Bana sen beni hiç sevmedin seninkisi takıntıydı dedi ne deseydim?

Oysaki o kadar çok sevdim ki. Ne yapayım bana o kadar çok kötülük yaptı ki takıntı oldu. Daha ilk buluşmada benimle birlikte oldu. İkinci buluşmada günlük eve gittik benden o gün iki bin lira para aldı. Üçüncü buluşmada Anatoliuma gittik o gün ona orjinal lagos ve orjinal BJK forması aldım. Sonraki buluşmada kontör aldım. Sonra bana dedi ki tüm bunları yaptıktan sonra ben seninle arada buluşurum birlikte olurum seninle normal şeyler yapmam dedi bunlardan sonra dedi ne yapayım bende gidemedim kabul ettim. Beni dövdü gözümü morarttı bir sürü şey. Ne yapayım gidemedim. Çünkü çok fedakarlık yaptım ve bunların karşılığında bana sen beni hiç sevmedin senin ki takıntıydı dedi. Zaten sonrada evlendi ama bunu evlendikten sonra dedi hiç bir şey diyemedim nasıl takıntı ya diyemedim. Yine gözümü morarttır diye sustum. Şimdi sustum için içim içimi yiyor. Ne yapacağım ben.
Bana sen beni hiç sevmedin seninkisi takıntıydı dedi ne deseydim?
Cevapla