Buluşmaya onu yarım saat beklettim, beni arabada beklediğini bilmiyordum çünkü. Ve sinirlendi ben böyle şey sevmiyorum dedi ofladı pufladı… ve hatamı kabul etmeyip kendimi haklı görmeme kızdı. İnatlaştığımı söyledi. Bir de şey oldu… ben onun arabasına binmek istemiyordum, buluşacağımız yeri söyleyip oraya gitmek istiyordum, fakat o sürekli diyor ki alayım seni alayım seni. Buna da kızmış inatlaştığım için, dediğim dedikmişim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Tek bir olaydan kesin sonuç çıkartmak zor ama bu ilk buluşma ve 30 dk gibi bir süre 1 1.5 saat olsa okey ama 30 dk kasıtlı yapmadıysan gözardı edilebilecek bir şey. Ayrıca bir kadın orada buluşalım diyorsa oraya gidilir çıkışta seni bırakabilirim diye sorulur istemezse zorlanmaz. Karşındaki kişi ergen psikolojisinde sanırım biraz bencil geldi doğrusu. Ben sevmiyorum, ben böyle istedim ben ben vs. İlk başlar için biraz puan kırıcı hislerin yoksa birkaç kez daha dene uyumsuzluk çıkarsa yolunu ayır bence
012 Yorumla
Soran1 yılAynen öyle bende senin gibi düşündüm zaten ama onun planı arabada dolaşmak, hava mı atıyor ne yapıyor. İlla onun dediği olacak… bir de bana diyor çocuksu düşünüyorsun, toz pembe görüyorsun her şeyi filan (bu olaydan ötürü demedi, genel dedi). Çocuksu olsaydım ne derse onu yapardım onunla evlenmeye de dünden razı gelirdim mk… banada bencil geldi ama bende onunla kafa tutuyorum işte.
Soran1 yılHislerim yoksa ve ilkten mi konuş mu? Bu cümleni anlayamadım. Ben zaten ona rest çektim bi kez. Yani koynuna atlamıyorum zaten ya olur ya olmaz gibi hallerim var.
- 1 yıl
Yani içinde az da olsa sevgi varsa genel olarak konuşmada vs iyiyseniz tek olay yüzünden çocukla konuşmayı kesme diyorum her insanın sinirli olduğu psikolojisinin müsait olmadığı dönem olabiliyor. Zamanla bir insanın gerçek karakterini anlaman mümkün bunun için 2 buluşma daha yeterli olur. Her seferinde ben ben ben diyorsa çocukla konuşmayı kes demek istediğim bu. Fakat Bence sen de çok uğraşmak istemiyorsun sana bir kere olumsuz gelmiş aman boş ver yenisine sağlık diyebilecek birisin bu çocuk için yanılıyor muyum 😊
Soran1 yılYani evet bi kez görüşmekten o insanı nasıl tanıyayım. Ama aklıma türlü türlü şeyler aklıma geliyor mesela bu beni küçük görüyor, ezer bu beni, zaten biraz dalga da geçiyo “ne günah mı” falan diye. Güzelim ve temizim diye mal gibi kız alıyor gibime geliyor. Beni öyle küçük gören biri değer vermez… çok ta merak etmiyor sormuyor zaten nerdeyim napıyorum, sabahtan akşama kadar konuşalım filan yok. Niye ki böyle bu? Ama evlenmek istiyorum diyor, bende dedim ki “evlencek kız buldun mu”, o da diyor var bitane bakalım ne olacak diyor. Onu yeterince tanımadığımı düşünüyorum bir defa görüşme ile, ama bi defa da yeterli çünkü ben içkiyi bırakmayacam dedi. Böyle git geller yaşıyorum…
- 1 yıl
Merak edip sormayan birisine karşı neden uğraşıyorsun karşılık gelmiyorsa sen de ona öyle gitme kafana takma boş ver erkekler istediği her kadın için peşinden koşar böyle arada uğruyor sana napiyon ne ediyor diyor yokluyor oldu canım başka. Benim tavsiyem uzak dur boylesinden hayır gelmez güzelim
Soran1 yılSoruyor işte hiç sormuyor da değil, ama gğnde bi kez arayıp soruyor. Bende yazmıyorum arayıp sormuyorum, o yazsın diyorum. Hiç peşinde koşacak halim yok. Peki ona kendimi nasıl ifade edeyim? Ne diyim? Yanlış bi şey söylemek istemiyorum
Soran1 yılÇünkü sonra pişman olacam bir şey yapmak istemiyorum. Yani keşke bi daha görüşseydim daha iyi anlardım demiyim diye. Az da olsa arayıp sorunca bi hoşuma gidiyor, keşke bu kadar zıt olmasak, bizden olur yoksa diyorum. Yakışıklı ama çok ta tipim değil ama boylu poslu… hoş. Ve bilindik insan bu bi etkiliyor insanı.
- 1 yıl
Anlıyorum evet gözünüze hoş gelmiş. Haklısın aslında sonuna kadar dene. Açık ol yazmakla falan uğraşma buluş direkt arıyorsun ama 1 kere arada bir uğruyor gibi yapıyorsun nedeni ne? Yani bana net olmanı istiyorum bir gidip bir gelme. Hayatımda olacaksan tam anlamıyla ol ben kararsızlıklar, ikilemler istemiyorum. Bunu diyebilirsin eğer istemiyorsa zaten ik mık yapar eğer gerçek bir ilişki istiyorsa sana kendini açıkça anlatır karşısındaki insanı kaybetmek istemez ve yeterli anlaşılır açıklama yapar. Kız kendini ağırdan almalı gibi laflara takılma dank diye söyleyeceksin erkeğe kapana sıkıştıracaksın istemeyen her erkeğin canı sıkılır ve kaçar isteyen erkeğin de kendisini açıklamasına olanak sağlar. Hiçbir şey için haddinden fazla çabalama hayırlısını dile olmuyorsa senin nasibin değildir zaten ama sonuna kadar git. Git ve gör dene daha sonrasında neden olmadı keşke deme. Bir de ne kadardır konuşuyorsunuz eğer böyle 1 hafta 2 hafta falansa şu an akışına bırakmak daha doğru olur ama 1 ayı bulduysa dediklerimi yap derim. Unutma Allah gönlü güzel olanın temiz olanın nasibini yine gönlü güzel olana nasip etmiştir buna benzer bir ayet okudum ve ben buna inandım
Soran1 yılBu kadar ilgisiz ama. Ya 2 hafta oldu. Aslında hiç birinci hafta 2-3 gün konuştuk geri kalanı hiç konuşmadık bi olay hakkında anlaşamadık. Sonra görüştük falan 4 gün oluyor görüşeli. Günde bi kez arar sorar o da kısa. Kaynaşmıyoruz ki onunla, onun kişiliği mi böyle anlamıyorum. Ama merak eden erkek her türlü hep arar sorar, anlattığım gibi beni mal gibi mi görüyor bilmiyorum. İyi kız ciddi güzel namuslu falan. Yeterli kriterler. Bana dedi ki sen çocuksu düşünüyorsun herşeyi toz pembe görüyon gibi laf söyledi. Hayat tecrübe yok diye falan ama ben aptal biri de değilim bunu anlamış lazımdı olsun. Çocuksu gibi düşünen kız onunla dünden razı olurdu evlenmeye. Olumsuz yönleri de ya düzelir o ben onu düzeltirim diye aptal gibi kendini verirdi. Ben ise hiç öyle değilim. Ne istediğimi biliyorum, kendimi ifade edebiliyorum. Yani çok olgun biri olmamaya bilirim ama yaşıma göre olgunum 21 yaşındayım. Böyle küçümseyici düşünüyorsa zaten… çok saçma, iyice beni mal gibi almaya çalışıyor gibi
En İyi Cevaplar
1 yılKibar bir şekilde özür dilemeliydin beklettiğin için, ayrıca arabasına binmek zorunda değilsin ilk buluşma ne olacağı belli olmaz, o konuda inatlaşmadın, eğer sana inatlaştığını ima ediyorsa sadece geç kaldığını kabul edip özür dile ama arabaya binmek istemediğin konusunda da devam ettirirse manipüle etmeye çalışıyordur seni
00 Yorumla
1 yılGereksiz tavırlara girmiş, bence uzak durman gereken bir tip. Yarım saat beklemek bir şey değil tamam sen beklettiğin için kusura bakma dersin olay kapanır. Arabaya binmek istemiyorum demene rağmen anlayış göstermiyor sanki arabaya binmek zorunlu gibi. Niyetinden de şüpheliyim. En iyisi uzak durman olacaktır
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılEn nefret ettiğim şey hadi özel bir durum olur haber edersin onu anlayışla karşılarım. Arkadaş olsun flört olsun haber vermeden bekletiyorsa oradaymış gibi konuşup geldiğimde yoksa biraz bekler sonra kalkar giderim. O da kahve söylerim bitene kadar gelirse gelir gelmezse tek başına oturur.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Uff, zor bir başlangıç olmuş. Ama bak, bazen böyle hatalar olur. İlk buluşmalarda herkes biraz gergin olabilir, bu da yanlış anlaşılmalara sebep olabilir. Hatalarını kabul etmek ve başından dürüst olmak önemli, bu yüzden özür dilemeyi dene. İnatlaşmak yerine orta yolu bulmaya çalışmak ikinize de iyi gelir. İletişim çok önemli, umarım bir sonraki buluşmada daha rahat ve açık olabilirsiniz. Biraz tolerans, biraz anlayış işine yarar 🌸. Unutma, rüzgâr eken fırtına biçer 🌬️.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
59
Cevap
36Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
1 yılMerhaba,
Olur insanlık normaldir! 😅
Bende ikinci kız arkadaşım ile ilk buluşmada 3 saat arabamda beklemiştim! 😅
Hatta uyuya kalmıştım ama ben kız kardeşim ile gitmiştim, arabama binmişti! 😅175 Yorumla
Soran1 yıl3 saat mi
- 1 yıl
Valla üç saat bekledim belki daha fazla 😅araba da sızmıştım 😅çok ağzıma sıçtılar benim ama ben yine sevmiştim daha sıçtılar sonra daha çok 😅
Lanet olası pislikler 😅 kahrolasıcalar
Soran1 yılBilmem alttan aldı da yine laf etti
- 1 yıl
30 dk genel olarak bekletilmez kardeşim 😅
Beklenmezde 😅 - 1 yıl
Laf etmesi normal arabaya zorlaması hoş değil
Soran1 yılEvet ya, noldu yedim mi seni dedi
- 1 yıl
Senin yaş kaç kardeşim?
