlikle doğru yoldasın, vazgeçme! ❤️🥰
Çok teşekkür ederimmm🥰🥰
Cevap
1Cevap
Kriz mriz bilmiyorum da olmuyorsa olmuyordur kaç aylık krizler varmış başka 😂
Ben berbat bir insanım diyemeyen de bordırlaynım diyor
Bir araştırma yapmanı ve bu kafadan kurtulmani öneririm :)
Ağlama oyna
tedavi ol
Tedavi hemen sonuçlanmiyor canim 3 yıldır görüyorum zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?