İlişkilerde konuyu neden hep erkek bulmak zorunda gibi lanse ediliyor?

Hadi ilk adımın erkeklerden gelmesini anladık. Kadınlar genel olarak reddeden taraf olduğu için "ben seçilmem, seçerim" şovundan dolayı ilk adımı atmıyorlar, konu bittiği zaman random ya da gülücük atıp karşı taraftan konu açmasını beklemek neden mesela?
İlişkilerde konuyu neden hep erkek bulmak zorunda gibi lanse ediliyor?
İlişkilerde konuyu neden hep erkek bulmak zorunda gibi lanse ediliyor?
Cevapla