7/24 mesajlaşan sevgililer hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce gereksiz ve bunaltıcı mı?

7/24 Mesajlaşan sevgililer hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce gereksiz ve bunaltıcı mı?

7/24 mesajlaşan sevgililer hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce gereksiz ve bunaltıcı mı?
Cevapla