Ne zamandır tanışıyorsunuz?
Soran1 yıl1 hafta oldu. Ama 1 ay önce karşılaştık bi düğünde. Benim yaşım 21 onun 27
- 1 yıl
Peki amaç ne niyet ne?
Başlangıç ne üstüne?
Ya da buluşma nasıl geçti mutlu musun
Soran1 yılMutlu değilim güzel geçmedi, egolu gibi baya. Niyet ciddi, direkt evlilik. Hem buluşma güzel olmadı hem de sonunda resim çekinelim dedi, niye ki napacak resmi
- 1 yıl
Egolu insanların canı cehenneme 😅
Niyet ciddi olması iyi
Resim bilmiyorum ona sormadın mı amaç ne niyet ne söylerdi söylemesi gerekirdi
Soran1 yılNapçaksın annene babana mı göstereceksin dedim bişey demedi 😂😂😂
- 1 yıl
Ben olsam derdim bir şey dememesi bana göre saçma
Soran1 yılUfak güldü sanırım nebilim
- 1 yıl
Saf gibi görünüyorsun kardeşim
Gönlünce olsun mutlu akşamlar dilerim 🫡
Soran1 yılNeden saf gibi görünüyorum, bana hatalarımı söyler misin, kendimi düzeltmek istiyorum
- 1 yıl
Konuşma üslubun kardeşim hatan yok saf olmak hata değildir 🥰
Soran1 yılBu iyi bir şey mi? Saf olanı elinde çevirmek isterler
- 1 yıl
Kardeşim saf olmak iyi de saf olanın elinde 🥰
Soran1 yılBen mesela bu çocuğa susmuyorum, hatta çok haklı olduğumda hakkımı savunuyorum
- 1 yıl
Az haklı olsanda savun kardeşim hakkını her zaman savun
Kendini ezdirme
Bir şey olursa yine buradan yazarsan istişare ederiz
Dikkat et kendine ince eleyip sık dokumalı
İnsanlar menfaatçi ve çıkarcı oscarlık oyuncu göründüğü gibi değiller olduğu gibi görünmüyorlar
Soran1 yılBüyükleniyor sanki o da, arabasına illa bindirecek… beni tanıyorlar da falan filan konuşuyor
- 1 yıl
Öyle insanı sevmem sen bilirsin
Onu mu seni mi tanıyorlar oradan emin olamadım
Soran1 yılOnu, burada çok bilindik insan ve zengin diye… osuruk
- 1 yıl
Kardeşim zengin ise bilmiyorum 😅
Daha çok dikkat et - 1 yıl
Ağzına sağlık kız 😅
Soran1 yılGöz boyamaca ya, arabasına bineceksin illa ki…
- 1 yıl
Kardeşim 😅Dikkat et kendine gönlünce olsun mutlu akşamlar 😅
Ben zengin insan sevmem 😅
Ki zenginler de sevmez zati
Soran1 yılYani zengin olup ta iyi kalpli ve alçakgönüllü insanlar var
- 1 yıl
Var var da eskidendi kardeşim onlar
Çevremde milyonlarca genç var çok çocuk büyüttüm
Hepsi aşna fişna aşk yok sevgi yok çanta gibi taşıyorlar sevgililerini
Soran1 yılAynen duyguları yok mu bu insanların ya
- 1 yıl
Genelinin yok kardeşim çevrem öyle böyle değil aşırı geniş kalabalık
Hiç seviyorum diye gelen yok
Ama hep onları seviyorlar öyle olanları seviyorlar anlamıyorum çok saçma
Soran1 yılPara var diye
- 1 yıl
Yok kardeşim parası olmayan hiiç de seviyorlar ben görüyorum hep gördüm yürekten sevenler hep üzülüyor kendimden biliyorum
Soran1 yılBen sevemedim sevmeye korkuyorum çok üzülürüm diye. Güvenemiyorum. Bendede az ego yok
- 1 yıl
Bende korkuyorum ama ama sevmekten değil maskeli insanlardan maskeli çıkmasından harici korkum yok çokta istiyorum ama korkuyorum 😅
Ben daha çok üzülürüm çocuksu kalbim var güven zor yüzde yüz güven olmaz hiç güvenmedim ama yine de çok sevdim sevmiştim ego sende yok mu var mı nasıl yani az ego yok derken 😂😂
Soran1 yılYani bendede ego var diyorum. Bende başımı dik tutuyorum, haklıysam susmuyorum
- 1 yıl
Bu ego değildir kardeşim 🌸 olması gereken bir şeydir seni tebrik ediyorum helal olsun dik dur hep 🌸
Alayının canı cehenneme 😅
Ego değil o 😅Bende haklıysam susmam
Haklı olmak önemli değil hakkını ispat etmek savunmak önemli hakkını ispat edemez savunamazsan haksız olursun suçlu olursun
Soran1 yılÇünkü bende beğenmiyorum kimseyi, cıvamıyorum, burnu havada oluyor gibi görünüyorum.
- 1 yıl
Beğenmezsen beğenme bende beğenmiyorum 😅
Durup dururken beğeni olmaz ki 😅
Çekecek bir şey olur elektrik ışık filan 😅
Aman canları cehenneme sıkma canını sektör et 😅
Ben öyle görmüyorum 🌸
Soran1 yılYaşın kaç
- 1 yıl
Yaşım yazıyor ya 😅sen 21 sin dimi? 🌸
En güzel yaşlarındasın 🌸
Kıymetini bil 🌸
Evliliği iyi ya da kötü yapan sadece kişilerdir kimileri yeryüzünde cenneti kimileri de cehennemi yaşatır üçüncü şahıslar ve geri kalan her şey bahanedir!
Bugün zengin olan yarın fakir olabilir. Gönlü zengin olan bir ömür gönlü zengin olur. Cömert olur!
