Sevgilimle telefonla konuşmamı kesti biz eskisi gibi değiliz dedi 20 gündür de oturmuyoruz 4 sefer ben alttan aldım bekleyeyim mi?

Aradan 3 gün geçti aramadı

Güncellemeler
1 yıl
babası hastanede kontrole gidiyor. onu konuştuk şu doktora gidebilirsiniz derken sözümü 3 kere kesti çoktan önce ameliyata girdi dedi felan bende ne yaparsan yap dedim dinlemiyon ki dedim oda bağırma bana dedi bağırmamıştım sonra eskisi gibi değiliz dedi farkındamısın bu güne kadar 4 sefer alttan aldım yeter artık dedim kendi kendime ama 3 gün geçti ne biryazı var ne paylaşım var ne yapmam lazım
Sevgilimle telefonla konuşmamı kesti biz eskisi gibi değiliz dedi 20 gündür de oturmuyoruz 4 sefer ben alttan aldım bekleyeyim mi?
Cevapla