Eski sevgiliniz "aldığım hediyeleri geri ver" dese ne yaparsınız?

Öyle ahım şahım bir şey yaşamadık zaten, zaman desen kısacıktı 1 buçuk ay sürdü. 4-5 aydır da görüşmüyoruz zaten, ama güya medeni bir ilişkimiz var. O da mecbur aynı ortamda bulunmak zorunda olduğumuzdan.

Geçen geldi, verdiği hediyeyi geri istedi. Hayır yani, maddi değeri olan bir şey falan da değil. Ne yapacaksa artık onunla? Deli mi ne? Sırf huzursuzluk yaratmak için yapılmış gibi geliyor bana. Çocukça, komik, ayıp. 30 yaşında adamların liseli gibi davranması.. ne diyeyim? Neyse işte, en azından insana doğru bir karar verdiğini hatırlatıyor.

Eski sevgiliniz aldığım hediyeleri geri ver dese ne yaparsınız?
Eski sevgiliniz "aldığım hediyeleri geri ver" dese ne yaparsınız?
Cevapla