Para sadece bir araç gereçtir. Para senle ilgilenmez, seni mutlu etmez seni korumaz sana sarılmaz, para hiçbir şey olmaz ki
Para, diploma, meslek, memleket kişiye kişilik ve karakter kazandırmaz 😅
Mutluluk basit 😅
Seven ve sevilen elinden geleni üstüne düşeni yapar ise her şey çok güzel olur 😅
Kişi kendini belli eder kimi zaman bir bakış gülüş kimi zaman da bir çift söz yeterlidir tanımak için maskesi var ise yıllar da geçse nafile 😅
Sevginin gücü sınırsızdır ama sevmesini bilene hakkını verenedir 😅
Seven her türlü mutlu eder 😅
Ama bir erkek çalışkan olmalı çalışmalı düzenli işi olmalı sorumluluk sahibi işi gücü olmayandan uzak dur 😅
İçimden geldi yazdım 🌸
Zenginlik kriterin olmasın yani 🌸hatta zengin olanlara birkaç tik daha dikkat et
Soran1 yılAğzına sağlık kardeşim. Zenginlik kriterim hiç değil ya. Ön yargılıydım zaten ki doğruymuş gibi
- 1 yıl
EyvAllah senin de ağzına yüreğine saf gönlüne sağlık 😅ama aşağıda gördüm yok erkek sürünsün peşimden koşsun filan ayıp ayıp 😂 birlikte koşmak varken 😂😅😂
Ne güzel 😅
Öyle diyorsan öyledir 😅
O zaman belki başka bir soruda görüşmek üzere hoşça kal iyi bak kendine 😅Ya da soruma gel aklıma başka bir şey gelmiyor ejdje
Soran1 yılYani benim için erkek çabalasın istiyorum, merağını göstersin beni sonuna kadar istesin sonra bende ona aynı şekilde
- 1 yıl
Burun ne 😅Çok gıcıksız hanfendi 😅Allah Allah ya 😅direkt birlikte adım olsa birlikte adım atılsa bir sen bir o ya da aynı anda daha güzel olur daha mutlu 😅
- 1 yıl
Burcun 😅
Soran1 yılOğlak
- 1 yıl
Vışşş 😅bende oğlak 😅vay anasını
Soran1 yılJsjsjjs ee ne dersin oğlaklar için
- 1 yıl
Oğlak müthiştir 😅 Bayılırım 😅 Canım burcum benim 😅 Sorumluluk sahibi 😅 Olduğu gibi 😅maskesizdir oğlak 😅neyse o 😅 özgüvenli 😅 güzel sever bence 😅
Karakter olarak 😅 çocuksuluk var mı biraz deli dolu diyebilir miyiz acabaaaağ😅
Soran1 yılBilmiyorum ki 😂😂 vardır
- 1 yıl
Hıı bence de vardır ya 😅 olması lazım bak iyi bak 😅 konuşmaların da sezdim birazcık 😅 Napıyorsun nasılsın 😅 nasıl oldun sjdjd
Soran1 yılKonuşmalarımdan delilik mi sezdin😂
- 1 yıl
Delilik derken deli dolu güzeldir mesela ben deli dolu çocuksu çılgın bir insanım ve dahası da var annemde deli doludur çocuksu 😅ama çocuksu başka çocuk başka çocuk değilim 😅 sorumluluk sahibi yıllardır aileme bakıyorum 😅
Ulan Napıyorsun nasılsın da demiştim 😅
Soran1 yılHiç ya takılıyorum napim sen
- 1 yıl
Fon müziği dinliyorum, sigara kola takılıyorum 😅
- 1 yıl
Bir burçtaş olarak 😅
Hiç kimsenin ipi ile kuyuya inme, düşersin 😅
Hep içinden geldiği gibi ol, içinden geleni yap 😅
Yanlış ya da doğru fark etmez 😅
İçinden geleni yap sana doğru geleni doğru olanı yap 🌸
Hiç kimseye iki adım atma sana kaç adım gelirse o kadar git
Mantığına değer ver uy kalbini çok dinleme 🌸
Soran1 yılCoca cola boykot kardeşim alma lütfen
- 1 yıl
Sende var ya nerden biliyorsun kokokola olduğunu bu bir 😅
Ayrıca sen ben ile boykot olur mu? Bu iki 😅
Ayrıca İsrail'in nice mali var bizde ve bizden nice mal gidiyor oraya erzak ekipman vs nice şey gidiyor 😅
Sana mantıklı geliyor mu burçtaş 😅 oğlak mantık insanıdır 😅
Her şeyi yaparlar yerler içerler
Ama cococola alma 😅 olur mu mantıklı geliyor mu
Soran1 yılTamam elinde olan bu ama (israil ürünleri almayarak). Bunlardan kazandıkları para apaçık o bombalara gidiyor, masum insanlar ölüyor. Nasıl mantıklı olmasın. İ*rail ürünü almak İ*raile destek olmak demektir. Ben söylemek istedim sadece Allah, tek cola kola kola olmadığını biliyorum. Söylemiş olayim diye 🙂 susmanın faydası yok
- 1 yıl
Çok güzel düşünüyorsun aslında ama bana ters geliyor tamam mı?
Yanlış geliyor devlet boykot diyor ama el altından ürünler gidiyor sürekli telegramdan takip ediyorum
Neler gidiyor neler İsrail'e
Boykot ile olmaz ama sonuna kadar haklısın sen güzel bir düşünce seninki 🌸 güzel insan düşüncesi 🌸
MaşaAllah sana 🌸
Soran1 yılEvet Allah razı olsun. Devletin yaptığı bi kenara bizde devletle beraber yapmayalım yani bunu, elimizden bir şey gelmiyor… dua ve boykot etmekten başka… biz iyi yaşıyoruz ama onlar şehit olmayı bekliyorlar çaresizce… ama imanları o kadar kuvvetli ve büyük ki… asıl kendimize üzülmemiz gerek onlar direkt Cennete gidecek… bizim hesabımız çok çetin olacak… o yüzden dostum, en azından, en azından ben İsraile destek olmamak için onların ürünlerini almadım diyebilelim. Allah yaptığımız her iyiliği görüyor şüphesiz
- 1 yıl
Müthiş düşünüyorsun çok güzel yazmışsın emeğine yüreğine gönlüne sağlık. Daha dikkatli olacağım. 🌸
Haklısın katılıyorum sana
Cümlemizden razı olsun Rabbim
Uyurken her duamda var herkes herkes için şaşırtıyon valla burçtaş 😅🌸bir maşaAllah daha 😅
Soran1 yılNiye şaşırttım ki 😅 işte bu şeyleri görmüyor benim görüştüğüm çocuk
- 1 yıl
Böyle güzel şeyleri düşünmen hoş 🌸🥰 Canı cehenneme 😅Ben de bazen düşüyorum bazen unutuyorum ama dank etti daha dikkatli olacağım 😅
Soran1 yılİşte her insan bunu kabul etmiyor, sen akıllı bir insansın burçtaşım. Gerçekten
- 1 yıl
Teşekkür ederim senin güzelliğin 😅 küçücük yeğenler bile abur cubur aldığımız da o ne malı diyor 😅 yemiyor içmiyorlar ailem de dikkat ediyor benim
Sende öylesin 🌸tüm kalbimle ve samimi 🌸😅
Soran1 yılYaa maşaAllah, ayretten yeğenler bile me malı demesine o kadar sevindim ki… maşaAllah
- 1 yıl
EyvAllah sana da size de sızmıştım şimdi kalktım bir sigara daha yaktım ama mal gibiyim sen niye uyumuyon 😅hadi ben üzgünüm de sen 😅
- 1 yıl
Bu kaçıncı sorun buraya ilk gelişin mi 😅
Soran1 yılYo baya soru sormuşluğum var sen neden üzgünsün
- 1 yıl
Tünaydın yeni uyandım 😅
Ben neden üzgünüm 😅demek ki görmedin 😅
Yalnızlık 😅çok geniş çevrem kalabalık hiç yalnız kalmıyorum ama aşkım yok 😅
Yalnız hissediyorum 😅
Yolum yok 😅
Hayatım yok hayatımın anlamı yok 😅
İçimden hiçbir şey gelmiyor 😅
Harici çok şükür 😅
Soran1 yıl29 yaşında mısın? Yalnız kaldığını hangi yaşında canını sıkmaya başladı
- 1 yıl
Yalnızlık hep canımı sıkmıştır 😅
Aşka aşığım çocukluktan 😅
Evet ve buçuğu da sayılır 😅
Her yaşta aynı 😅
Ancak eskiden kendi kendime severdim mutluydum 😅
Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Çok çekişmeli olacak bu ilişki 😂
10 Yorumla
1 yılBu tür bir durumda, duygularını ve nedenlerini net bir şekilde ifade etmek önemlidir. İşte bu durumu açıklayan bir cevap:
"Seni yarım saat beklettiğimi biliyorum ve bu durumun seni sinirlendirdiğini anlıyorum. Arabada beklediğini bilmediğim için özür dilerim. Hatanı kabul etmeme ve kendimi haklı görmeme gelince, aslında bu konuda biraz inatçı davrandım ve seni dinlemedim. Bu da seni rahatsız etmiş. Ayrıca, seni arabamla almak yerine buluşacağımız yere kendi aracım ya da kendi yollarımızla gitme isteğim de seni üzmüş olabilir. İnatlaştığımı ve dediğim dedik olduğumu düşünüyorsun, bu yüzden üzgünüm. Sadece kendi tercihlerimi ifade etmek istemiştim, ama bunu yaparken senin rahatını da göz önünde bulundurmam gerekiyordu. İletişimimizde daha dikkatli olmam gerektiğini düşünüyorum."
