Yeni biten bir ilişkinin ardından gelen o garip istek?

Başka birileri ile olmak vs gibi istekler. Hiç iyi olmadığını biliyorum ama bu benim baş etme mekanizmam mı? Özellikle beni üzen bir ilişki bitmişse kendimi başka erkeklerle şımartmak, dağıtmak istiyorum. Ama köpek gibi bağlandığım sağlam hislerim olmuşsa aylarca kimseyi istemiyorum.

Yeni biten bir ilişkinin ardından gelen o garip istek?
Cevapla