Tanışma aşamasındaki bir adam birden ortadan yok olsa ne yapılırsa ona ders olur silmek istiyorum onu direk ben?

Ama arkadaşlarım silme bekle diyor dayanamıyorum üstelik o bana adım attı çabaladı şans verdim sadece iki gün konuştuk 3 4 gündür yazmıyor mesajıma bile üç gündür bakmamış sürekli de aktif ne gerek vardı beni çok mutlu edip sonra çok üzmeye 😞?
Tanışma aşamasındaki bir adam birden ortadan yok olsa ne yapılırsa ona ders olur silmek istiyorum onu direk ben?
Cevapla