12 Yorumla
Soran1 yılBu ne ya ingiliz prensiyle çıkıyorum gibi, o kadar yılışık olamam, kullanır beni
- 1 yıl
Boş ver o zaman. Yeni prenslere takıl
Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. ikinizde hatalısnz neden bekletiyorsun? hemde ilk buluşma bende beklemeyi sevmem konuşulan saatte orada değilse o kişi kalkar giderim adam da manasız darlamış ilk buluşmada arabaya binmek istemeyebilirsin tanımıyorsun sonuçta bir mekanda buluşmak mantıklı aslında neyse sırada ki gelsin 😂😂
02 Yorumla
Soran1 yılAynen ya saçma oldu. Bi daha görüşmeme gerek yok diye düşünüyorum, burnu havada
Gizli Üye(25-29)1 yılBence ayrılmalısın bu çocuktan olmaz.
1. Yeni tanıştıgın insanın arabasına binemezsin Çünkü tanımıyorsun güvenemezsin.
2. Böyle tripli dengesiz birisinden sana sevgi göstermez dengesiz oldugu çok belli
3. Bu kadar ısrarcı olması çok garip
32 Yorumla
Soran1 yılBir de fotoğraf çekilmek istedi, selfie. Ne alaka?
- 1 yıl
Aynen çok doğru sıralamışsınız, katılıyorum ben de
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılBirinin arabasına binmek istememen seni inatçı değil temkinli biri yapar. Geç kalman evet hoş değil ama hatalı olan o. Öylece onun arabasına bineceğini farz edip bir de üstüne sana laf etmiş. Manipülatif biri gibi geldi, bence yol yakınken kurtul ondan. Artık buluşmalara geç kalmamaya da ekstra özen göster derim.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı. Sen haklisin!!! Birincisi kimsenin arabasina binme mecuburiyetin yok oda bunu anlayişla karsilamali... bekletme'nin nedeni önemli bilerek yapmadin sürece insanlik hali olur hersey!
O bence daha cok dedim dedik... gereksiz ödün verme kendinden... Kalb kirma ama tabiki kalbinde kirilmasin kendinede değer ver!!
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
Birinin arabasına binmek istemeyebilirsin. Buna saygı duyması lâzım, çünkü hiç kimseye güvenemezsin.
Fakat yarım saat boyunca onu bekletmen çok çok çirkin ve kaba bir davranış. Ben olsam seni beklemez, 10 dakika sonra giderdim. Saygısızlığın alemi yok. İnatlaşmanın anlamı da yok. Çünkü sana kazandıracağı hiçbir şey yok.00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılBuluşma yerine kendin gitmen arabasına binmek istemeyen çok doğru bir durum. Fakat diğer konuda ve üstüne kendini haklı çıkarmanla birlikte zarar ziyan olmuş. İnat bir karakterin ne kadar tehlikeli olduğunu bilen biriyse ikinci buluşma olmaz zaten.
00 Yorumla
1 yılHatun yanlış yapmışsın beklettiysen özür dilemesini bilmelisin arabaya binmek istememen gayet normal buna itirazım yok fakat bekletmen doğru değil inatlaşmak yerine özür dilemesini bilmeliydin orada
066 Yorumla
Soran1 yılÖzür dilerdim de ben durumu anlamadım ki, o bana negatif geldi bende şaşırdım
- 1 yıl
Kalbinde ona karşı bir sıcaklık ya da soğukluk var mı şu an?
Dahası ilk gördüğünde ne hissettin?
Soran1 yılHiç bir şey hissetmedim. Zaten kalbim ısınmadı pek. Şu an ne yapsam da bilmiyorum. Bana yazmıyor hiç, dün akşam aradı sadece. Benden bekliyor yazmamı belki, hep o adım attığı için. Ama ben emin olamıyorum. Bana akıl versene
- 1 yıl
Kalbinin yolundan git hanım kız. Kalbinde bir sıcaklık varsa iletişim kur kalbinde bir soğukluk varsa kesinlikle kapıyı kapat. Bak kalbim ısınmadı pek diyorsun. Cevap kalbinde yani sende...
Soran1 yılTamam da dün beni aradı, aramasaymıdım dedi bende ara ara dedim, yeşil ışık yakmış oldum …
- 1 yıl
Bu kadınların kafasını anlayamadan ölüp gideceğim anlaşılan. Hayatta ne istediğinizi bilmiyorsunuz. Her şeyinizi tutarsız Her şeyiniz bulanık Her şeyiniz karışık...
Soran1 yılEvet. Ben öyle olduğunu kabul ediyorum da hepsi kadınlar öyle değildir ya. Erkeklerin ise bu kadar net olmaları beni şaşırtıyor. Daha ilk konuşmalardan evlenmeye razı olması o kızla… yani tuhaf. Etrafımdaki arkadaşlarımdan ve kendimden bunu gördüm
- 1 yıl
Başkasını bilemem ama ben ilk defa gördüğüm bir kızım benim için doğru ya da yanlış kişi olduğunu ayıklayabiliyorum benim için doğru olduğuna kanaat getirdiysem birinci seferde İşte bu Evleneceğim kadın diyebilirim ama siz kadınlar bırak bir defayı 100 defa da görüşseniz bir erkekle Bu benim için doğru kişi diyemiyorsunuz
Soran1 yılEvet ama hepsi kadinlar oyle degil ya. Ben olsun istiyorum ama olduramiyorum da cunku belli ki karsimdakinin beğendiğim yanları var. Çok kötü bu durum çok. Çünkü bırakırsam da sonra pişman olmiyim diye düşünüyorum
- 1 yıl
Sizin Yaşlar kaç Peki sen kaç yaşındasın o kaç yaşında ve eğitim iş durumu nedir İkinizin de
Soran1 yılBen 21 yaşındayım yani biraz kararsız olmam da bu yüzden. O 27 yaşında. Ben okuyorum o ise baba işi çalışıyor patron çok zengin
- 1 yıl
Zenginligi seni yanıltmasın hanım kız. Kalbine bak kalbin seni doğru yola götürecektir dediğim gibi kalbinde ısınma varsa devam et kalbinde bir tuhaflık bir soğukluk Bir gariplik hissi varsa kesinlikle devam etme ölçü budur
Soran1 yılZenginliği yanıltmıyor, ilgisizliği beni geri itiyor onun. Evet haklısın bu arada, şu an çok yeni olduğu için, aramızda az muhabbet geçtiği için belirsizlik oluştu. Yazışmak istemiyor ki, normal mi bı
- 1 yıl
Muhtemelen altında güzel bir araba var cebinde de bolca para var istediğim her kadına kolayca ulaşabilirim kibiri fazlaca tabii...
