Sevgilimle sürekli tartışmaya başladık 6. Ay krizi olduğunu düşünüyorum birbirimize zarar veriyoruz napmaliyim?

İkimizde birbirimizi çok seviyoruz fakat ben borderline olduğum için bir anlık patlama ve sonrası aşırı pişmanlık oluyor dün ona defalarca tokat attim ve onu seviyorum

Bir fikriniz var mı?

Sevgilimle sürekli tartışmaya başladık 6. Ay krizi olduğunu düşünüyorum birbirimize zarar veriyoruz napmaliyim?
Cevapla