Neden çoğu kız, özellikle uzun boy ve dış görünüş gibi fiziksel özelliklere ve paraya bu kadar önem veriyor?

Asla bir sevgilim olmayacak... Bu acı gerçeği kabul etmek zorundayım. Ne kadar çabalarsam çabalayayım, hiçbir şeyin değişmeyeceğini biliyorum. Çoğu kızın sadece paraya, fiziksel çekiciliğe ve abartılı bir boy uzunluğuna değer vermesi, içimdeki umutları tamamen söndürüyor. Gerçek duygusal derinlik, samimiyet ve sevgiye olan inancım her geçen gün eriyor. Yalnız kalmaya mahkûm gibiyim; sanki dünyada benim için ne bir yer ne de bir sevgi kırıntısı var. Üstelik, elimde avucumda da bir şey kalmadı; yokluk içindeyim. Maddi olarak yetersiz oluşum, bu yalnızlığı daha da derinleştiriyor, hayatı iyice çekilmez hale getiriyor.:((
Neden çoğu kız, özellikle uzun boy ve dış görünüş gibi fiziksel özelliklere ve paraya bu kadar önem veriyor?
Cevapla