Soran1 yılDimi ya nasıl da çözdün hemen. Ben ise böyle şeylere önem vermem, ben onun kalbine kişiliğine hayata bakış açısına bakarım. Kibirli galiba dediğin gibi
- 1 yıl
Erkekler olarak hayata ve meselelere çok net ve keskin bakıyoruz. Bu da karar vermenizi kolay kılıyor. Kibir varsa seni ezer bu. Ama bugün etmez yarın eder... Ama ezer
Soran1 yılYani anlattıklarıma göre sen kibir görüyorsan, vardır demek
- 1 yıl
Eğitimleriniz nedir peki sizin
Soran1 yılEğitim derken? Ben üni okuyorum yazılım, o ise zengin kendi işi çalışıyor
- 1 yıl
Anladım o zengin ve kendi işi de
Onun eğitimi nedir işte
Soran1 yılBilmiyorum sormadım. Bence eğitime çok önem vermemiştir zaten işi belli diye
- 1 yıl
Bir insan ne kadar zengin olursa olsun işinde ne kadar çok para kazanırsa kazansın Bütün bunlar bir tarafa eğitim bir tarafa benim düşüncem budur
Soran1 yılYani ben bilmiyorum sormadım dediğim gibi. Bak sanada anlatayım… ben onunla bi kez görüştüm sadece ve kaç gündür sadece arada bi arıyor napıyosun diye mesela günde bi kez. Yazmıyo pek merak edip sormuyor. Yazışmayı sevmiyormuş falan. Ama merak eden adam her türlü yazar. Beni küçük görüyor sanırım, sadece kriterlerine uyduğum için ilgileniyor. Çok ilgi de gösterdiği söylenemez. Ama hep hikaye atar, sosyal medyada aktif. Bende yazmıyorum pek. Sıkıcı konuşma oluyor zaten. Bi defa daha görüşsem mi, ya da ona burdan yazarak onu istemediğimi mi söylesem? Nasıl yapsam bilemedim
- 1 yıl
Ponçik daha önce de söyledim Yine söylüyorum Bunun cevabı senin kalbinde. Kalbinde ona bir ısınma varsa devam et kalbinde ona karşı bir soğukluk varsa hiç zorlama ve devam etme Kapıyı kapat yoluna bak yani cevap bende değil cevap senin kalbinde Sen hangi şehirde okuyorsun
Soran1 yılİşte kalbim pek ısınmadı ilk görüşmede, ama bi defayla bırakılacak bir şey mi. Ben Bulgaristanda yaşıyorum
- 1 yıl
Ben ilk seferin doğru ya da yanlış kişi olduğunu tespit etmek için yeterli olduğu kanaatindeyim. Bana göre günaha bulaşmamış pisliğe bulaşmamış bir kalp insan için muazzam bir yol gösterici. Karşındakine dair bir ısınma ya da bir soğukluk işaretiyle...
- 1 yıl
Varna
Kırcaali
Silistre
Rusçuk
Sosyal
Hangisi 😆
Soran1 yılHaklısın. Kaç gündür konuştum cevap verdim aramalarına, sonra da mesajdan istemiyorum ben desem, saçma olmaz mı? O zaman daha erken söyleseydin konuşmazdık der… Haskovo’da yaşıyorum
- 1 yıl
Düşündüm taşındım karar verdim fakat pek ısınamadım sana o yüzden bu ilişkiyi sürdürmemeye karar verdim diye cevap verebilirsin bence
- 1 yıl
Baktım şimdi
Yakın imişsin TR ye...
Türkçen çok güzel yazıda
Konuşmada nasılsın
Soran1 yılGüzel bi cevap oldu ona öyle demem için. Çok teşekkür ediyorum, valla kafam allak bullak şöyle biri bana yardımcı olması için ihtiyacım var. Akıl versin bana… türkçem yazıda mükemmel 😂 ama konuşmam tırt. Bizim burada türkçeyi daha farklı konuştuğumuz için ben burdaki türkçeyi iyi konuşuyorum, yoksa türkiyedeki türkçeyi güzel konuşmaya dilim dönmüyor. Şive var sanırım
- 1 yıl
Konuşmam tırt😆😆😆
Güldüm
Türkçeyi unutma olur mu
Çünkü bu çok değerli
Hem dil olarak değerli
Hem de senin kalbini TR'ye bağlıyor Türkçen
Soran1 yılZaten ben hep türkçe konuşuyorum, bulgarca sadece gerektiğinde. Ama mesela konuşunca size tuhaf geliyor, o kadar. Teşekkür ederim bu arada
- 1 yıl
Tuhaf gelmiyor aslında Sadece sevimli geliyor çünkü bizim konuştuğumuzun ve kulağımızın algıladığını dışında bir ses oluyor Sizinki O yüzden sevimli geliyor konuşmanız ve duyunca gülümsüyoruz Edirne'ye geliyor musun Ara ara alışverişe ya da gezmeye
Soran1 yılEvet edirneye gittiğim var ama çoktan gitmedim, 2 sene oldu türkiyeye gitmeyeli. Sen biliyor musun bizim konuşmamızı ki sevimli olduğunu söylüyorsun:)
- 1 yıl
Biliyorum tabiki video TV vb de görüyorum bazen beyaa😆
Soran1 yılHaa evet bayaa😂 trakyalılar gibi biraz konuşma tarzı. Sen nerelisin
- 1 yıl
Evet çünkü siz de Trakyaliyisiniz beyaaa😆
- 1 yıl
Antalyaliyim ben 😆
Soran1 yılTrakyalıyız demiyoruz ama
Soran1 yılAntalya güzel
- 1 yıl
Geldin mi hiç
Soran1 yılHayır internetten gördüm sksj
- 1 yıl
Hehe
Gelmiş gibi oldun say o zaman 😆 - 1 yıl
Okulun bitince TR de çalışmayı düşünüyor musun peki
Soran1 yılAslında düşünmüşlüğüm vardı. Güzel iyi bi iş bulsam çalışırım diye. Ama son zamanlarda düşünmüyorum. Hayatım çok monoton geçiyo hep birileriyle tanışmak etmek. Şu telefonu terastan atasım var, sadece bununla uğraştım tüm yaz ya… oysaki evlenmeye acele edilcek bir şey yok… ki… karşıma içime yatacak biri de çıkmıyor
- 1 yıl
Ponçik birileri ile tanışmak ve evlenmek için bu kadar aceleci olmanı Doğru bulmuyorum daha yolun başındasın yaşın 30 olmuş gibi acele ediyorsun bu doğru değil sen daha yolun başındasın bu yaşlarda evlenmek ya da birileriyle tanışmak için acele etmek yerine kendini yetiştirmeye odaklanmalısın daha fazla okumak yeni bir dil öğrenmek yazılım alanında kendini geliştirmek gibi bak kendin söylüyorsun yanlış yaptığını koca bir yaz telefonla oyalanarak geçirilir mi bu yaştaki birisi için korkunç bir kayıp bu onu kendinde biliyorsun Lütfen ekrandan uzaklaş. Evden daha çok çok. Mesela boş vaktin varsa dışarıda küçük bir iş bul düzenli olarak bir şey yap ama evden çık ama ekrandan uzak dur bunların sağlıklı olmadığını kendine biliyorsun
Soran1 yılEvet çok haklısın… biraz önce bi kitap okumaya başladım. Aklım allak bullak gerçekten. Düşünmesem daha iyi ama düşünmem lazım. Bu çocuk yine beni ararsa ne diyecem boş boş konuşmak istemiyorum. Kendi başıma zorlanıyorum… ne diyecem ona. Bi taraftan da babaannesi var oldurmaya çalışacak. Resmen bi yoldayım ve sağ taraf iyi yol sol tarafta kötü yol var. Zorlandım basit değil göründüğü gibi
- 1 yıl
Ponçik ben sana bunun cevabını yukarıda verdim hem de 2 kez hem de 3 kez verdim tekrar ve son kez söylüyorum Bir daha cevap vermeyeceğim Bu sorunun cevabı kalbinde Başka yerde değil başkasında değil sadece kalbinde 30 yaşında evde kalmış bir kadın gibi düşünüyorsun yapma böyle sen daha yolun başındasın odaklanman gereken çok daha farklı şeyler var Evlilik önceliğin değil senin
Soran1 yılEvet özür dilerim tekrarlattığım için. En doğrusu bırakmak. Arkamdan konuşur kesin aptal bu kız diye ama… yapçak bişey yok. Sıkıldım gerçekten. Hep te kendimi çıkmaz yollara sokuyorum, neyse. Okula da bir ay var. Üşengeçlik de var okumak için. Hep evde durmuyorum bu arada ara ara çıkıyorum dışarı arkadaşımla falan. Ama yetersiz aklımı başka şeylere vermem gerekir
- 1 yıl
Ponçik burada üniversiteler yakında açılacak Sizin orada daha mı geç açılıyor okullar acaba
Soran1 yılGelen ayın birinci gününde başlıyor. Eylülden sonraki ayın ismini bilmiyom türkçeden. Yani gör türkçem ne kadar :))
- 1 yıl
Hehe Çok tatlışsin ponçik 😆
Ekim oluyor
Sizdeki adı ne Ekim ayının - 1 yıl
Gelecek ay*
Yazıda gayet iyisin ama Türkçede
Soran1 yıl😂😂 biz gelen diyoruz işte farkı hemen belli oluyor bak. Ekim bizde oktomvri ingilizceden october’ın aynısı
- 1 yıl
Kril alfabesi ile yazabilir misin peki
Soran1 yılTabi октомври sen bilmiyom mu sanıyon sjjs
- 1 yıl
Hayır
Öyle düşünmedim poncik
Sadece merak ettim
Bazı harfleri harfleri Latin alfabesine
Bazıları farklı
Hem niye öyle düşüneyim ki
Netten bulabilirim ben
Netten bulup yazabilirsin sen...
