Hadi ilk adımın erkeklerden gelmesini anladık. Kadınlar genel olarak reddeden taraf olduğu için "ben seçilmem, seçerim" şovundan dolayı ilk adımı atmıyorlar, konu bittiği zaman random ya da gülücük atıp karşı taraftan konu açmasını beklemek neden mesela?
İlişkilerde konuyu neden hep erkek bulmak zorunda gibi lanse ediliyor?
Eğer karşındaki insanla zihin ve fikir yapısı olarak çok fazla ortak yönünüz varsa konu bulmaya çalışmaya gerek kalmaz. Muhabbet akar zaten. Konuşmaya doyamazsın. Ama akmayan bir muhabbeti zorla devam ettirmeye çalışmak bana göre anlamsız. Konuşacak konu bulamıyorsanız o kişi zaten sizin kafa denginiz değil, birbirinize göre değilsiniz demektir
Peki bir kadın neden daha konuşmadan, tanımadan etmeden reddeder? Bu yaşıma geldim bir çay bile içemedim biriyle... Reddediyorlar. Tanımak istemiyorlar... Yani ilişkilerim başlamadan bitiyor. Neden olabilir?
@Frankenstein16 onu bilemem. Belki tavrın hoşlarına gitmemiştir. Davranış biçimini begenmemişlerdir. Veya güvenmiyorlardir. İnsan tanımadığı, muhabbeti olmayan birine güvenmez. Şahsen ben güvenmem yani. Tanımadığın birine farklı yaklasiyorsan tabiki red yersin
@Frankenstein16 kahvehane mi olması gerekiyor? İş arkadaşlığı diye bir kavram yok mu sende? O zaman tanışma kardeşim napiyim? İnsanlarla iletişim bile kurmuyorsan kiminle niye tanışasın zaten boş ver sen tanışma. Öğle molada da iş konuşuyorsundur sen. Kahvehane değil ya orasi
Öğle molada mola yapıyorum yalnız başıma... Arkadaşlık kavramını çok bilmem.. Beni istemiyorlar... Bir yere gidecekleri zaman çağırmıyorlar... Çocukluğumdan beri böyle
@Frankenstein16 iletişim kurmazsan çağırmazlar tabi normal değil mi? Kahvehanede miyim iş dışında konusucam diyorsun. Eşini de kahvehanede bulursun o zaman. Diyeceklerim bu kadar
bunu ilk defa senden duydum😹 benim için konuları genelde karşılıklı açsakda çoğu zaman ben açmış oluyorum sonra laf türeyip başka konuları açıyor, ama ebu eğer dediğin gibiyse bazı kızların artık şımarık hareketlerine girer, her şeyi de erkeklerden beklemek saçmalık olur
Köle olmaktansa prenses olmayı tercih ederim ya sorun yok ksnfndnf her şeyin bir sınırı vardır, asla birinin peşinden koşmam demiyorum ama her şeyin sınırı var, konuşmak istemeyenle uğraşamam.
Gerçekten çok haklı bir soru sormuşsun! Tarihsel olarak böyle kalıplar oluşmuş, adamdan hamle beklenir olmuş. Ama biz Z kuşağı olarak bu tabuları yıkıyoruz, değil mi? 💥 Herkesin ilişkide eşit olması gerek. Karşılıklı iletişimi başlatmak ve devam ettirmek için iki taraf da inisiyatif almalı. Mesaj beklemek yerine, sevdiğin konuları açıp sohbeti renklendirmek harika olabilir. 🥰✨
Unutma, önemli olan iki tarafın da birbirini rahat hissettirmesi. ✌️🔮