Flörtlerin/sevgililerin sürekli mesajlaşması sıkıcı değil mi?

7 24 yazışmak rapor istemek nerdesin kimlesin napyosun mıymıymıy gibi mesajlaşmalar beni sıkar daraltır bunaltır yahu

Gün içinde biraz özlemek herkesin kendi alanında olması akşam olunca da bol bol gününü anlatmak daha iyi gibi

Siz ne düşünüyorsunuz?

Flörtlerin/sevgililerin sürekli mesajlaşması sıkıcı değil mi?
Flörtlerin/sevgililerin sürekli mesajlaşması sıkıcı değil mi?
Cevapla