Sadece görmek isteyip yazabilir misin dedim 😆
Soran1 yılYa bende şakasına dedim zaten :) ama şaşıranlar var kilir alfabesini nasıl biliyon diye
- 1 yıl
Şaşıranların dünyadan haberi yok Bulgaristan kediler alfabesi kullanıyor bunu bilmeyince şaşırıyorlar tabii cahiller 😝
Soran1 yılEvet sjjsj kediler alfabesi mi?
- 1 yıl
Hehe
Klavye düzeltmiş kiril kelimesini
Olsun
Kediler alfabesi daha güzel bence 😆
Soran1 yılRusça zannediyorlar bir d e
- 1 yıl
Rusya
Ukrayna
Bulgaristan...
Hepsi kırıl alfabesi kullaniyor
Estonya Letonya vb ne durumda bilmiyorum
Soran1 yılBende bilmiyorum. Sen Bulgaristana geldin mi hiç
- 1 yıl
Hayır gelmedim ama Balkanların tamamını gezmeye çok istiyorum eski Osmanlı toprağını Yunanistan Bulgaristan'ı karada Bosna Hersek Sırbistan her tarafını gezmek istiyorum ama şimdiye dek imkanım olmadı Umarım bir gün nasip olur o taraflara gelmek Bu arada içeride konuşalım ponçik artık ister misin
1 yılBırak gitsin ilk buluşmada beklettin diye dır dır ediyorsa...
22 Yorumla
Soran1 yılEvet oflafı pufladı
- 1 yıl
boş ver bence canım şimdiden tahammülsüz bir tip
Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Vay totoşa bak ya beklemiş dersinki taş taşımız hı mk 😂
27 Yorumla
Soran1 yılKensjsj kendisi zengin egolu olduğu için
Soran1 yılBöylelerin karısı olmak büyük mutsuzluk demi
Soran1 yılNe şansım
Soran1 yılHee, tabi canım. Ben ona seni beğendim bile demedim phahaa
1 yılEvet biraz tatsız başlamış
İkimizde inatçısın sanırım ama senin inatlastigin konuda haklısın ilk buluşmada arabaya binilmez bu ne acele
Ama bunu dert etmeyin zamanla birbirinize alisirsiniz
00 Yorumla
1 yılHayır sanki İngiliz prensi gibi tavırların ne alemi var, çocuk haklı ne yani arabasiyla almak isteyince ırzına mi geçti. Bende olsam bende aynı tepkiyi verirdim.
07 Yorumla
Soran1 yılİngiliz prensesi mi demek istedin?
- 1 yıl
Evet yanlış yazmışım
Soran1 yılİngiliz prensesi olsaydım arabasıyla evden aldırırdım kendimi
- 1 yıl
Zaten çocuk arabasıyla almaya gelmiş prenses
Soran1 yılAma ben istemedim, arabasına binmek ne yani
- 1 yıl
Aferin böyle devam et
Soran1 yılOkey
Çok haklısın 😅😅 mantikkli bir taktik ilk bulusmada seni 30 dakika bekledi diye boyle tavir sacma en azindan rol yapmamis yol ver 😅 ya da yol verme bize düşmesin yanlışlıkla
017 Yorumla
Soran1 yılHehsjajah düşmez kanka ya, ne arıyor bunlar aptal yanında süs gibi duracak bi kız mı arıyor yani
Soran1 yılArkamdan konuşur mu acaba ya, elinde fotoğrafımız da var
Soran1 yılBiraz önce gönderdi
Soran1 yılKüçük şehirdeyiz adım çıkmasın diye😂 iftira atan çok
Soran1 yılİşte binmek istemedim, arabam da yoktu, taksiyledim. Böyle oldu… benden hoşlandı zaten evlenelim desem hemen okey olur. Ama negatif yanlarımı es geçiyo
Soran1 yılBilmem bana negatif gelince bende noluyor dedim. Beklemiyordum böyle bir şey. İçkisi de var ben ise razı gelmiyorum içkiye
Soran1 yılEvet, bi daha görüşmeme gerek var mı acaba, 100% olsun diye
Soran1 yılAynen o zannediyor ki bana para verilince ben mutlu olurum filan susarım. Bu “inatlaşmama” da düzelir dedi ya. Bana dedi ki benim çocukça düşündüğümü düşünüyormuş toz pembe görüyormuşum, 4/4lük yokmuş filan
Soran1 yılAynen ya
Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı. Saçmalamış ilk buluşmada kimse kimsenin arabasına binmek zorunda değil buna şimdiden tepki gösterenden hayır gelmez arkana bakmadan kaç. ejdnd
20 Yorumla
1 yılBu adamdan olmaz yol ver gitsin, kendine saygı duy.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılArbada buluşmak doğru değil ama yarım saat bekletmek de doğru değil.
10 Yorumla
1 yılSenden bir cacık olmaz. İlişki milişki bırak. Uğraşma bu işlerle. Flörtüne bir iyilik yap ve ayrıl.
23 Yorumla
Soran1 yılNeden neyim var
- 1 yıl
Bir de neyim var diye soruyor musun? Erkekler dominant kız sevmez. Sen hatandan dolayı özür dilemek yerine bir de üste çıkmaya çalışıyorsun. Ben İzmirli bir kadınla buluşacaktım. 1 saat geç geldi canımsın lı. Ve kalitesiz bir kızdı. Biraz fiziği iyiydi, memeleri falan. Ama yaşı büyüktü ve ben normalde 18-25 yaş arası severim. Bu a m cığa bir şans verdim. Vermez olaydım. Özür dillettirdim. Gönlümü aldı. Eğer özür dilemese orada bırakacaktım kızı. Terbiyesizlik çünkü yaptığı. Çıktım diyor geç çıkıyor. Şurdayım diyor daha gelmemiş. Bir de sa lak ça dominant konuşmaları vardı, bazen zıtlaşıyordu.
Bunu bir yere not et: “Erkeklerin büyük çoğunluğu dominant kız sevmezler”
Ben bunu bir tık öteye taşıyayım. Sizleri erkek olarak görüyorum. Ve hiçbir çekim hissetmiyorum. Evde mastürbasyon yaparım ama yine de dominant bir kızla muhatap olmam. Yerdeki boktan farksızlar gözümde. - 1 yıl
Dominant kız mı olur abi ya. Yemin ediyorum iğrenç. Bir tane vardır erkeklere dayılanıyordu, kadırgalı. Psikopat gibi konuşmaları var bir de. Aman benden uzak kalsın bu tipler. Nefret ediyorum böyle kız görünümlü erkeksileşmiş tiplerden. Ben eğitimli, düzgün, kültürlü, normal, merhametli kızları seviyorum
1 yılInatlaşman Bence yerinde fakat gidip arabasına binmişsin sonuçta boşuna inatlaşmışsın o Arabaya bindiğin için ve binmeye devam ettiğin için 10 yıl sonra çok üzüleceksin
00 YorumlaDaha ilk bulusmada of puf yapanla zaten olmaz. Park etsin gitsin nerde bulusulacaksa otursun. Onun niyeti başka o yüzden beklemeye tahammülü yok. İstediğini alınca da aramaz sormaz seni
00 Yorumla
1 yılMillete bakma eğer tanımıyorsan ilk bulusmada arabasına binmek istememen kadar doğal bir şey yok. Türlü türlü insan var nasil guvenceksin? Uzun bir konuşma tanıma sureciniz olsa neyse yani.. Yarım saat bekletme konusunda geç kaldığın için kibarca bir kusura bakma beklettim diyebilirsin bu konuda kızlar bekletir olarak görmüyorum çünkü ilk buluşmada yani nezaket olurdu hem.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 317 cevap paylaştı.
1 yılBeklemekten ve bekletilmekten nefret ederim. Dakik insanımdır ve karşımda ki insandan da aynı özveriyi beklerim. Sana çok bile katlanmış.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Gayet haklısın niye ilk defa görüştüğün birinin aracına binesin ki, sen bence görüşme daha bunla ilişki yürümez. Gerçekten hoşlanan biri bu şekilde davranmaz zaten. Kendini kullandırtma.
00 YorumlaGec kaldiysan inatlasmana gerek yoktu bence kusura bakma diyip yeterdi bence. Arabasinada binmek zorunda degilsin kendisi inatlasiyor bence
08 Yorumla
Soran1 yılEvet ama ben kendimi ifade etmek istedim, yemek yiyecekti falan beni beklediğini anlamadım, bilsem ona göre davranırdım. Araba konusunda evet. Benim dediğim kahveye gitmek istemedi çok tanıyan oluyormuş, e bunları mesajda konuşup bi yer düşünüp oraya gelirdim ya hu
Soran1 yılEvet ama bundan ötürü de sen hatanı görmüyorsun özür dilemiyorsun dedi
Soran1 yılOna hayır denilmesinden çok nefret ediyormuş
Soran1 yılİnşallah kardeşim
1 yılİlk buluşmada cok geçerli bir sebep olmadan yarim saat bekletilirsem 2. Buluşma olmaz ahahshsh
01 Yorumla
Soran1 yılAma sen kızsın 😂😂😂 geçerli sebep de ben bilmiyordum arabada beklediğini yaa ben yemek yiyor zannediyordum veya evden çıktığım vakit o da evden çıkar düşündüm
Gizli Üye(30-35)1 yılBöyle olmadığımız için kaybettik. 10 dakikanın hesabını bile sorun kızlardan, kadınlar ilişkide kaos yoksa sıkılıyor soruda gördüğünüz üzere beyler.
16 Yorumla
Soran1 yıl😂😂 ben bilerek yapmadım ya
Cevap sahibi1 yılYok hayır. Çocuk doğru davranmış. Bu ülkede ölen ve şiddet gören hiçbir kadına acimiyorum
Soran1 yılİnsanlığından utan
Cevap sahibi1 yılNe utanacagim. Kendiniz seçiyorsunuz bilinçli olarak, yanımda şiddet görse kadın gidip yardım bile etmem
- 1 yıl
Suç sorunu çok önceden göremeyende değil, oğluna terbiye ve kızına kendini korumayı öğretmeyenlerde.
- 1 yıl
Beni mi engelle cevap veren senle herhangi bir şekilde karşılaşmak istemiyorum.
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bekletmen harici diğer konularda haklısın. Kimse kimsenin arabasına ilk dk dan binmek zorunda değil çünkü. Bende tercih etmezdim
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 487 cevap paylaştı.
1 yılAranızda halleder birbirinizi anlarsanız olabilir zamana bırakın bakalım
08 Yorumla
Soran1 yılTekrar görüşmeye değer mi
- 1 yıl
Şuanki tavırları içine siniyor mu
Soran1 yılKalbim ısınmadı açıkçası
- 1 yıl
Kalbinin ısınmadığından uzak durun derler ya ben olsam görüşmem ama senin içinden ne yapmak geliyorsa onu yap kuzu
Soran1 yılİçimden ne geldiğini bile bilmiyorum. Çocuk da yazmıyo hiç, soğuk duruyor. Dün akşam aradı telefondan ama konuştuk naptın ne ettin bugün diye. Yani hala bana karşı ilgisi var. Ama yazmıyor. Ben ise devam edeyim mi bilmiyorum çünkü belki ikinci buluşmayı da hakedebilir, birtane ile ne belli olur diye. Ama kaynaşamıyoruz çocuk yazışmayı da sevmiyor. Bir de bugüne kadar hep o yazdı, ben hiç arayıp sormadım yazmadım
Soran1 yılŞimdi ona yazayım mı nasılsın falan
- 1 yıl
Hmm anladım bir belirsizlik var yaz bakalım su akar yolunu bulur
Soran1 yılHiç yazmasam da olmuyor çünkü, sonra soracak sen hiç yazmıyorsun diye - bende vazgeçtiğimi söylersem… Der ki bana neden söylemedin vazgeçtiğini beklemezdim seni. Ama şu an ona yazarsam nasılsın diye, düşünür ki benimde ilgim var ve bi görüşmeye daha razıyım. Ben ise hem belki hakedebilir bi görüşme daha diyorum, hem de gerek yok biz anlaşamayacağız onunla hiç… diyorum. Napsam? Emin adım atamıyorum. Hep o adım attı bana karşı ben ise hiç…
1 yılbiraz yanlış anlaşılma olmuş ikinizde inatlaşmışsınız bana oyle geldi bu durum hep boyle olursa yürümez 3 ay en fazla
00 YorumlaYeminle sana yol verir geçerdim iyi dayanmış
02 Yorumla
Soran1 yılEgolu, kendini vip olarak gören biri hem de, dayanması şaşırtıcı
Soran1 yılEvlilik niyetiyle ciddi görüştük bu arada, öyle tatmin edilmek için sabretmek falan söyleme - bu söz konusu değil
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
1 yılSenden habersiz bir şekilde ve sen istemediğin halde habersiz arabayla gelmiş zaten. Belli ki bu çocuk sana bir şey yapacakmış kurtulmuşsun.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılYani sana şöyle bişey söyleyim sevgililk veya evlilik anlayış tır ilk buluşmada böyle ise kaç sen oradan
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 399 cevap paylaştı. Aslında bi bakımdan haklısın yani ilk buluşma için arabayla gitmek pek doğru değil sonuçta bir birinizi pek tanımıyorsunuz
01 Yorumla
1 yılOnun arabasina binmek zorunda degilsin helede ilk bulusmada ama yinede beni bekledigi icin ustune gitmezdim daha ılımlı yaklasirdim
00 Yorumla
1 yılseni yarım saat beklemeyecek bir erkekle ilişki mi yaşayacaksın?
02 Yorumla
Soran1 yılHaklısın
- 1 yıl
salla gitsin kendi değerini bil
Gizli Üye(25-29)1 yılEn son hemen hemen böyle bir muhabbetle başlayıp takılır 3 gün sonra yol veririm dediğim kızla 1.5 sene sevgili oldum evlilik yolunda ayrıldık maalesef. Hayatımdaki ilk ve tek ciddi ilişkim oydu
019 Yorumla
Soran1 yılKavgayla mı başladınız
Cevap sahibi1 yılBenim dükkanım vardı o dönemler. O kkadar kötü tartıştıkki dükkandan dışarı cıkartmıştım ahahahhha
Soran1 yılİlk görüşmede mi la? Sende o da inatlaşıyor muydunuz, ya da sadece kız mı parladı
Cevap sahibi1 yılİlk görüsmede kankam ahahhaha. Dedim çık dışarı birdaha gelme dedim. Sonra gece bana yine instadan bir dünya küfür etmiş karşılık olaram bende saydırdım. Sonra ben sinjrlenip gelip bu küfürleri yüzüme edebilirmisin dedim ve buluştuk obürsü gün. her şey o gün başladı ve mükemmel 1.5 sene. Keşke bitmseyedi hala pişmanım ve hala aklımdan çıkmıyor 2 sene geçmesine rağmen. şu an gelse herseyi birakıp onunla evlenmeye hazırım
Soran1 yılOha niye ayrıldınız
Cevap sahibi1 yılBi gecelik hata için şeytana uyup dünya güzelimi kaybettim maalesef. Dışarıdan sürekli olumlu tepkiler alan uzun boylu esmer eli yüzü düzgün bir insanım. Ama ne kadar olumlu tepki alsamda ne kadar çok kadınlada tanışsam hepsi onun 1 tırnağı etmiyor gözümde maalesef...
Soran1 yılBenim görüştüğüm de eli ayağı düzgün iyi ama egolu ya, kasıntı gibi. İlk buluşmada fotoğraf çekilmek sence normal mi
Cevap sahibi1 yılSenin tarif ettiğin çocuk ben olabilir kankam ahahhahahaha. Bende disaridan biraz kasintiyim ama bazi insanlara karsi kedi olabiliyorum o degisken birsey. Fotograf konusuda normal bence cok abartmamak lazim
Soran1 yılHerif baya zengin, üslü gibi bi şey görüyor kendini ama biliniyor şehrimizdede, alçakgönüllülük görmedim. Ona hayır denilmesinden hiç hoşlanmıyormuş. Onunla nasıl davranmam gerek sen bilirsin
Cevap sahibi1 yılBende o dönem durumum baya iyiydi ama şu an battım. Bende hayır denmesinden hiç hoşlanmam aynı zamanda. Sen ona biraz sevgini kadınlığını vs. Gösterirsen kimseden görmediğin ilgiyi ondan görürsün merak etme
Soran1 yılYani nasıl? Öylelerine nasıl davranılmalı püf nokta ver, örnek falan ver
Cevap sahibi1 yılKanka her insan simdi farklidir ne desem bilemedim. Mesela ben onun bana yaptigi kadinliga herseyde yanimda durmasina ve bekaretini bana vermesine çok degisik ve mutlu hissediyordum. Yani gercekten hem kadinlik biliyordu hem deger veriyordu acikcasi ve cok hosuma gidiyodu. Ayriyetten mukemmel guzel bir kizdi bence turkiye siralamasinda ilk 30a girer abartisiz
Soran1 yılBende öyleyim baya güzelliğime etkilendi birinci, tamamen bekaretimi vs kendimi korumuş biriyim. Ama kendi düşüncelerimi söylememi inatlaşmak olarak kabul ediyor, kadın erkeğinin herşeyine tamam diyecek demişti galba her istediğini yapacak, ben bunu biliyorum falan dedim de erkekte kadının yapması lazım dedim. Bilmiyorum çok ta samimi gelmedi bazen küçük şakalar yapıyordu da, hoşuma gitmeyen şeyleri var
Soran1 yılYaptığı kadınlığa diyorsun da herkese farklı bu, o ne yapıyordu sana, cinsellikten başka nasıl kadınlığını yapıyordu. Ve yaşlarınız kaçtı
Cevap sahibi1 yılHoşuna gitmeyen şeyler zamanla yoluna oturur merak etme. Bende dediğim mutlaka yapılacak olan biriyimdir ama zamanla taniştıkça aşık oldukca birbirimizi idare etmeye başladık o benim istemedigim seyleri yapmamaya calisiyordu ikiletmiyordu hiç. Bende bazen bazı şeyleri görmezden geliyordum. Hersey zamanla maaleseff
Soran1 yılMesela ben içki içmesine razı gelemedim, istemiyorum- bunu şart olarak kabul etti.
Soran1 yılGörüşmeden sonrada hiç yazmadı eve vardın mı naptın nasılsın falan , zargana
Cevap sahibi1 yılMesela kadınlık şu sabah eve gelip bazen kahvaltımı hazırlıyordu kıyaflerimi ütülüyordu. Dukkanda eleman eksikligim vardi o sira gelip herseye elinden geldigince yardim ediyordu para uzatinca sevgilimin 1 tane opmesi yeter diyordu. Aksamlari alkol sofrasi kurup beni ariyordu onume a dan z ye herseyimi hazirlyip kendisi alkol kullanmadigi halde karsima oturup derdimi sikintimi dinleyip herseyi beraber atlariz sevgilim diye moral veriyordu. Her manada yanimdaydi ve benj cok mutlu ediyodu kisaca
Soran1 yılGörüşmeden sonra arayıp sormadı. Bu nedir? Günlerce bekledi yazayım sonunda babaannesini gönderdi bize. Tüm bu olumsuzluklara rağmen yine bana soruyor çiçek alayım mı diye - yani seni istemeye geleyim mi diye, iyi mi geçti buluşma anlasın diye 😂
1 yıltekmeyi koy gitsin ne uğraşıyorsun bu kadar anlayışsız biriyle
06 Yorumla
Soran1 yılOna göre bende anlayışsınızım hatamı kabul etmeyip kendimi haklı görüyorum
- 1 yıl
ayrılmazsan ileride çok pişman olacağını rahat bir şekilde söyleyebilirim
Soran1 yılEvet boyun eğmem gerekiyor anlaşmam için. Ben kendime köle aramıyorum da dedi, gayette arıyorsun
- 1 yıl
onurlu özgüvenli ol işte tepmeyi koy gitsin
Soran1 yılEvet. Bana çocukça toz pembe düşündüğümü de söyledi, wow
- 1 yıl
hayırlısı
1 yılYani yarım saat beklemesi biraz fazla ama onun dışında arabasına binmek zorunda değilsin
01 Yorumla
Soran1 yılEvet yani, ayarlamaya çalıştım olmadı… ben arabada beklediğini bilmiyordum yemek yediğini zannediyordum o ara ya. Neyse yine de olumlu olduğunu söyledi. İnatlaşmamı beğenmedi sanırım, napacam susacam mı.
Ilk buluşmadan sinirlenen ilerde nelere sinirlenmez yol yakından dön guzum ya sen
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Kızması onun sorunu. Sen kendi bildiğini yap
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılİlk buluşmada tanımadığın birinin arabasına binmeyi istememen çok normal. Ama bekletip kendini haklı görmen sıkıntı
01 Yorumla
Soran1 yılHaklı değilde kendimi açıklamak istedim, beklettiğimi bilmiyordum dedim
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yıltamam arabasına binme ama bekletmen ayıp olmuş bence
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. İlk buluşmada arabasına binmek istememen normal anlamayarak anlamazdan gelerek o zorluyor
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı. Tanımadıgınız birisinin araba sına neden binersin ki
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 871 cevap paylaştı.
1 yılboş ver böylesi zor başlayan ilişkiler hep iyisi olur takılma çok bundan sonrasına bak sen😉
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 342 cevap paylaştı. 30 dakika niye bekletiyorsun yeni tanıştığün birini anlamıyorum aw. Ciddet sifir
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. İkiniz de inatcisiniz bence:) bol cekişmeli heyecanlı gibi gelir ama uzun vadede yıpratır..
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı.
1 yılHer zaman ilk buluşma iyi başlayacak diye bir kural yok.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılYavrum bu hep arabada bulusmak istiyorsa sıkıntı vardır
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBöyle adamlarla işin ne bırak kimseyle de buluşma buluşursan da konuşmalarına bak kendini açıkça belli edenle buluş bu devirde kim kime ne yapar belli değil
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBunlar değil mesele, normal ve güzel de geçse olup olmayacağını önünüzdeki günler gösterir
02 Yorumla
Cevap sahibi1 yılAyrıca burcun ne? Ben kimseyi bekletmedim ama kimseye de boyun eğmem aynı benim gibisin bu yüzden burcunu soruyorum
Soran1 yılBende arabada beklediğini bilmiyordum. Sanıyodum ki benden haber alınca çıkar. Burcum oğlak, onunki aslandı
inatlasmamissin sinirlarini gostermissin ama karsindaki saygi duyamamis
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBirde şey oldu... Yazmışsın. seks mi oldu demek istedin? seks mi yaptınız?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılYok be …. yarım saat beklettiğin tamam güzel değil ama oldu sonuçta sevmediğini bilmiyordum birdahakide bekletmem dersin geçersin….
arabasına binmem istememen bence doğru ilk buluşma sonuçta… orada inat filan bişi olmaz bu senin kararın
08 Yorumla
Soran1 yılEvet o neden inat olarak kabul etti anlamadım, yemedim ya seni dedi sonra.
Cevap sahibi1 yılPeki daha konuşuyor musun?
Soran1 yılDünden beri hiç konuşmadık, ta ki bu akşam beni arayana kadar. Telefondan aradı konuştuk
Cevap sahibi1 yılDemek seni tanımak istiyor, hadi bakalım
Soran1 yılEvet vazgeçmemiş demek ki. Napayım bilmiyorum
Cevap sahibi1 yılKonuş ama ne istediğini unutma… senin kriterlerinede uygun olması gerekiyor.
Çok kafana takma ve akışına bırak
Soran1 yılAynen ya umrumda değil, aramasada üzülmezdim
Cevap sahibi1 yılO zaman konuşma devam salla gitsin
Gizli Üye(18-24)1 yılBekletmen hoş olamamiş ama arabasina binmek istemiyorsanda haklisin sonucta ilk bulusma
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılKendi doğruların olması güzel baskın karaktersin seni ezmeye çalışmış ama zor sizden olmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılAraba işi saçma olmuş buluşma noktanız yakınsa sonuçta
00 Yorumla
1 yılinatlaşmak güzeldir bence ilişki daha zevkli olur cok takma alsın işte seni
02 Yorumla
Soran1 yılOna hayır denmesini istemiyormuş
- 1 yıl
ya paşaya bak sen inadına git olmazsa da olmaz uğraşılmaz böyle insanlarla
1 yılÇok kötü olmuş bi daha bakmayın birbirinizin yüzüne😂
01 Yorumla
Soran1 yıl😂😂😂
- Devamını Gör (35)
Devamını Gör(80)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer